Pagina 35 din 35

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

Scris: 14 Apr 2017, 18:06
de Andrei_AMC
era un mare tuner din Bucuresti care inainte sa isi cumpere dyno facea 1,6-uri pe banda. De cand si-a luat dyno aceste motorizari nu mai fac parte din oferta companiei :-)
Investe banii in altceva, e cel mai corect sfat pe care il poti primi.

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

Scris: 14 Apr 2017, 18:34
de mumus
Am un logan 1.4 remapat de vreo 6-7 ani, si se simte ceva, consuma putin mai putin decat alte 1.4-uri si la deal urca foarte putin mai usor, foarte putin, dar eu am dat si foarte putini bani, deci sa meritat, daca e vorba de un 200 lei, merita, mai mult nu.

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

Scris: 15 Apr 2017, 16:45
de crsraull
Resoftarea la un motor aspirat se merita facuta doar daca e un motor orientat spre performanta din fabrica (ex motoarele honda de 1,6 de 130+ cp). Daca faci soft la un 1,6 16v, precum a zis un coleg, maxim 5 cp, maxim, intr-o zi buna. De banii pe care ii dai pe soft mai bine iti faci evacuarea, admisia etc.

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

Scris: 31 Mai 2017, 18:14
de vladcristian77
Nu stiu daca a mai fost postat pe aici acest clip.

Minutul 6:25 - Steve Dinan ne explica chiptuningul / resoftarea motoarelor N/A. Acolo se vorbeste strict de motoare STOCK, nu care au suferit modificari (unde este necesara o rescriere a softului).


Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

Scris: 31 Mai 2017, 19:29
de mumus
Foarte interesant, pare ca stie ce spune! Si cel mai important este ca spune clar ca benzina buna mareste puterea.

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

Scris: 21 Iun 2017, 21:17
de MarioALV
Acest video mi.a dat de inteles multe! Ms baieti!

Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

Scris: 28 Mar 2018, 09:44
de manau
....care a facut tuning la 2.0 TDI CR model 184 CP ? problema e in felul urmator.... dpf off e simplu dai jos filtru pui un nou downpipe custom faci softul de anulare dfp. dar ce facem cu egr ? nu am gasit nicaieri pe net de unde sa iau chit de anulare fizica a egr. se gasesc doar pt masini model vechi......
Motorul asta nou de 2.0 tdi CR 184 CP , nu mai are intercooler in fata jos pe aer, ci are racirea gazelor pe baza de apa nu pe aer..... iar EGR e acolo.... in fata motorului prins de carcasa aia mare alba de aluminiu ....deci cum se va anula egr fizic si nu doar din soft ???
Imagine

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

Scris: 28 Mar 2018, 12:32
de gamer555
eu l-am lasat la locul lui.

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

Scris: 28 Mar 2018, 14:29
de Narcisila
Il lasi acolo si il pui pe inchis/deschis din soft. Il anulezi electronic.

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

Scris: 12 Apr 2018, 16:34
de manau
mda...se monteaza o tablita doar atat si restul din soft.
Nu am reusit sa ii fac down pipul nu pot scoate dpf.... fuck ...trebuie sa ii scot bratul planetara etc... ca sa scot dpf fara sa fortez locasul motorului..... acu sa ii fac dpf OFF si sa mi-l faca Dani. hai spor

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

Scris: 24 Mai 2018, 06:27
de Sebastian_RC
crsraull scrie:
Resoftarea la un motor aspirat se merita facuta doar daca e un motor orientat spre performanta din fabrica (ex motoarele honda de 1,6 de 130+ cp). Daca faci soft la un 1,6 16v, precum a zis un coleg, maxim 5 cp, maxim, intr-o zi buna. De banii pe care ii dai pe soft mai bine iti faci evacuarea, admisia etc.


Eu sunt de alta parere.
Merita sa resoftezi orice model, chiar daca castigul real de putere/cuplu este modest. Conditia este ca modificarea sa fie corect facuta, fapt care e mai greu de controlat de client.
La un 1.6 16v depinde de model dar poti avea castiguri si de 10-15hp si am sa dau un exemplu concret pe un motor modern.
Imagine
Sunt de acord cu faptul ca pot exista teoretic situatiiunde masina nu mai castiga mai mult de 5hp, dar cel mai important nu e aportul de putere ci faptul ca un tuner bun face o setare care ajuta motorul, o setare personalizata pe masina respectiva, o setare pe care producatorul din rrationamente economice de timp si spatiu nu o face. Ar fi foarte complicat ca dupa productie pe fiecare masina sa stea un minim de 30min un specialist sa o acordeze fin.
Sunt de acord cu modificarea admisiei si a evacuarii, insa cu grija pentru ca de multe ori se pierd peformante, mai ales la interventiile pe admisie. Testati ceea ce faceti pas cu pas, ca sa obtineti real efectul scontat.
ORICE MODIFICARE MECANICA IMPUNE AJUSTAREA DIN SOFT!!!