Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
lucky2004alex
Subiect Autor
Mesaje: 251
Membru din: 28 Noi 2011, 09:30
Localitate: Cluj
Contact:

performante SEAT inainte si dupa remapare

04 Ian 2012, 17:34

Salut,
Revin cu un link (pdf) care sper sa fie de ajutor celor interesati sa afle performantele masinii personale inainte si dupa remapare.
http://performanceremap.co.uk/Seat.pdf
 
Rares3777
Mesaje: 12
Membru din: 02 Ian 2012, 22:55

Re: performante SEAT inainte si dupa remapare

11 Ian 2012, 14:00

Nu prea merita din ce vad pentru mine ! Seat leon 1.6 16 valve 105cp creste puterea cu 13 cp de la 105 la 118 + 20 de Nm ceva de genu .. Slab si mai cresc si consumul si scad durata e viata a motorului pentru nimic... Eu sincer niciodata nu am considerat bun acest cip pentru ca distrugi motorul pentru nimic.. Adica 20cp sau 30cp ( astea le primesc masinile peste 150cp) nu mi se pare asa o evolutie pentru raul care il faci motorului. Eu sunt pasionat de viteza si acum strang banuti, iar in toamna daca nu la anul vreau sa imi achizitionez un ( subaru Impreza VRX sti, seat leon 2.0 tfsi cupra, bmw m3 ( anul 2000) , sau o toyota supra, celica ) ceva care sa manance cat de cat asfaltul si sa imi satisfac pornirile :)). Inainte de acest seat leon am avut ceva cu motor V6 180cp si din an ok 2003. :drive Deci ma simt foarte restrans cu acesti cai. :drive
 
Avatar utilizator
lucky2004alex
Subiect Autor
Mesaje: 251
Membru din: 28 Noi 2011, 09:30
Localitate: Cluj
Contact:

Re: performante SEAT inainte si dupa remapare

11 Ian 2012, 14:28

Rares3777 scrie:
Nu prea merita din ce vad pentru mine ! Seat leon 1.6 16 valve 105cp creste puterea cu 13 cp de la 105 la 118 + 20 de Nm ceva de genu .. Slab si mai cresc si consumul si scad durata e viata a motorului pentru nimic... Eu sincer niciodata nu am considerat bun acest cip pentru ca distrugi motorul pentru nimic.. Adica 20cp sau 30cp ( astea le primesc masinile peste 150cp) nu mi se pare asa o evolutie pentru raul care il faci motorului. Eu sunt pasionat de viteza si acum strang banuti, iar in toamna daca nu la anul vreau sa imi achizitionez un ( subaru Impreza VRX sti, seat leon 2.0 tfsi cupra, bmw m3 ( anul 2000) , sau o toyota supra, celica ) ceva care sa manance cat de cat asfaltul si sa imi satisfac pornirile :)). Inainte de acest seat leon am avut ceva cu motor V6 180cp si din an ok 2003. :drive Deci ma simt foarte restrans cu acesti cai. :drive

rares da ai benzinarie in spatele casei ? :yah
eu sunt bine asa cu 1.6 16v....merg mosnegeste acu sa vad ce consum pot scoate :tongue
 
Avatar utilizator
Sergiu Tot
Mesaje: 285
Membru din: 30 Oct 2010, 05:16
Localitate: Cluj
Contact:

Re: performante SEAT inainte si dupa remapare

11 Ian 2012, 14:35

Inca nu ma gandesc la chip tuning ca mi-e masina in garantie, dar din ce spune PDF-ul ala pare foarte tentant :D

Seat Leon 1.4 TSI 125

125 hp -> 158 hp

200 nm -> 270 nm
Do not drive like you own the road; drive like you own the car.

