Pagina 10 din 10

Re: Blow-off valve

Scris: 14 Oct 2015, 08:46
de bgd_b92
Au pus multi, la o simpla cautare pe youtube gasesti o gramada de filmulete ;
http://youtu.be/-HAx4x2iNAc

Dar sa declari consum de 5% pe 1.2 tsi cum spui tu ca ai si sa pui bov nu prea e afacere ; pt ca nu prea ai cum sa " te bucuri de sound " la turatiile alea ; personal imi place cum se aude, insa daca as vedea pe strada o masina cu roti pe 15 si motor de 85 cp care fasaie, m-ar bufni rasul, no offence ;

Re: Blow-off valve

Scris: 14 Oct 2015, 09:07
de mumus
Filmuletele le-am vazut... Intrebam de utilizatori de pe forum, cred ca m-am exprimat destul de clar, din moment ce am intrebat pe forum...

Si daca nu aflam ca am din fabrica montata deja o valva asemanatoate, montam eu... Ca te buseste rasu, e problema ta, la fel si problema ta cu rotile mele, no offence...

Si nu vreau sa ma bucur de sound :) ci sa stiu ca turbina nu sufera socuri care ii fac rau in timp :) soundul chiar il consider enervant.

Chiar nu rezisti sa nu postezi dupa mine undeva? Si sa te dai cu parerea..., parere care stii bine ca nu o doresc de la tine, ti-am mai zis si in privat mai demult ca nu doresc sa aflu nimic de la tine, hai sa invatam sa ne ignoram postarile, cum nici eu nu postez pe nici un thread dupa postarea ta, te invit sa incerci acelasi lucru, nu e greu, trebuie doar sa vrei...

Re: Blow-off valve

Scris: 14 Oct 2015, 09:31
de gamer555
baieti, a cata oara trebuie sa va zic sa va calmati?

cat despre "facut rau" cred ca ar trebui sa excluzi aceasta optiune din start, motorul nu cred ca a fost facut pe genunchi sau prin pareri adunate pe forumuri asadar nu vad de ce ti-ai face probleme.

Re: Blow-off valve

Scris: 14 Oct 2015, 09:37
de mumus
Faza e ca nu stiam ca are acea valva din fabricatie, am vb cu racingcode si de la el am aflat,.
Ideea e ca eu incerc sa fac tot posibilul ca masina sa functioneze cat mai corect si sa fie in parametrii, de asta schimb si uleiul la jumatate de interval de exemplu.


Iar cu facutul pe genunchi... Sa stii ca are multe bube...din fabricatie. Nu e VAG asa de tare cum il vad unii, cel putin nu la o masina noua la pret mic, cu dotari minimaliste.

Iar daca pot rezolva unele din ele, de ce sa nu o fac daca este posibil.

Re: Blow-off valve

Scris: 05 Feb 2016, 10:49
de justliv
intrucat aici s-a vorbit de montarea unui blow-off pe o masina diesel, si pentru ca tot s-au spus pareri pro si contra dar poate mai mult contra, eu mereu am incercat sa vad dincolo de critici si sa aduc ceva masinii pe gustul meu, chiar daca uneori nu multumeste pe toata lumea. motiv pentru care voi lasa un link cu seatul meu 1.9 TDI, posesor blow-off de mai bine de un an de zile, astfel incat sa va faceti o idee despre cum se aude. Enjoy! :)

https://www.youtube.com/watch?v=1ZgXhE0jJsU

Re: Blow-off valve

Scris: 22 Feb 2016, 08:09
de Sebastian_RC
BOV este o piesa interesanta cu un rol functional bine definit.
Se foloseste doar la modele supraalimentate si din fabrica la modele pe benzina, la diesel parca doar Jaguar avea ceva pe v6 biturbo.
Rolul este benfic, doar ca nu toate modele care nu au aceasta piesa de fabrica sau pop off sunt permisive la a li se adauga piesa asta.
Principiul de functionare e simplu atat ca parte de comanda cat si ca parte de lucru efectiv.
Un BOV clasic lucreza pe diferenta de presiune din galeria de admisie, vacum cand se inchide clapeta si cea de inainte de clapeta care e pozitiva dupa o accelrare si ridicarea piciorului din acceleratie. Lucreaza doar cand apare diferenta si scoate aerul in surplus de pe traseul de admisie in trei moduri:
- afara , in exterior
- combinat adica afra si in instalatia de admisie inainte de turbo
- doar in instalatia de admisie inainte de turbo
De fabrica sunt cu recirculare adica aerul e reintrodus inainte de turbo in admisie. Pentru noxe e mai corect asa. Fiecare cantitate de aer introdusa spre motor e deja citita de debitmetru si pentru ea s-a dat comanda de injectie de combustibil, care se intrerupe cand ridici pedala doar ca pedala intre 100% si 0% sau cat o tine la ralanti 5-10% se face intr-un timp in care se injecteaza combustibil. Daca se renunta la recirculare se fac corectii din soft, pentru ca benzina respectiva spala pelicula de ulei nefiind antrebata cu suficient aer in ardere. La cele cu carburator nu se face acest calcul pur si simplu descarca inopoi in admisie inante de turbo dar combustibilul e deja in aer amestecat si cand se eschide din nou clapeta il preia motorul.
La diesel nu avem cum sa facem vacumul neavand clapeta de acceleratie asa ca se comadna electric pe revenirea pedalei de accleratie.
Acest produs noi il aducem la comanda si ne bazam pe itaientii de la http://www.bonalume.com/en .
Rolul e beneic pentru protejarea axului turbinei care in plina miscare primeste cand ridici acceleratia un perete in fata si ia socuri, daca BOV nu exista si nu functioneaza. BOV lungeste mult viata unei turbine.
La modele turbo cu geometrie variabila situatia nu mai e asa de critica dar tot este bun.
Majoritatea il pun pentru sunetul care il scot la joaca cu acceleratia sau la schimbarile de viteza in forta.

Re: Blow-off valve

Scris: 29 Feb 2016, 23:20
de calimake
Salut ! Se poate monta Blow-Off pe Leon FR 2.0 TDI 170cp ?

Re: Blow-off valve

Scris: 01 Mar 2016, 06:15
de gamer555
Daca tii neaparat da, se poate. Chiar ace (initiatorul) a avut la un moment dat asa ceva pe FR

Re: Blow-off valve

Scris: 01 Mar 2016, 19:42
de calimake
De unde as putea cumpara si cum imi dau seama ca iau ceea ce trebuie ?