Pagina 9 din 12

Re: Frane performante

Scris: 26 Ian 2009, 14:52
de ace117
Ce parere ai, i-mi ajung sa schimb placutele si discurile?
Placute EBC Redstuff sau Ferodo racing DS2500, discuri striate Ultimax...

Re: Frane performante

Scris: 26 Ian 2009, 15:06
de weederash
imi poate spune si mie cineva cam la cati bani ajung placutele ferodo DS2500 plus discuri perforate/striate fata-spate.. aproximativ ..

Re: Frane performante

Scris: 26 Ian 2009, 15:22
de marian_iam
din auzite ... ds 2500 ... ar ajunge undeva in jurul 500 Ron. FATA.
de placute spate ... nu stiu nimic ...

Re: Frane performante

Scris: 11 Feb 2009, 16:33
de The teacher
DS 2500 , fata spate , 1000 de roni la Colina motors , vazut de mine azi , pt mine adica pt, discuri de 280mm fata si 255mm spate

Re: Frane performante

Scris: 11 Feb 2009, 16:35
de The teacher
ace117 scrie:
Ce parere ai, i-mi ajung sa schimb placutele si discurile?
Placute EBC Redstuff sau Ferodo racing DS2500, discuri striate Ultimax...

Maine ajung la Colina si vad si pt, FR daca au si cat costa :wink:

Re: Frane performante

Scris: 11 Feb 2009, 21:04
de ace117
Astept profule, ms! :wink:

Re: Frane performante

Scris: 12 Feb 2009, 09:57
de The teacher
ace117 scrie:
Astept profule, ms! :wink:

Fata spate aprox. 1100 de ron :wink:

Re: Frane performante

Scris: 12 Feb 2009, 14:47
de ace117
Oki doki, mai asteptam pana e gata masina.
Multumesc! :D

Re: Frane performante

Scris: 27 Feb 2009, 21:11
de gabryell23
Salutare,
Vreau sa fac un upgrade la discurile de frana la masinuta mea ( leon 1p 1.9 tdi) si sa trec la discuri de frana de Fr care sunt mai mari. Am in vedere discuri si placute de la EBC Brakes. Si-a mai facut cineva modificarea asta? Ce implica?

Re: Frane performante

Scris: 02 Mar 2009, 21:59
de The teacher
gabryell23 scrie:
Salutare,
Vreau sa fac un upgrade la discurile de frana la masinuta mea ( leon 1p 1.9 tdi) si sa trec la discuri de frana de Fr care sunt mai mari. Am in vedere discuri si placute de la EBC Brakes. Si-a mai facut cineva modificarea asta? Ce implica?

Implica mai multe , iti trebuiesc alte suporturi de prindere a etrierilor care costa numai putin decat 500 de lei bucata , etrierul stanga tot cam atat si etrierul dreapta atentie 900 de lei , si mai pune si niste furtune mai lungi ..................si discuri si placute , mai esti interesat?Mie mi s-a luat si am pus niste Zimmerman , perforate cu niste placute Ferodo Racing DS 2500 si este ok

Re: Frane performante

Scris: 02 Mar 2009, 22:35
de gabryell23
Ai dreptate, m-am mai documentat si eu in ultimul timp si nu se merita (ca bani vorbesc). O sa-i pun alte discuri, placute si alte furtunase.

Re: Frane performante

Scris: 02 Mar 2009, 23:48
de ravemstr
O solutie mai ieftina de a trece la frane mai mari ar fi sa cautati la dezmembrari. Eu asa am facut! Sau daca face cineva un upgrade la frane.
Am un prieten cu o Octavia 2 vRS(15.000 Km are masina) care ar vrea sa faca un upgrade la frane. Daca o face cele de pe masina lui(identice cu cele de FR) vor fi de vanzare.
Va tin la curent!

Re: Frane performante

Scris: 03 Mar 2009, 00:07
de ravemstr
Cat despre frane... Cred ca uitati cat de importante sunt fortele care actioneaza asupra a 1.500 de Kg de fier in miscare. Mergeti constant la 60 Km/h 1 min si apoi franati brusc. Apoi accelerati TARE pana la 60Km/h si franati brusc. O sa vedeti ca distanta de franare o sa fie mai lunga. (in zile diferite chiar... sa nu cumva sa zica cineva de fading) De ce? Pentru ca fortele care actioneaza asupra masinii sunt mai mari. La accelereatie brusca pana la 60 la ora se dezvolta o forta de inertie... mare. La mers constant acea forta este mult mai mica. Practic la acceleratii bruste franele nu mai trebuiesc sa opreasca 1.500 de Kg care se misca cu 60Km/h ci vreo 3.000 - 4.000 - 5.000... Cu o masina cipuita sau nu... Cum conduci iti spune ce si cum trebuie sa schimbi. Daca ai un mers normal poti sa schimbi doar placutele si sa stai linistit. Daca iti place sa mergi mai sportiv :D ar trebui sa te gandesti si la discuri care sa reduca efectul de fading. Daca mergi... :D "sportiv" :D atunci... cautati frane mai mari! Eu am mers cu o masina cu acelasi motor ca al meu si aceleasi frane dar cu discuri Zimmermann si placute Ferodo(daca nu ma insel) si nu m-a incantat franarea fata de a mea. Era mai buna, da, dar nu m-a dat pe spate, nu era ceea ce vroiam... Vroiam mai mult de atat. De aceea am trecut(sunt in plin proces de...) la frane mai mari(312 fata si 256 spate). Daca nu ma satisfac nici astea... Banuiesc ca o sa trebuiasca sa-mi revizuiesc stilul de condus! :D

Re: Frane performante

Scris: 03 Mar 2009, 00:25
de Nicky
ravemstr scrie:
Cat despre frane... Cred ca uitati cat de importante sunt fortele care actioneaza asupra a 1.500 de Kg de fier in miscare. Mergeti constant la 60 Km/h 1 min si apoi franati brusc. Apoi accelerati TARE pana la 60Km/h si franati brusc. O sa vedeti ca distanta de franare o sa fie mai lunga. (in zile diferite chiar... sa nu cumva sa zica cineva de fading) De ce? Pentru ca fortele care actioneaza asupra masinii sunt mai mari. La accelereatie brusca pana la 60 la ora se dezvolta o forta de inertie... mare. La mers constant acea forta este mult mai mica. Practic la acceleratii bruste franele nu mai trebuiesc sa opreasca 1.500 de Kg care se misca cu 60Km/h ci vreo 3.000 - 4.000 - 5.000... Cu o masina cipuita sau nu... Cum conduci iti spune ce si cum trebuie sa schimbi. Daca ai un mers normal poti sa schimbi doar placutele si sa stai linistit. Daca iti place sa mergi mai sportiv :D ar trebui sa te gandesti si la discuri care sa reduca efectul de fading. Daca mergi... :D "sportiv" :D atunci... cautati frane mai mari! Eu am mers cu o masina cu acelasi motor ca al meu si aceleasi frane dar cu discuri Zimmermann si placute Ferodo(daca nu ma insel) si nu m-a incantat franarea fata de a mea. Era mai buna, da, dar nu m-a dat pe spate, nu era ceea ce vroiam... Vroiam mai mult de atat. De aceea am trecut(sunt in plin proces de...) la frane mai mari(312 fata si 256 spate). Daca nu ma satisfac nici astea... Banuiesc ca o sa trebuiasca sa-mi revizuiesc stilul de condus! :D

Foarte tare pledoaria ta, am ramas impresionat (in special de partea cu inertia si cu multiplicarea artificiala a greutatii reale a masinii). Si e si foarte explicita, fara termeni science-fiction, e pe intelesul tuturor. Multumim si felicitari! ;)

Re: Frane performante

Scris: 03 Mar 2009, 01:06
de ravemstr
Mai incerc odata cu cel mai simplu upgrade de frane pe care il face(aproape) toata lumea fara sa realizeze! (Aproape) Toti ne schimbam jantele. Dar nu realizam cat de mult conteaza 2-3... 5 Kg pe o janta. Atat la demaraj cat si la franare. Haideti sa facem un exercitiu. Luati o roata de cascaval micuta din comert. Bagati un pix/creion in mijlocul ei si puneti-o pe o masa ca si cum ar fi o roata de masina. Incepeti sa o rotiti(ca si cum ati accelera) si dupa o distanta opriti-o(ca si cum ati frana). Acum taiati un sfert/jumatate din ea(pe grosime). Si repetati exercitiul incercand sa folositi aceleasi forte care le-ati aplicat si prima data. E vreo diferenta? Asta este(poate) cel mai important si simplu upgrade atat la demaraj cat si la franare pe care toti il facem. Practic imbunatatiti mersul masinii fara sa-i faceti absolut nimic. Din pacate este unul din cele mai grele upgrade-uri... Jantele usoare sunt putine, majoritatea scumpe spre foarte scumpe si majoritatea nu au o reputatie de a fi cele mai rezistente in gropi... Si mai e intotdeauna de luat in calcul factorul estetic... Nu tuturor ne place cum arata! Altfel cred ca am merge toti cu OZ Ultraleggera :lol: Si ca sa revenim la frane... Nu uitati ca frane mai mari inseamna mai mult metal care se roteste odata cu roata, adica destule grame(Kg) in plus! Exista si kit-uri de Big Brake care sunt mai usoare decat cele OEM mici. Dar acolo vorbim deja de discuri din 2 bucati s.a.m.d. Si astea costa...