Nosce Te Ipsum ;)
Leutul meu :D
 
Avatar utilizator
noobinfect
Mesaje: 390
Membru din: 17 Oct 2011, 11:48
Localitate: Cluj-Napoca

Re: performante SEAT inainte si dupa remapare

11 Ian 2012, 14:50

Si eu ma gandesc...dar am un prieten ce a avut Fabia RS si a dus-o de la 130 la 168...si de 2 ori a schimbat turbina pe urma...acuma nu stiu ce sa zic...momentan ma multumesc cu 130 :drive :drive :drive
Ex: SEAT Ibiza FR
 
Soso-CKX
Mesaje: 271
Membru din: 14 Oct 2011, 02:49
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: performante SEAT inainte si dupa remapare

11 Ian 2012, 22:14

Pdf-ul ala nu l-am citit, dar din ce-ati postat voi observ ca sunt putin umflate valorile "after-chip-uire". La 1,6 16v nu se pot obtine mai mult de 10 cai dupa resoftare pentru ca e un motor aspirat! Asa entuziasmat eram si eu ca voi cand mi-ai cumparat masina si am sunat la vreo 4-5 firme de tuning si toti mi-au zis la fel: 5-10 cai. Nici macar nu pot da o valoare exacta, presupun ca depinde de la motor la motor, in functie de cat de bine se mai taraste.

@lucky....alex: Iti faci griji pentru fiabilitatea motorului? Vad ca ai acelasi motor ca mine, deci nu prea ar trebui sa-ti faci griji! Eu am masina de 2 ani si cateva luni si am facut 60k km cu ea pana acum, avand in prezent aproape 180k km si masina e din 2003! Singurele probleme cu motorul au fost 2 si atat: un senzor( 100 de euro cu tot cu schimbat ) si acum in toamna o sonda lambda. In rest, pana acum 1 an am alimentat de la orice benzinarie, momentan incerc sa trec doar pe la Omv si alte probleme nu am de ordin mecanic.

Si acum, sincer! Credeti ca merita sa dati 300 de euro pentru 7-8-cai si consum umflat? Mai bine aruncati un filtru de aer sport pe motor si o sa se auda bine si e de ajuns, oricum motorul trage destul de bine de masina.
2003 Leon 1M Black 1,6 16V BCB. 224.224 Km and rolling almost perfect :) Benzina buna si ulei bun sa fie!
 
Avatar utilizator
lucky2004alex
Subiect Autor
Mesaje: 251
Membru din: 28 Noi 2011, 09:30
Localitate: Cluj
Contact:

Re: performante SEAT inainte si dupa remapare

12 Ian 2012, 10:03

Soso-CKX scrie:

@lucky....alex: Iti faci griji pentru fiabilitatea motorului? Vad ca ai acelasi motor ca mine, deci nu prea ar trebui sa-ti faci griji! Eu am masina de 2 ani si cateva luni si am facut 60k km cu ea pana acum, avand in prezent aproape 180k km si masina e din 2003! Singurele probleme cu motorul au fost 2 si atat: un senzor( 100 de euro cu tot cu schimbat ) si acum in toamna o sonda lambda. In rest, pana acum 1 an am alimentat de la orice benzinarie, momentan incerc sa trec doar pe la Omv si alte probleme nu am de ordin mecanic.


ms SOSO pt incurajari :bounce:

 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 453
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: performante SEAT inainte si dupa remapare

28 Iun 2013, 10:42

2.0TFSI-urile cu interne stock si cu turbina k04 de fabrica depasesc linistit 400cp deci nu e nici o minune ba chiar masina e over engineered pentru puterea care o dezvolta.
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4261
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: performante SEAT inainte si dupa remapare

29 Iun 2013, 06:57

@ rares3777: Nu prea merita din ce vad pentru mine ! Seat leon 1.6 16 valve 105cp creste puterea cu 13 cp de la 105 la 118 + 20 de Nm ceva de genu .. Slab si mai cresc si consumul si scad durata e viata a motorului pentru nimic...

aici te contrazic adica la partea cu durata de viata si consumul
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Ceasuri Moderne si Vintage - https://www.youtube.com/channel/UCMHYof ... 76g/videos

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
Nitrosoxide
Mesaje: 89
Membru din: 02 Aug 2014, 14:18
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: performante SEAT inainte si dupa remapare

14 Aug 2014, 07:55

Daca se poate mai bine de ce nu, eu sunt pro pentru resoftare, insa da real nu sunt de accord pentru o masina cu motor aspirat sa urci puterea, la masinile turbo fie ele benzina sau diesel se merita deoarece acolo exista sansa unor puteri bine puse la dispozitia utilizatorului date din 25-30% ce fabricantul nu iti ofera pe masina stock, spunand ca tine la durata de viata a motorului, insa eu nu sunt de accord cu ce spun acestia, durata de viata a unui motor consta in: ulei bun, filtre bune, si lista poate continua, conteaza sa nu cumperi lucruri de proasta calitate, eu pe langa Seat-ul Leon Top Sport 1.8T 20v care il am acum, am avut un Audi A4 B5 1.9 Tdi 116 cod de motor AJM, adus din Germania am facut resoft masina are undeva la 144 de cai si cuplu ceva mai bine, masina o am si acum este la tatal meu, si a fost tinuta bine in uleiuri si filtre si va spun ca am turbina de fabrica si ambreajul schimbat o singura data pentru ca sa uzat rau placa de presiune, masina avand in acest moment 313.000 km, iar resoftarea a primit-o la 126.000 de km. Asa ca o spun sincer totul conteaza de sofer si de cata grija ai de masina. Scuze daca nu sunt inteles si daca ofensez pe cineva.
Seat Leon Top Sport 1.8T 20v 2004
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: performante SEAT inainte si dupa remapare

02 Feb 2015, 06:21

Asta este un topic foarte interesant si poate ca ar merita mai multa atentie.
In mod cert o resoftare facuta pe genunchi au una generica(acelasi soft pentru un model) poate sa aduca mai multe deservicii decat beneficii.
O resoftare trebuie sa fie custom sa se faca neaparat o optimizare apoi sa se treaca la modificarea parametriilor care aduc putere in plus.
Deci marele avantaj al unei resoftari trebuie sa se reflecte in bunul mers al motorului si nu neaparat in suma de cai si Nm obtinuti la final.
Un producator din rationamente economice nu poate sa puna la fiecare masina un operator specialist care sa faca setarile fine de optimizare, asta ar incurca foarte mult fluxul tehnologic. Dacia produce in jur de 1000 masini pe zi la Pitesti si nu e o fabrica foarte mare asa ca oameni supracalificati, loc si timp...
In concluzie vad ca multi cred ca la aspirat se castiga putin si nu merita operatia. Partial sunt de acord si-i intelg pe cei care au parerea asta, pentru ca ei nu cunosc toate dedesupturile acestei operatii si avantajele-dezavantajele reale.
Daca ar fi informati corect poate ca opinia lor ar fi alta.
Datorita optimizarii se obtine un randament mai bun la acelasi lucru mecanic consumat, deci consum mai mic, uzuri mai mici dupa care daca setam pentru a obtine un raspuns mai bun pe toata plaja de turatii, un cuplu superior si cativa caluti in plus masina se schimba in bine si nu-i face nici rau mai ales ca o operatie corect facuta nu aduce consum de carburant in plus ci eventual o mica economie.
La masinile supraalimentare e clar ca ai aceleeasi avantaje dar cu castig mult mai consistent de putere si cuplu.
Personal am si exemple de motoare aspirate cu castiguri foarte mari 30-40Hp la Subaru H6 benzina, +40hp la Audi RS5.
Este de retinut faptul ca fiecare modificare mecanica este bine sa fie insotita de o ajustare a softului, adica daca schimbi o admisie, o evacuare,un intercooler ca sa nu vorbim de schimb de turbo, axe cu came, injectoare...
In primul rand resoftarea trebuie sa aiba rol de a pune in valoare mecanica, eventualelemodificari mecanice.
Daca nu s-ar considera reclama as puteasa va pun cateva grafice de la diferite modele insa cred ca pentru asta daca-mi veti urmari posturile am sa deschid un topic cu prezentarea muncii noastre.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori