bv10ptz scrie:Intrebare:se poate pune pe un 1.9 tdi-110 CP, turbina de la acelasi motor dar cu alta putere?Spre ex turbina de la un motor 1.9 cu 90 cai.Trebuie facute modificari?Multumesc.
bv10ptz scrie:Intrebare:se poate pune pe un 1.9 tdi-110 CP, turbina de la acelasi motor dar cu alta putere?Spre ex turbina de la un motor 1.9 cu 90 cai.Trebuie facute modificari?Multumesc.
Se poate. Dar strici motorul. Strici e putin cam impropriu. Mai mult il "under-power"-ezi ( nu exista in romana cuvant ). Adica mai pe scurt nu o sa iti traga ca inainte.
turbojack scrie:Turbina cu geometrie variabila doar Porsche au reusit sa faca pentru 911.Piesa costa triplu cat una normala.
Bingo.
Bubulutza scrie:
Sunt avantaje. Ideea e urmatoarea. Pretul e mare. De pretul uneia de asta ... iei o turbina care lucreaza la cam dublu ce ai avut inainte.
lau_03 scrie:salutare...
asa pe scurt din cate am inteles eu, diferenta dintre 1.4 TSI de 160 cp (Scirocco) si 1.4 TSI de 125 cp (Leon) ar fi compresorul, adica Leonul nu il are! Se poate face ceva pt a ajunge la aceleasi performante ale celui de 160 cp??! Se poate monta ("safe") compresor, merita incercat?!
Sau mai bine spus, explicati-mi si mie, va rog, despre turbo si turbo + compresor (diferente, avantaje/dezavantaje)!
De ce s anu schimbi turbina? De ce sa faci inginerie proprie cand nu e necesar? Intradevar e un sistem bi-turbo ( zic necunoscatorii) cand el de fapt e un turbo + compresor ( compresorull la turatii mai mici .... turbo la mai mari ). Ideal ar fi daca ai bani .... turbo mai mare + intercooler mai mare ( daca sunt mult mai mari mai trebuiesc si altele ) si ai rezolvat beleaua.
lafamilia3003 scrie:Poi si eu am turbina vnt15 gt1749v pe alh,cat despre turbina mai mare....cred ca e mai valabil un soft facut calumea pt un 15-20 de caluti..
De ce avem un fix toti romanii cu softul asta? De regula nu face o foarte mare diferenta la moatoarele pana in 150 de cai. Tu ai pus o suma realista acolo. Dar pentru 15 cai ... care sunt si la volanta ... nici macar la roata ... nu cred ca merita 500 euro sau cat e chipul. Dar sa revenim la turbine. Pentru chip-uri e alt topic.
lafamilia3003 scrie:Salut o intrebare,motorul meu de de 90 cp,acuma vreo 7 luni ma lasat turbina,atuncia m-am gandit sa pun una mai mare,dar mecanicul a spus ca daca o sa pun una mai mare ,turbina o sa intre mult mai repede.....si o sa tina mai putin motorul....care e parerea ta?nu vroia sa pun una sa ajung la 150,putin mai mare cu vreo 10-15....cp in plus
Au americanii o vorba. Bigger is better. De regula la turbine se aplica. Dar mai conteaza un factor. Presiunea. SI in general intercoolerul. Daca vrei sa pui o turbina nu cu mult mai mare ... turbina va fi de regula singura componenta care o vei schimba .... daca nu ... mai trebuie si altele. Mai revina cu detalii.
Mariusino scrie:intai de toate felicitari pentru deschiderea topicului ,din ce se vede te pricepi la treba asta. am si eu o intrbare: am 226oookm si a mea turbina(TDI 110CP), nu mai raspunde la apasarea pedalei de accelerstie cum o facea inainte, adica accelereaza mai greoi un pic mai ales cand este acc pornit. am pus-o pe tester si mi sa recomandat o curatare a nustiuce din interiorul turbinei. Sfat:curatare sau inlocuire? la226000trecuti cat mai tine?
E o imposibilitate tehnica ca o turbina sa tina 226.000 km. Pe orice fel de drumuri. Probabil a mai fost schimbata. Daca ai avea carte de service sa imi mai dai setalii ar fi ideal.
Gata la toti.
Salut
Phaeton