Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Blow-off valve

14 Oct 2015, 08:46

Au pus multi, la o simpla cautare pe youtube gasesti o gramada de filmulete ;
http://youtu.be/-HAx4x2iNAc

Dar sa declari consum de 5% pe 1.2 tsi cum spui tu ca ai si sa pui bov nu prea e afacere ; pt ca nu prea ai cum sa " te bucuri de sound " la turatiile alea ; personal imi place cum se aude, insa daca as vedea pe strada o masina cu roti pe 15 si motor de 85 cp care fasaie, m-ar bufni rasul, no offence ;
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Blow-off valve

14 Oct 2015, 09:07

Filmuletele le-am vazut... Intrebam de utilizatori de pe forum, cred ca m-am exprimat destul de clar, din moment ce am intrebat pe forum...

Si daca nu aflam ca am din fabrica montata deja o valva asemanatoate, montam eu... Ca te buseste rasu, e problema ta, la fel si problema ta cu rotile mele, no offence...

Si nu vreau sa ma bucur de sound :) ci sa stiu ca turbina nu sufera socuri care ii fac rau in timp :) soundul chiar il consider enervant.

Chiar nu rezisti sa nu postezi dupa mine undeva? Si sa te dai cu parerea..., parere care stii bine ca nu o doresc de la tine, ti-am mai zis si in privat mai demult ca nu doresc sa aflu nimic de la tine, hai sa invatam sa ne ignoram postarile, cum nici eu nu postez pe nici un thread dupa postarea ta, te invit sa incerci acelasi lucru, nu e greu, trebuie doar sa vrei...
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8626
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Blow-off valve

14 Oct 2015, 09:31

baieti, a cata oara trebuie sa va zic sa va calmati?

cat despre "facut rau" cred ca ar trebui sa excluzi aceasta optiune din start, motorul nu cred ca a fost facut pe genunchi sau prin pareri adunate pe forumuri asadar nu vad de ce ti-ai face probleme.
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Blow-off valve

14 Oct 2015, 09:37

Faza e ca nu stiam ca are acea valva din fabricatie, am vb cu racingcode si de la el am aflat,.
Ideea e ca eu incerc sa fac tot posibilul ca masina sa functioneze cat mai corect si sa fie in parametrii, de asta schimb si uleiul la jumatate de interval de exemplu.


Iar cu facutul pe genunchi... Sa stii ca are multe bube...din fabricatie. Nu e VAG asa de tare cum il vad unii, cel putin nu la o masina noua la pret mic, cu dotari minimaliste.

Iar daca pot rezolva unele din ele, de ce sa nu o fac daca este posibil.
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: Blow-off valve

05 Feb 2016, 10:49

intrucat aici s-a vorbit de montarea unui blow-off pe o masina diesel, si pentru ca tot s-au spus pareri pro si contra dar poate mai mult contra, eu mereu am incercat sa vad dincolo de critici si sa aduc ceva masinii pe gustul meu, chiar daca uneori nu multumeste pe toata lumea. motiv pentru care voi lasa un link cu seatul meu 1.9 TDI, posesor blow-off de mai bine de un an de zile, astfel incat sa va faceti o idee despre cum se aude. Enjoy! :)

https://www.youtube.com/watch?v=1ZgXhE0jJsU
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Blow-off valve

22 Feb 2016, 08:09

BOV este o piesa interesanta cu un rol functional bine definit.
Se foloseste doar la modele supraalimentate si din fabrica la modele pe benzina, la diesel parca doar Jaguar avea ceva pe v6 biturbo.
Rolul este benfic, doar ca nu toate modele care nu au aceasta piesa de fabrica sau pop off sunt permisive la a li se adauga piesa asta.
Principiul de functionare e simplu atat ca parte de comanda cat si ca parte de lucru efectiv.
Un BOV clasic lucreza pe diferenta de presiune din galeria de admisie, vacum cand se inchide clapeta si cea de inainte de clapeta care e pozitiva dupa o accelrare si ridicarea piciorului din acceleratie. Lucreaza doar cand apare diferenta si scoate aerul in surplus de pe traseul de admisie in trei moduri:
- afara , in exterior
- combinat adica afra si in instalatia de admisie inainte de turbo
- doar in instalatia de admisie inainte de turbo
De fabrica sunt cu recirculare adica aerul e reintrodus inainte de turbo in admisie. Pentru noxe e mai corect asa. Fiecare cantitate de aer introdusa spre motor e deja citita de debitmetru si pentru ea s-a dat comanda de injectie de combustibil, care se intrerupe cand ridici pedala doar ca pedala intre 100% si 0% sau cat o tine la ralanti 5-10% se face intr-un timp in care se injecteaza combustibil. Daca se renunta la recirculare se fac corectii din soft, pentru ca benzina respectiva spala pelicula de ulei nefiind antrebata cu suficient aer in ardere. La cele cu carburator nu se face acest calcul pur si simplu descarca inopoi in admisie inante de turbo dar combustibilul e deja in aer amestecat si cand se eschide din nou clapeta il preia motorul.
La diesel nu avem cum sa facem vacumul neavand clapeta de acceleratie asa ca se comadna electric pe revenirea pedalei de accleratie.
Acest produs noi il aducem la comanda si ne bazam pe itaientii de la http://www.bonalume.com/en .
Rolul e beneic pentru protejarea axului turbinei care in plina miscare primeste cand ridici acceleratia un perete in fata si ia socuri, daca BOV nu exista si nu functioneaza. BOV lungeste mult viata unei turbine.
La modele turbo cu geometrie variabila situatia nu mai e asa de critica dar tot este bun.
Majoritatea il pun pentru sunetul care il scot la joaca cu acceleratia sau la schimbarile de viteza in forta.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
calimake
Mesaje: 15
Membru din: 29 Feb 2016, 22:31
Contact:

Re: Blow-off valve

29 Feb 2016, 23:20

Salut ! Se poate monta Blow-Off pe Leon FR 2.0 TDI 170cp ?

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8626
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Blow-off valve

01 Mar 2016, 06:15

Daca tii neaparat da, se poate. Chiar ace (initiatorul) a avut la un moment dat asa ceva pe FR
 
Avatar utilizator
calimake
Mesaje: 15
Membru din: 29 Feb 2016, 22:31
Contact:

Re: Blow-off valve

01 Mar 2016, 19:42

De unde as putea cumpara si cum imi dau seama ca iau ceea ce trebuie ?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori