Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Ce marca de produse preferati pentru partea de admisie a masinii?

1. K&N
34 (49%)
2. Green
1 (1%)
3. BMC
4 (6%)
4. Injen
7 (10%)
5. Forge
10 (14%)
6. Altele (detaliati in thread)
13 (19%)
 
Voturi totale: 69
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

29 Apr 2009, 22:07

Pe Seat Cupra Net sunt prezentate cateva FR-uri care au recurs la solutia admisie CAI - modele proiectate pentru 2.0 TFSI. Forge, K&N etc. Oricum volumul de aer si viteza de curgere sunt superioare la admisiile CAI, asa ca nu vad niciun inconvenient. Nu cred ca poate sa zica cineva ca masina merge "gatuita" sau "strangulata". Turatiile la care ajunge benzina sunt mai mari decat cele de la diesel, motorul e acelasi ca cilindree...de-asta sunt eu usor reticient sa cred ca dieselul are nevoie de mai mult aer, desi, cum am mai spus, asa am citit pe forumurile de specialitate. Succesuri! Eu cred ca o sa merg pe modelul cel nou de la Forge.
 
Avatar utilizator
DjAlcohol
Mesaje: 405
Membru din: 23 Dec 2007, 08:37
Localitate: Bucuresti

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

30 Apr 2009, 00:11

Pana la urma cred ca o sa merg pe KN 57i sau cum se numeste, asta daca nu apare ceva special si pt fr tdi
Seat Leon FR TDI
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

30 Apr 2009, 13:05

E pt diesel?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

25 Mai 2009, 08:33

Cercetarile au continuat si cred ca pana la urma cea mai buna varianta de CAI, cel putin in ce priveste masina pe care o conduc, tinde sa fie EvoMS...in primul rand pentru ca este fabricata din aluminiu tratat cu teflon, ceea ce o face sa fie mai eficienta decat Injen si alte marci...si cel putin teoretic nu ar mai trebui capitonata cu materiale izolante. In plus, vine din fabrica cu o protectie a filtrului conic fata de motor.
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

25 Mai 2009, 10:25

Si eu cred ca e printre cele mai bune CAI cea de la EvoMS, dar ultimul model de V-Flow, nu precedentul. Din nefericire, pretul e cam maricel, dar din ce ziceai tu, s-ar putea gasi si cu discount mai generos. Stiu ca baietii de la Revo/Superchips sunt fani EvoMs. Eu am recurs la noul model Forge, special conceput pentru modele 2.0 TFSI cu diverter valve. care se integreaza perfect si nu da erori in bord.

Ca dezavantaje la EvoMS pentru Cupra, din ce am citit pe SCN, ar fi:
0. Pretul (400£+)
1. foarte galagioasa (dar daca dai muzica tare nu o mai auzi) :lol:
2. dupa ca ca e mai scumpa decat multe altele, nu e nici bolt on la montaj, spune-se ca ar trebui modificata. Iar izolatia respectiva (ceramica, din cate am inteles) poate fi usor deteriorata la realizarea modificarilor, asta traducandu-se in reducerea performantelor pentru care a fost conceputa.

M-as bucura sa vad niste grafice comparative intre toate CAI-urile care se respecta, in termeni de sunet (decibeli) habitaclu/exterior, debit aer, diferenta temperatura, cresteri de putere / cuplu etc.
Asta ar face alegerea mai usoara, dar pana una alta, mergem pe intuitie sau pe sfaturi de la prieteni :lol:
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

25 Mai 2009, 13:17

Da, ea este testata pe masinile de la noi care au soft de la Revo/Superchips si se pare din ce am auzit ca da temperaturi foarte ok...in ce priveste sunetul...este super cool...nu ne mai punem blow off....iar pretul este undeva la 340 Euro...
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

25 Mai 2009, 13:23

340 € e lux, go for it! :bounce:

 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

25 Mai 2009, 13:25

A si imi mai place ca vine by default cu protectii termice, una pentru galerie si un chiar langa motor.
 
im570rm
Mesaje: 157
Membru din: 08 Mai 2009, 11:12

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

25 Mai 2009, 13:32

Da e foarte tare kitul de la evoms pt tfsi ,am condus un gti cu evoms si mi-a placut raspunsul acceleratiei.Merita banii,atat ca tre spalat la maxim 1500 de km ca se imbacseste rapid prin bucuresti,din spusele propietarului ceea ce este absolut normal pentru ca e facut pt offroad ca de altfel majoritatea CAI-urilor.
Seat Leon 1.9 tdi ASV Stage4 240hp
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

25 Mai 2009, 14:46

im570rm scrie:
Da e foarte tare kitul de la evoms pt tfsi ,am condus un gti cu evoms si mi-a placut raspunsul acceleratiei.Merita banii,atat ca tre spalat la maxim 1500 de km ca se imbacseste rapid prin bucuresti,din spusele propietarului ceea ce este absolut normal pentru ca e facut pt offroad ca de altfel majoritatea CAI-urilor.


Perfect de acord cu tine...iar pentru cei mai lenesi (asa cum sunt eu :) ), exista un fel de saculet de protectie pentru filtrul conic, care mai prelungeste putin intervalele de cleaning al filtrului.
 
Malaciuca
Mesaje: 145
Membru din: 17 Mar 2008, 16:39
Localitate: bucuresti

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

18 Iun 2009, 13:12

Pt Leon 1.9, 2.0 TDI Inclusiv FR, am gasit un cold air Intake de la K&N Filters.

Din pacate nu exita in Romania si nu stiu daca se poate aduce.

E out of stock in Europa, si se poate gasit nu mai in state, dar din pacate nu se poate cumpara direct de la KN USA.

singura modalitate pe care am gasit este E-bay:

69-9756TFK

http://knfilters.com/search/product.asp ... 69-9756TFK

am sunat la distribuitori local KN Romania si le am intrebat ce si cum, raspunsul este acelas :nu avem, nu cunoastem nici pretul, si nu stim in cat timp il putem aduce...

daca cineva se risca cu ebay il rog sa ne arate ce a primit...
Seat Leon 1p 1.9 TDI 144cp RBN-RULZ!
 
Malaciuca
Mesaje: 145
Membru din: 17 Mar 2008, 16:39
Localitate: bucuresti

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

19 Iun 2009, 17:57

aduc orice marca de admisie in 15zile max....

Nu mai sa imi spuneti ce doriti.

Malaciuca
Seat Leon 1p 1.9 TDI 144cp RBN-RULZ!
 
Malaciuca
Mesaje: 145
Membru din: 17 Mar 2008, 16:39
Localitate: bucuresti

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

19 Iun 2009, 19:55

Pot sa aduc acest nou produs :

http://www.knfilters.com/57s_airbox.htm

acest modele de admisie se potriveste la mai multe motorizari :

http://www.knfilters.com/search/applica ... d=57S-9500

Malaciuca
Seat Leon 1p 1.9 TDI 144cp RBN-RULZ!
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

29 Iun 2009, 22:37

http://www.vagoc.co.uk/vb/showpost.php? ... ostcount=1
Forge TwinTake - arata ciudat, dar cred ca isi face treaba foarte bine. Cica ar fi printre cele mai rele GTI-uri din lume. Nu as baga mana in foc, dar e clar o racheta.
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Ce model de admisie ne dorim pe masini? - obligatoriu poze

13 Ian 2010, 12:42

http://www.awesome-gti.co.uk/product.ph ... 1&xSec=360

ImaginexImaginexImaginexImagine

Kitul e cam 370 lire, mai costa ceva si transportul si montajul. Cred ca este inca putin prea scump si nu foarte testat. Kitul a fost testat pe o masina de la Revo softata cu Stage 2+ si rezultatele au demonstat un plus de 44 CP fata de filtrul stock, ceea ce mie mi se pare exagerat de mult. Un plus sigur este, dar nu cred ca e de 44CP.

Poate 44CP cu tot cu aportul evacuarii turbo-back, totul raportat la cei 240CP initiali. Mai vedem :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori