Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

01 Apr 2009, 14:41

DjAlcohol scrie:
Seaturile,golfurile si a3-ul au din fabrica un LSD electronic 15%, deci pana nu se face o investitie majora in performantele motorului nu cred ca e nevoie de un LSD.


Crestere majora a performantelor insemnand ce anume, peste 300CP, or what?
 
Avatar utilizator
DjAlcohol
Mesaje: 405
Membru din: 23 Dec 2007, 08:37
Localitate: Bucuresti

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

02 Apr 2009, 04:58

Peste 350 cp, la cupra se poate ajunge undeva la 300 cp din soft,evacuare si admisie deci investitia nu ar fii asa mare, dar de la 300 la 350 cp se munceste ceva sa ajungi la o asemenea putere.
Seat Leon FR TDI
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

07 Apr 2009, 08:40

DjAlcohol scrie:
Peste 350 cp, la cupra se poate ajunge undeva la 300 cp din soft,evacuare si admisie deci investitia nu ar fii asa mare, dar de la 300 la 350 cp se munceste ceva sa ajungi la o asemenea putere.


Deci concluzia, dupa cum am mai discutat si cu alte persoane este ca pana in 300CP, nu prea se simte diferenta daca este diferential autoblocant sau nu....poate doar putin la plecarile bruste de pe loc, tinand cont ca diferentialul autoblocant blocheaza ambele roti si nu doar una cum face acel surogat electronic care este pe masina.
 
Nautilus
Mesaje: 138
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

13 Apr 2009, 00:32

ATENTIE

Un diferential LSD "adevarat" ajuta doar la demaraje si/sau franare, cand asigura o distributie egala a puterii pe ambele roti si astfel previne patinarea. Acelasi lucru il face sistemul EDL, incorporat in ansamblul ABS/ESP

Un diferential care sa ajusteze in mod automat cuplul motor disponibil pentru fiecare roata, asemenea diferentialului Torsen, si care este de mare ajutor in viraje, este Quaife ATB, sau Automatic Torque Bias. O explicatie a functionarii lui se gaseste aici:

http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Quaife-ATB-differential

Cost: 585 lire, modelul pentru cutie 02M (Leon 1.8T tractiune fata)

~Nautilus
 
im570rm
Mesaje: 157
Membru din: 08 Mai 2009, 11:12

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

10 Mai 2009, 10:29

Quaife sau Peloquin sunt firme bune au garantie pe viata si nu am auzit de probleme la ele.Ambele costa in jur de 1000 de euro.
N-are importanta caii la un LSD ci cuplul..la benzina turbo mai e cum mai e cu plecarea dar la diesel e jale...orice diesel cu lsd peste 170-180 de cai are probleme cu plecarea ...si aici ma refer la fwd.LSD-ul ajuta pe curbe,la plecare si mai ales micsoreaza distanta intre caii la volanta si cei la roata...cu alte cuvinte aduce pierderi mai mici prin transmisie.Am intalnit cazuri de 1s-1.5s la 0-100 km/h in minus cu lsd.
Seat Leon 1.9 tdi ASV Stage4 240hp
 
Avatar utilizator
swat cat
Mesaje: 187
Membru din: 10 Mai 2009, 17:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

15 Mai 2009, 17:58

din abs e simulat dar nu cred ca e 15%
tel. 0745188592
 
Avatar utilizator
tazzq
Mesaje: 44
Membru din: 28 Mar 2009, 17:20
Localitate: Bucuresti

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

18 Mai 2009, 02:08

Salut,
O intrebare de noob, cu ce incurca lsd-ul mersul normal de zi cu zi ? adica de ce nu as putea pune pe masina care o folosesc zi de zi
SEAT LEON FR TDI "PORTOCALA MECANICA"

 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

18 Mai 2009, 20:24

Te incurca in sensul ca scoate zgomote ciudate in mers normal in viraje si in marsalier (mai ales - zici ca se dezmembreaza masina).
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
swat cat
Mesaje: 187
Membru din: 10 Mai 2009, 17:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

19 Mai 2009, 01:19

te incurca cand mergi in curba stransa ... mai ales pe suprafete alunecoase..... tinde sa alunce o roata
tel. 0745188592
 
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

22 Iun 2009, 22:44

M-am uitat si eu azi, de curiozitate, la englezi pe site. Nici fonduri nu mai sunt si daca tot e de demontat cutia de viteze, daca o sa iau vreodata LSD, o sa profit de ocazie si o sa schimb si ambreiajul cu unul mai serios (Sachs probabil). Oricum, Quaife cu tot cu transport, nu sare de 700-750 Euro pentru Seat Leon. Mai vedem cum o sa ne descurcam cu extra power si cu fondurile :bounce:
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

24 Iun 2009, 09:33

Nicky scrie:
M-am uitat si eu azi, de curiozitate, la englezi pe site. Nici fonduri nu mai sunt si daca tot e de demontat cutia de viteze, daca o sa iau vreodata LSD, o sa profit de ocazie si o sa schimb si ambreiajul cu unul mai serios (Sachs probabil). Oricum, Quaife cu tot cu transport, nu sare de 700-750 Euro pentru Seat Leon. Mai vedem cum o sa ne descurcam cu extra power si cu fondurile :bounce:


Depinde pana unde vrei sa mergi cu puterea...ideea este ca pana in 310CP nu prea ai nevoie (bineinteles ca asta depinde si de stilul de apasare pe pedala) iar peste 350CP, deja nici cu LSD nu mai pui puterea pe asfalt....e destul de tricky.
 
Avatar utilizator
acpt
Mesaje: 184
Membru din: 27 Ian 2009, 18:30

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

13 Aug 2009, 18:54

LSD-ul face diferenta cand mergi la limita! Pe strada nu conteaza.

Este deja cunoscut de toata lumea (constructori) ca nu se pot pune jos normal peste 200-220 CP prin tractiunea fata.
De aceea majoritatea GTI-urilor se produc pe aici undeva. Iar peste 300CP fara integrala degeaba. Intre exista solutia LSD-ului. Nu pui 300CP ca sa te lauzi cu ei si mergi ca o batranica la piata.

Am testat inainte de a achizitiona Cupra si pot spune CLAR ca Renault Megane F1 - R26 la 230CP cu LSD si frana Brembo cu etrier fix si 4 pistonase (pe fata) facea cel mai bine fata la limita. M-a uns pe suflet. Punto II 1.8 HGT ABARTH vandut (singurul din tara-SAB 2001), desi cu doar 180CP tinea f.aproape de Cupra pt. ca punea tot jos si in plus avea cutie scurta.
Au contat insa si alte detalii la alegerea unei masini de strada/familie.

Cupra stock cere clar ca prime modificari (inainte de chiptuning) imbunatatirea franei si tractiunii. Ce faci cu mai multi cai daca nu-i poti folosi nici macar pe astia 240 la maxim?
Etrierul flotant cu un pistonas este mult in urma pentru o frana fata buna, la fel si tractiunea la iesirea din curba cand lipesti pedala de podea fara LSD sufera rau (de lipsa).
La schimbarea rapida in vitezele 1, 2 si 3 intra controlul tractiunii in functiune.
Ce faci cu asta? (am anvelope Continental Sport Contact aproape noi si deja ma gandesc la Toyo R888 sau Michelin Pilot Cup - care au omologare si pt. strada)

Iar "controlul tractiunii" prin ABS nu face decat sa te incetineasca, permitand rotii care a pierdut aderenta sa revina in "priza". Esti mai rapid clar la demaraj cu el decuplat daca stii s-o controlezi.

Frana si LSD-ul intentionez sa fie printre primele "imbunatatiri" ale masinii la iesirea din garantie.
Nu stii cand te pot scoate din c... la limita! Ca sa poti scoate tot din ce ai deja.
Apoi vine restul.
Adrian
Alive with adrenaline!
 
Nautilus
Mesaje: 138
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti

Re: LSD -Limited Slip Diferential-

13 Noi 2011, 00:31

Nope. Au fost construite maşini cu tracţiune faţă cu >350 CP (şi cu cuplul motor imens al unui V8 de 7 litri), cu cutii automate, s-au fabricat în zeci de mii de exemplare şi nu s-a plâns nimeni de ele, deşi cu 3-4 decenii în urmă nu existau ESP şi sistemele moderne de suspensii. Comportamentul rutier în situaţii periculoase mai ţine şi de distribuţia maselor, rapoartele cutiei de viteze şi alte câteva mărunţişuri - care sunt însă atât de greu de optimizat şi de îmbinat cu necesitatea de a le construi în mare serie încât fabricanţii preferă să aleagă soluţia cea mai la îndemână şi să monteze transmisii 4x4 sau LSD, spunând că "nu se poate altfel". Eh, dacă nu se poate altfel, ne luăm LSD ca să mănânce şi Quaife o pâine mai albă :tongue

~Nautilus

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori