Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
andrey_f_c
Subiect Autor
Mesaje: 23
Membru din: 02 Aug 2016, 07:16
Localitate: Arad
Contact:

Garnitura de chiuloasa

03 Apr 2017, 13:42

Scriu pentru a ramane scris si poate cinevava avea nevoie de asta:
De cand am cumparat masina (mai 2016) aproape permanent constat ca imi scuipa lichid de racire pe la busonul de expansiune. Nu am stiut ce necaz are. am tot completat (cu motorul rece, bineinteles...). Toata iarna nu am prea avut caldura... Sirocoul era in Heater Over Temp... Am pus alt sirocou, am schimbat bujia incandescenta la sirocou... cand merge, cand nu merge.
Sambata am facut un drum pana la aeroport la Tm pe autostrada. Viteza, maxim 120 km/h. S-a incalzit apa pana la 120 grade si imi scria la bord "Please check coolant service manual" opresc pe banda de urgenta (stiam deja care e baiul - lipsa lichid de racire in vasul de expansiune). astept 30 minute sa se raceasca motorul, completez cu apa distilata si plec. pana la aeroport, m-am mai oprit de 2 ori. cu aceeasi figura. inapoi tot asa...
Am crezut ca am radiatorul din bord infundat. desfac furtunele (alea care imi intra din compartiment motor in bord) leg furtune de la retea sub presiune. Nici o intrerupere. totul curge foarte frumos. pun totul la loc, completez cu antigel si apa distilata.
Poate o fi pompa auxiliara (cred ca ii zice pompa de vacuum...) pornesc motorul, pun mana pe ea... vibreaza.... deci nici o problema acolo.
Sun pe un prieten si ii spun necazul. Imi zice sa pun mana pe furtunele de apa si sa vad daca sunt tari. Ii confirm ca sunt tari. Mi-a replicat ca e dusa garnitura de chiuloasa daca se supraincalzeste motorul peste 100 grade si imi da apa afara. A venit cu masina lui langa a mea (un Sharan din 2003) si ale lui era destul de relaxate furtunele.
Il cred pe amic, avand in vedere ca a terminat facultatea de inginer mecanic auto si pe langa asta, impreuna dezmembram masini accidentate ptr piese de schimb.
Saptamana asta ma apuc de schimbat la garnitura de chiuloasa.
Garnitura e simplu de schimbat. Insa nu stiu cat ma vor tine prietenii la rectificat chiuloasa, caci e clar ca trebuie rectificata.
Cand voi finaliza operatiile voi scrie concluziile aici poate va va fi de ajutor candva.
Seat Alhambra; 1,9 TDI, 2003, 115 CP
 
andrey_f_c
Subiect Autor
Mesaje: 23
Membru din: 02 Aug 2016, 07:16
Localitate: Arad
Contact:

Re: Garnitura de chiuloasa

20 Iun 2017, 14:05

Salut lume,
Am finalizat operatiile de vreo 2 luni si pot afirma ca astea au fost problemele: garnitura de chiuloasa dusa.
Am schimbat-o aici in Arad. Pret total: 1750 ron in care au fost incluse mai multe operatii: rectificat chiuloasa, garnitura noua, schimbat ulei+filtru, schimbat filtru combustibil, antigel+apa distilata, am schimbat si planetara dreapta, filtru de aer.... cam atat.
Diferenta la condus? Da, se simte foarte frumos, am aer rece sau cald dupa dorinte. trage fara probleme. consumul nu stiu caci are ceasuri de Anglia pe ele in mile/h. desi are si km/h, consumul e dat in mile/galon... si nu ma prea pricep la astea desi cred ca e consumul undeva la 5,5 afara si 7,5 in oras.
Seat Alhambra; 1,9 TDI, 2003, 115 CP
 
vvvvv
Mesaje: 34
Membru din: 09 Iun 2015, 09:58

Re: Garnitura de chiuloasa

21 Iun 2017, 08:58

235/ <mpg> = litri/100km
Sau introdu in Google, "x mpg in l/100km" si o sa-ti zica el.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori