vlady18 scrie:a mai facut cineva,asa cu gauri in evacuare?in ce fel i-a modificat sunetul?
terminati-va cu gauri in evacuare. doar nu va apucati acum sa luati un cui si un ciocan si sa dati gauri doar ca sa se auda altfel...nu mai suntem p vremea daciilor cu tobe sparte... vrei evacuare care sa-ti ofere un sunet f bun pentru diesel? teava cap-coada, fara catalizator, fara tobe, fara nimic... indiferent ca o faci de 63mm sau ca e grosimea stock. sunetul tot va fi. doar ca la 63mm daca mai ai si un soft se aude si mai bine si scoti potential bun din softul respectiv... aveti masina pe benzina? scoasa toba intermediara daca e stock, daca nu e, si mai bine, si inlocuita toba finala cu una sport de la FK sau alte firme mai ieftine. cine isi permite o investitie serioasa, mers la baietii de la top gear longlife si discutat cu ei, la 30 de mil cel mult o evacuare cap-coada de rupe norii. altfel v-am spus solutiile cele mai ieftine si mai potrivite decat dat gauri in tevi sau toba finala. de retinut: la diesel, orice toba = sunet lipsa. toba e pe post de silencer asa ca jos cu ele.