Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 48
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

14 Apr 2017, 18:06

era un mare tuner din Bucuresti care inainte sa isi cumpere dyno facea 1,6-uri pe banda. De cand si-a luat dyno aceste motorizari nu mai fac parte din oferta companiei :-)
Investe banii in altceva, e cel mai corect sfat pe care il poti primi.
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2356
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

14 Apr 2017, 18:34

Am un logan 1.4 remapat de vreo 6-7 ani, si se simte ceva, consuma putin mai putin decat alte 1.4-uri si la deal urca foarte putin mai usor, foarte putin, dar eu am dat si foarte putini bani, deci sa meritat, daca e vorba de un 200 lei, merita, mai mult nu.
Seat toledo nh Tsi Imagine
 
Avatar utilizator
crsraull
Mesaje: 221
Membru din: 09 Aug 2016, 22:29
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

15 Apr 2017, 16:45

Resoftarea la un motor aspirat se merita facuta doar daca e un motor orientat spre performanta din fabrica (ex motoarele honda de 1,6 de 130+ cp). Daca faci soft la un 1,6 16v, precum a zis un coleg, maxim 5 cp, maxim, intr-o zi buna. De banii pe care ii dai pe soft mai bine iti faci evacuarea, admisia etc.
Seat "EGO" Leon 1p 2009 1,4 TSI
 
Avatar utilizator
vladcristian77
Mesaje: 80
Membru din: 17 Mai 2017, 21:04
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

31 Mai 2017, 18:14

Nu stiu daca a mai fost postat pe aici acest clip.

Minutul 6:25 - Steve Dinan ne explica chiptuningul / resoftarea motoarelor N/A. Acolo se vorbeste strict de motoare STOCK, nu care au suferit modificari (unde este necesara o rescriere a softului).

 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2356
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

31 Mai 2017, 19:29

Foarte interesant, pare ca stie ce spune! Si cel mai important este ca spune clar ca benzina buna mareste puterea.
Seat toledo nh Tsi Imagine
 
Avatar utilizator
MarioALV
Mesaje: 28
Membru din: 16 Iul 2016, 13:29
Localitate: Braila

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

21 Iun 2017, 21:17

Acest video mi.a dat de inteles multe! Ms baieti!

Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
 
Avatar utilizator
manau
Mesaje: 186
Membru din: 21 Apr 2009, 10:40
Localitate: Bucuresti - Iasi - Brasov
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

28 Mar 2018, 09:44

....care a facut tuning la 2.0 TDI CR model 184 CP ? problema e in felul urmator.... dpf off e simplu dai jos filtru pui un nou downpipe custom faci softul de anulare dfp. dar ce facem cu egr ? nu am gasit nicaieri pe net de unde sa iau chit de anulare fizica a egr. se gasesc doar pt masini model vechi......
Motorul asta nou de 2.0 tdi CR 184 CP , nu mai are intercooler in fata jos pe aer, ci are racirea gazelor pe baza de apa nu pe aer..... iar EGR e acolo.... in fata motorului prins de carcasa aia mare alba de aluminiu ....deci cum se va anula egr fizic si nu doar din soft ???
Imagine
Muschi german cu sange latin.

 
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 725
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

28 Mar 2018, 14:29

Il lasi acolo si il pui pe inchis/deschis din soft. Il anulezi electronic.
Seat Leon ST , Unica in felul ei :)
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
Avatar utilizator
manau
Mesaje: 186
Membru din: 21 Apr 2009, 10:40
Localitate: Bucuresti - Iasi - Brasov
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

12 Apr 2018, 16:34

mda...se monteaza o tablita doar atat si restul din soft.
Nu am reusit sa ii fac down pipul nu pot scoate dpf.... fuck ...trebuie sa ii scot bratul planetara etc... ca sa scot dpf fara sa fortez locasul motorului..... acu sa ii fac dpf OFF si sa mi-l faca Dani. hai spor
Muschi german cu sange latin.
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 396
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

24 Mai 2018, 06:27

crsraull scrie:
Resoftarea la un motor aspirat se merita facuta doar daca e un motor orientat spre performanta din fabrica (ex motoarele honda de 1,6 de 130+ cp). Daca faci soft la un 1,6 16v, precum a zis un coleg, maxim 5 cp, maxim, intr-o zi buna. De banii pe care ii dai pe soft mai bine iti faci evacuarea, admisia etc.


Eu sunt de alta parere.
Merita sa resoftezi orice model, chiar daca castigul real de putere/cuplu este modest. Conditia este ca modificarea sa fie corect facuta, fapt care e mai greu de controlat de client.
La un 1.6 16v depinde de model dar poti avea castiguri si de 10-15hp si am sa dau un exemplu concret pe un motor modern.
Imagine
Sunt de acord cu faptul ca pot exista teoretic situatiiunde masina nu mai castiga mai mult de 5hp, dar cel mai important nu e aportul de putere ci faptul ca un tuner bun face o setare care ajuta motorul, o setare personalizata pe masina respectiva, o setare pe care producatorul din rrationamente economice de timp si spatiu nu o face. Ar fi foarte complicat ca dupa productie pe fiecare masina sa stea un minim de 30min un specialist sa o acordeze fin.
Sunt de acord cu modificarea admisiei si a evacuarii, insa cu grija pentru ca de multe ori se pierd peformante, mai ales la interventiile pe admisie. Testati ceea ce faceti pas cu pas, ca sa obtineti real efectul scontat.
ORICE MODIFICARE MECANICA IMPUNE AJUSTAREA DIN SOFT!!!
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori