Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Ce marca de produse preferati pentru partea de admisie a masinii?

1. K&N
34 (49%)
2. Green
1 (1%)
3. BMC
4 (6%)
4. Injen
7 (10%)
5. Forge
10 (14%)
6. Altele (detaliati in thread)
13 (19%)
 
Voturi totale: 69
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

26 Feb 2009, 22:23

Asadar, fie ele masinile diesel sau pe benzina, aspirate sau turbo, haideti sa vedem ce ne place si ce am alege.
Am deschis acest subiect drept parafraza nr. 2 la ceea ce Testosul a facut cu Jantele si eu mai tarziu cu Evacuarile.
Intentionez sa schimb ceva si la admisie intrucat as vrea sa mai schimb un pic sunetul si performantele, fara insa a umbla la chip-ul masinii.

Vorbeam azi cu Testosul de Injen Cold Air Intake si am aflat cu stupoare ca, in cazul alegerii Injen CAI (pe asta il doresc eu), trebuie sa renunt la capacul de plastic de la motor, fiindca date fiind dimensiunile tubulaturii CAI, acel plastic nu mai are loc si el sub capota.
Astept pareri si alternative, cu avantajele si dezavantajele fiecarui tip de admisie. Daca gasiti si preturi, cu atat mai bine.
Cum imi spunea si Testosul, la CAI filtrul sta mai expus la praf, suprafata de filtrare fiind usor redusa fata de cea a filtrelor normale (din echiparea de serie a masinii). Ca alternativa simpla si la indemana, mi-a zis de CAI Carbonio. Ma uit de preturi si revin.

O explicatie pentru cei care nu sunt inca familiarizati cu subiectul si cu CAI. CAI=Cold Air Intake, e un sistem menit sa asigure aer rece pentru motor, pentru amestecul aer-combustibil. Aerul rece are mai mult oxigen, deci arde mai bine. Fiecare producator sustine ca acest sistem CAI aduce, pe langa avantaje de genul optimizarii consumului (in cazul pastrarii manierei obisnuite de sofat), cresteri de putere si cuplu, raspuns mai rapid la accelerare etc.

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

26 Feb 2009, 23:11

Hai sa mutam topicul la Performance Tuning...cred ca autorul nu are nimic impotriva.
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

26 Feb 2009, 23:17

Nicky, foarte bun topicul deschis, chiar se cerea si un astfel de topic.
Am votat la "Altele" tocmai pentru motivul expus de tine mai sus si anume sistemul de la Carbonio. Am facut ceva studii si mie mi se pare un sistem care impusca mai multi iepuri in acelasi timp....cu mentiunea ca cel putin masina mea va ramane pe strada si nu am de gand sa fac modificari extreme.
Sistemul arata ca in pozele ce urmeaza:

Imagine

Imagine

Se poate observa ca este format dintr-un filtru sport dar care este fabricat sa incapa exact in cutia originala a masinii,un racord flexibil si acel obiect care face legatura cu estetica si anume acea pipa (nu stiu acum cum sa-i spun altfel), care o inlocuieste pe cea OEM si care este fabricata din Carbon.
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

26 Feb 2009, 23:31

Scuze, am vazut si eu tarziu ca e la alta rubrica thread-ul decat aia potrivita. Jantele si Evacuarea tin de exterior, in timp ce admisia, de motor...de performanta.
De Carbonio ma uitam si eu pe net acum, am gasit destul de scump, mai caut.
Ceea ce m-a socat au fost niste review-uri in care se spune despre Carbonio ca isi face banii. Un tip si-a montat Carbonio pe masina si atunci cand a trebuit sa isi faca revizia la ea, a scos Carbonio si a pus la loc admisia normala OEM, sa nu aiba discutii cu Service-ul. Zicea ca se observa clar diferenta cand treci de la Carbonio inapoi la OEM, parca e infundata masina, nu mai trage ca inainte. Avantajul asta e major, faptul ca se poate monta fara probleme pe masina si ca nu trebuie sa renunti la plasticul de la motor.
Si faptul ca filtrul de aer nu e expus la tot praful / insectele / impuritatile etc. e un aspect important si de luat in seama in cazul lui Carbonio.
http://www.awesome-gti.co.uk/section.php?xSec=7
Dati un ochi cand aveti timp si pe aici, mi se par preturi f bune. Succes!
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 00:27

http://www.carbonio.net/performance_home.htm
Am ramas placut surpins cand am vazut ce masini elegante folosesc carbonio: Ferrari, Lamborghini, Mercedes, Audi, Porsche, BMW. M-am mai documentat si am inteles ca sunetul pe care il face e clar mai frumos, mai placut decat cel al masinii stock, dar...dar totusi mai putin captivant decat sunetul creat de filtrele conice. Ma gandesc la o solutie la care eventual sa schimb mai des decat trebuie filtrul ala conic, in cazul in care voi alege un sistem cu filtru conic, cum are si Cristi pe masina lui. Nu cred ca e foarte scump filtrul propriu-zis, deci se poate schimba mai des, mai ales ca operatiunea e una facila.
http://www.goapr.com/VW/products/intake ... 0tsi.html#
Pare sa fie intr-adevar ceva peste stock la capitolul performanta, si graficele confirma asta. Ne mai documentam, mai studiem piata, mi se pare totusi cam scump. Poate ca si ideea ca ei lucreaza cu marci de renume mondial precum cele amintite mai sus i-a determinat sa isi revizuiasca preturile, in sensul cresterii, cine stie.
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 07:23

super treaba kitul asta ...
dar, din cate am vazut, pentru motoarele mici ... nu prea exista asa ceva!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 07:27

Eu ma gandeam si la comoditate pentru ca un filtru cum are Profesorul pe masina, indiferent ce brand este, pentru a evita eventualele probleme, trebuie scos si curatat la fiecare 1000 km.

