Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Blow-off valve

10 Dec 2007, 15:03

Vreau sa-mi montez un blow-off valve pe leoaica mea.
M-am indrogostit de sunetul de pe Cupra lui Alecsm :wink:
Aveti vreo idee de unde sa-mi comand si ce?
Am inteles ca difera ceea de TDI de blowerul de pe benzinari.
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Alecsm
Mesaje: 173
Membru din: 05 Dec 2007, 10:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

10 Dec 2007, 16:33

:D ...nu credeam k se aude asa tare :D ... iti recomand sa dai un tel la racing nick ! p altcineva nu cunosc !
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

10 Dec 2007, 21:11

Se aude, se aude :D
Cat te-a costat pe tine? Sa scriu oare Mosului?

Mersi mult!
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Puffy

11 Dec 2007, 01:04

Din cate stiam eu B.O.V. se monteaza numai pe benzinare cu turbina.
Pt masinile pe motorine se numeste altfel.
E posibil sa ma insel....
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

11 Dec 2007, 21:36

Este posibil, sincer nici eu nu stiu...
Dau comanda saptamana asta si va anunt!
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Alecsm
Mesaje: 173
Membru din: 05 Dec 2007, 10:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

12 Dec 2007, 00:01

nu bag mana in foc dar principiul fiind acelasi nu vad dc s-ar numi altfel ... stiu k doar pt vw era undeva la 300 eur !

io am dat p a mea vreo 9 mil sau 10 pt k nu e doar spacer ul, e cu tot cu comanda electronica care o inlocuie pe cea de fabrica !
 
Avatar utilizator
DjAlcohol
Mesaje: 405
Membru din: 23 Dec 2007, 08:37
Localitate: Bucuresti

23 Dec 2007, 08:39

Pe site-ul forge sunt cateva modele de blow-off pentru diesel...acum nu stiu daca se potrivesc si pe motorul tau dar sunt foarte curios pt. ca si pe mine ma bate gandul la unul :)

 
Avatar utilizator
STORM
Mesaje: 468
Membru din: 03 Dec 2007, 15:58
Localitate: crangasi city
Contact:

04 Ian 2008, 20:50

explicati-mi si mie ce face blow-off valve ?? In afara ca se aude super tare ... nu am auzit decat cateva la motoare pe motorina si mi se pare f tare, nu cred ca are proprietatea decat sa scoata un sunet frumos, cred ca e ceva legat si de performanta
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

04 Ian 2008, 21:01

In afara de sunet nu face nimic.Se pun de obicei pe motore de benzina, pe diesel mai rar, am vazut undeva un kit pt TDI si costa in jur de 400 euro.
Cam mult pt un sunet :(
In schimb pe benzina gasesti undeva la 200 euro.Dar trebuie sa ai turbina :lol:
Ultima oară modificat 04 Ian 2008, 22:20 de către ace117, modificat 1 dată în total.
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
blowwind
Mesaje: 113
Membru din: 04 Ian 2008, 20:59
Localitate: Bucuresti
Contact:

04 Ian 2008, 21:12

ma..yo din cate stiu un blow-off BUN e gandit pentru a mentine presiunea in turbina cat mai mult timp ... si cel putin la benzina diferente exista :) le`am vazut pe evo 9 lui ono (alecsm cred ca stie :) )
Imagine
Honda Accord 2.4 - VW Polo 1.2 - Subaru Forester 2.5XT
www.streetzone.ro
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

04 Ian 2008, 22:24

Blow-Off elimina surplusul de aer din turbina printr-o valva care face acel sunet specific.
Daca vrei sa mentii presiunea in turbina pui ALS (Anti Lag System) care reduce lagul in momentul in care ai ridicat piciorul de pe pedala de acceleratie.

P.S. Am avut si eu EVO cu ALS :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

22 Ian 2008, 11:35

va salut si bine v-am gasit

citeva precizari apropos de abrevieri si ce intelege fiecare prin BOV si DV, in principiu este vorba de acelasi lucru: ambele elimina presiunea facuta de turbina in momentul in care "luam piciorul din gaz" , clapeta de acceleratie se inchide iar turbina care atinge peste 75k-100k rotatii pe minut se invirte inca din inertie = inca mai impinge aer iar clapeta de acceleratie este inchisa => aerul se loveste de un "perete" = clapeta inchisa si deci "merge" inapoi ceea ce duce la o infrinare brutala a turbinei , infrinare care nu este sanatoasa pt viata turbinei si in plus, zic specialistii, cu cit presiunea in turbina este mai mare (peste 1.3-1.4 bar) cu atit riscul sa sa rupa axul este mai mare; asta fac ambele , atit BOV cit si DV doar ca BOV = valva atmosferica = elimina aerul in afara si scoate acel sunet placut unora in timp ce DV = valva recirculare , introduce aerul inapoi in admisie - asta mai ales pt motoarele din grupul VAG (1.8T) care au MAP senzor si MAF senzor iar eliminarea aerului este "citita" ca un defect = masina intra in limp mode; din ce stiu, la 2.0T VAG (ex cupra, FR) merge BOV fara probleme, nu acelasi lucru se poate spune despre 1.8T

BOV la diesel = sunet, nu am auzit pe nimeni sa spuna ca face si altceva mai bun ; comanda de deschidere a BOV ului este data electric si nu pe vacum ca la motorul pe benzina - motorul diesel nu are vacum in galeria de admisie atunci cind se inchide clapeta de acceleratie (ca la motorul pe benzina); motorul diesel pt a avea vacum (necesar pt servo ) are o pompa speciala de vacum.

bafta la toti & keep tune :)

mihai
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

22 Ian 2008, 15:41

Multumim bbm pt precizari si bine ai venit pe forum!
Sa inteleg ca BOV la diesel in afara de sunet este si benefic turbinei?
Ai ideea la ce pret este?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

22 Ian 2008, 15:58

ace117 scrie:
Multumim bbm pt precizari si bine ai venit pe forum!
Sa inteleg ca BOV la diesel in afara de sunet este si benefic turbinei?
Ai ideea la ce pret este?


multam de urari

din ce am citit, BOV la diesel produce doar sunet, nu si efect benefic pt turbina, principiul de functionare este altul din ce mi aduc aminte, nu stiu exact ce se intimpla cu pompa de vacum atunci cind iei piciorul din gaz / cum se inchide sau nu clapeta de acceleratie, cred ca mai bine vorbesti cu arthur de la racing nick sau cu altcineva in domeniu care stie mai multe; ca sa te ajut sa identifici singur problema, studiaza putin la motorul tau daca are un DV de serie si spune mi cum arata (cite furtune intra / ies din el) , o poza ar ajuta mai mult
cit despre bani, nu o sa gasesti nou la mai putin de 400 euro, poate doar pe ebay - eu unul nu am incredere in second hand si ebay
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

22 Ian 2008, 16:37

Ok, mersi mult!
Din punctul meu de vedere nu merita 400 de euro doar sunetul :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori