marian_iam scrie:o alta problema care mai apare este si revenirea automata a volanului care va devini mai inceata sau chiar incompleta. este deasemnea de asteptat ca actionarea volanului sa fie mai dificila.
Dupa ce am trecut la randul meu prin ITP pe bune cu distantieri cu tot (desi toate testele au fost facute pe bune, a corespuns 100%, inclusiv la testul de amortizoare) am mutat azi distantierii de 5mm/roata pe spate si i-am montat pe cei de 8mm/roata pe fata, cu suruburi mai lungi de la furnizorul lor, H&R. In prezent ecartamentul fata / spate este de 1522 / 1496 mm. Am avut si de luptat cu o roata din spate care se gripase pe butuc - desi toate suruburile fusesera scoase, refuza categoric sa se miste. Am imbracat-o intr-un pulover vechi ca sa nu-i las urme si am scos-o cu o teava solida pe post de parghie
Rezultate dupa o tura prin oras:
- din punct de vedere estetic, arata mult mai bine. Rotile din spate nu mai sunt "ingropate";
- directia a devenit si mai usoara decat atunci cand aveam 5mm/roata pe fata;
- surprinzator, comportamentul la franare s-a imbunatatit. Botul masinii nu mai "coboara atat de abrupt" la franare.
N-am incercat comportamentul masinii la viteze cu mult mai mari decat cea de oras.
~Nautilus