 
Avatar utilizator
mihaiu
seattm
Mesaje: 444
Membru din: 27 Dec 2007, 15:13
Localitate: timisoara

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 09:07

 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 09:42

mihaiu scrie:


Din punctul meu de vedere acest kit are doua inconveniente majore (cel putin in ceea ce ma priveste, deci discut in nume propriu):
1.Exact ceea ce scriam mai sus, trebuie sa renunt la capacul de plastic al motorului pentru a-l monta...
2.In specificatiile acestui sistem se specifica foarte clar ca este destinat aplicatiilor de circuit si nu pentru strada.
 
Avatar utilizator
mihaiu
seattm
Mesaje: 444
Membru din: 27 Dec 2007, 15:13
Localitate: timisoara

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 09:45

Pai eu capac la motor nu aveam oricum...
Iar treaba cu strada si circuit, hmmm...
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 09:56

Am inteles, e un exemplu ceea ce ai postat tu si am inteles ca este chiar bun.
Insa eu la capacul motorului nu vreau sa renunt si personal imi si place mult ideea celor de la Carbonio.
 
Avatar utilizator
mihaiu
seattm
Mesaje: 444
Membru din: 27 Dec 2007, 15:13
Localitate: timisoara

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 10:34

La mine a fost simplu de ales: K&N deschis sau BMC inchis...
Avantaj BMC.
De simtit se simte intr-un mare fel de la 2500 rpm in sus. Si ca sunet dar mai ales cum urca motorul intre 2500 si 4000
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 10:42

APR Carbonio B6/B7 S4 4.2 Cold Air Intake

Manufactured from aerospace grade carbon fiber, Carbonio further improves this material by incorporating a proprietary thermal barrier layer in its construction. The result is an exceptionally light and strong part that minimizes intake temperatures. This ensures that the engine optimizes power by receiving the coldest and most oxygen rich air possible.

Carbonio’s line of intakes for Audi automobiles represent the pinnacle of induction design. Extensive testing has resulted in an intake that maximizes performance in all driving conditions. Power will come on sooner and the engine will pull for longer and stronger.

Beneficii ale Systemului Carbonio CAI:

-creste puterea motorului si cuplul;
-imbunatateste raspunsul la accelerare
-scade decalajul pentru Turbo
-face curba de cuplu mai uniforma (grafice fara varfuri)
-imbunatateste consumul de combustibil
-inglobeaza eficienta volumetrica a motorului
-inglobeaza sunetului unei masini turbo
-este compatibil cu toate supapele de tip BOV aftermarket
-se instaleaza intr-o ora (nu necesita demontarea farurilor sau a spilerului din fata)
-pastreaza toate componentele masinii
-este potrivit atat pentru masini automate, cat si pentru cele cu cutii de viteza manuale
-bariera termica unica atinsa prin folisirea de materiale compozite asigura o temperatura scazuta a aerului din admisie
-full compatibila si complementara softurilor de genul APR si
-sistemelor de evacuare

-Kitul Carbonio S4 Include:

Aerospace Grade Carbon Fiber Main Section Ensures Inlet Temparatures Stay Low
Carbon Fiber Main Section has Show Quality Finish
Complete Photographic Instructions
Filter Design Eliminates Need for Secondary Air Pump
All Necessary Hardware Included for Easy Install without Cutting Or Modifying

Pret: $399.00 (fara transport)
Disponibilitate: IN STOC


Sursa: http://www.aptuning.com
Dedicatie pt. Cristi si altii: http://www.raceinspired.com/
PS Scuze, nu am timp sa traduc tot. In al doilea rand, nu stiu cat de exacta e traducerea mea, incercati si cu translate.google.com
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

27 Feb 2009, 10:45

mihaiu scrie:
La mine a fost simplu de ales: K&N deschis sau BMC inchis...
Avantaj BMC.
De simtit se simte intr-un mare fel de la 2500 rpm in sus. Si ca sunet dar mai ales cum urca motorul intre 2500 si 4000

Mihaiu, cat costa BMC-ul de care zici tu si ce dezavantaje tehnice prezinta (trebuie renuntal la capacul de plastic al motorului, trebuie demontate diverse pentru instalare, crezi ca isi face treaba bine - adica filtreaza bine sau dupa cateva mii de km, nu schimbi filtru, ci segmentii). Pare o idee buna. Citeam aseara ca alea deshise se aud mai frumos in ture, dar poate BMC a creat o incinta care amplifica sunetul intr-un mod placut.
 
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori