ace117 scrie:@bbm: ce parere ai despre montare filtrului de aer sport la motoare TDI? Cica ar fi probleme cu debitmetrul de aer dupa montare...
bbm scrie:dani.wpt scrie:eu mi am pus un sistem de admisie de la pipercross plus un filtru separat ptr gazele carter.de sunet sportiv nu prea beneficiez cum mi as fi dorit.filtrul este intr o carcasa dar in rest imi urca mult mai repede in turatii.si nu cred ca mi se pare
nu, nu ti se pare dar vezi ca pipercross este renumit ca fiind dintre filtrele cele mai permisive asa ca mare grija la praful din bucuresti, o sa ai probleme cu MAF ul (450 ron) apoi relantiul nu o sa mai stea constant (curatat clapeta de acceleratie + aliniere clapeta) si exemplele pot continua; curata filtrul la max 4000 km sau verifica macar o data pe luna sa nu fie negru si plin de praf / mizerie, ai grija sa nu traga aer cald de la motor ca atunci mai mult rau faci decit bine ; daca ai filtrul montat in spatele barii , mare grija la balti, daca trage o picatura de apa si acea picatura ajunge in motor....POC biela .....sa-ti mai zic? daca ai filtru la carter (sa inteleg ca ai eliminat epuratorul de ulei?) ala nu se imbiba de la ulei si uleiul murdareste furtune / compartiment motor? verifica uleiul si completeaza -l la timp cu acelasi tip de ulei, nu lasa sa scada sub minim mai ales daca conduci sportiv, e bine ca uleiul sa stea la nivel maxim pe joja; daca chiar vrei sa renunti la epurator, o solutie mai buna este oil catch tank, costa in jur de 90-100 euro max ceva de marca, greedy de exemplu. Daca mai ai intrebari vis a vis de 1.8T , da mi un semn si te ajut
PS: inca folosesti DV ul de serie, cel de plastic? ai soft la masina sau nu? daca ai soft, vezi ca nu e bine sa folosesti DV ul de plastic original de fabrica, mai mult (se) strica decit merge
bbm scrie:pai am acasa un debitmetru de TDI si arata fix la fel cu cel de 1.8T , adica din ce vad aceeasi buba: uleiul cu care se unge filtrul sa nu fie prea mult si sa ajunga pe acel fir subtire din MAF (care face toata treaba) ca incep problemele; a se unge cu ulei numai partea exterioara a filtrului !!
ace117 scrie:bbm scrie:pai am acasa un debitmetru de TDI si arata fix la fel cu cel de 1.8T , adica din ce vad aceeasi buba: uleiul cu care se unge filtrul sa nu fie prea mult si sa ajunga pe acel fir subtire din MAF (care face toata treaba) ca incep problemele; a se unge cu ulei numai partea exterioara a filtrului !!
Sa inteleg ca nu trebuie o resoftare dupa montare filtrului din cauza debitului mai mare de aer care intra la motor?
Ce filtru i-mi recomanzi?
Ce marca, conic sau in carcasa etc
Nu te supara ca profitam de tine dar vad ca esti profi
Testosul scrie:
In ce priveste filtrul de aer sport, cum spunea si Marian mai sus este mai bine sa iti iei tot kit-ul, insa aici exista cateva mici dezavantaje:
1. la instalarea majoritatii kit-urilor sport este necesar sa renunti la capacul de la motor (daca acesta exista)
2. deoarece in ROmania este foarte mult praf, va trebui o atentie sporita la intretinerea filtrului, deoarece fiind un sistem cu admisie directa de aer (fara cutie de protectie), este foarte expus mediului inconjurator.
Insa exista si o alternativa la aceste filtre si anume in cutia stock a filtrului sa inlocuiesti filtrul stock cu unul identic, dar sport facut dintr-un alt material care permite intrarea unei cantitati mai mari de aer.
Bafta la proiecte.