Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
andreiberintan
Mesaje: 445
Membru din: 31 Ian 2013, 22:01
Localitate: Baia Mare / Maramures
Contact:

Re: Evacuare sport diesel

31 Mar 2013, 10:52

BALTAZAR2003 scrie:
Un burghiu de 6mm, o bormasina portabila si dai gauri doresti in traseul evacuarii pana obtii suntul care-ti place.
Cea mai ieftina metoda.
:yah :yah :yah

Mhm, si gazele imi vin toate in masina? :)) Voi fi un mic tractoras.
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Evacuare sport diesel

31 Mar 2013, 11:15

Nu folosi quote pentru a raspunde mesajelor din pagina curenta.

Nu vei fi un mic tractoras si nu vor intra in interior, decat daca ai gauri in podea.
Cordobele au evacuarea sub bara spate si nu intra mai multe gaze in interior decat daca ai merge in spatele unei troace ce consuma ulei mai mult decat benzina...
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
andreiberintan
Mesaje: 445
Membru din: 31 Ian 2013, 22:01
Localitate: Baia Mare / Maramures
Contact:

Re: Evacuare sport diesel

31 Mar 2013, 11:25

Scz.
Am inteles. :)
 
vlady18
Mesaje: 14
Membru din: 21 Aug 2011, 14:58

Re: Evacuare sport diesel

10 Mai 2013, 17:38

a mai facut cineva,asa cu gauri in evacuare?in ce fel i-a modificat sunetul?
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: Evacuare sport diesel

10 Mai 2013, 18:42

vlady18 scrie:
a mai facut cineva,asa cu gauri in evacuare?in ce fel i-a modificat sunetul?

terminati-va cu gauri in evacuare. doar nu va apucati acum sa luati un cui si un ciocan si sa dati gauri doar ca sa se auda altfel...nu mai suntem p vremea daciilor cu tobe sparte... vrei evacuare care sa-ti ofere un sunet f bun pentru diesel? teava cap-coada, fara catalizator, fara tobe, fara nimic... indiferent ca o faci de 63mm sau ca e grosimea stock. sunetul tot va fi. doar ca la 63mm daca mai ai si un soft se aude si mai bine si scoti potential bun din softul respectiv... aveti masina pe benzina? scoasa toba intermediara daca e stock, daca nu e, si mai bine, si inlocuita toba finala cu una sport de la FK sau alte firme mai ieftine. cine isi permite o investitie serioasa, mers la baietii de la top gear longlife si discutat cu ei, la 30 de mil cel mult o evacuare cap-coada de rupe norii. altfel v-am spus solutiile cele mai ieftine si mai potrivite decat dat gauri in tevi sau toba finala. de retinut: la diesel, orice toba = sunet lipsa. toba e pe post de silencer asa ca jos cu ele.
 
AlexBucur
Mesaje: 34
Membru din: 01 Noi 2014, 18:28
Localitate: Ploiesti

Re: Evacuare sport diesel

08 Mar 2015, 21:59

Am si eu o intrebare!
Stie cineva de ce pe volkswagen golf 5 ,6... diesel se aude atunci cand schimba treptele ca si cum ar avea blow off, iar pe motoarele de la seat nu se aude asa? Din cate stiu motoarele sunt la fel. De exemplu am un prieten cu un golf 5 2.0 tdi de 170 si nu are nimic facut la masina si se aude turbina cand schimba, iar eu am un fr diesel si nu se aude ca la el...
Imi poate explica cineva?
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Evacuare sport diesel

09 Mar 2015, 11:26

motoarele sunt fix la fel, ar trebui sa se auda la fel, daca nu se intampla inseamna ca e o problema sau sunt modificari facute. probabil are toba finala taiata sau alte modificari la evacuare.

 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Evacuare sport diesel

23 Iun 2015, 07:54

AlexBucur - probabil este mai bine antifonat Seatul.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori