Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 36
 
john.s
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

05 Apr 2013, 12:45

justliv scrie:
are cineva facut soft la cei de la MBI? lucreaza bine baietii?



MBI - astia mi-au scapta si crede-ma ca am i-am cam puricat pe toti! Ce site au? Eu nu gasesc decat o pagina de FB (care e fix 0, eu nu am fb...)
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

05 Apr 2013, 13:36

mbi adica haplea de la noi de pe forum nu se ocupa cu softuri, ci cu upgrade turbine in principal. ca poate sa te indrume catre cineva priceput la softuri e altceva
 
daniel92
Mesaje: 4
Membru din: 05 Mai 2013, 11:11
Localitate: Calarasi

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

05 Mai 2013, 12:39

salut am si eu un seat leon 1.9 tdi din 2001 de 90 cp motor agr ..si as vrea si eu o resoftare ... ce imi recomandatii ?
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

05 Mai 2013, 22:52

iti recomand personal sa citesti foarte mult inainte sa te hotarasti. mai citeste ce s-a mai scris pe thread-ul asta. personal nu stiu sa iti recomand pe cineva la care sa mergi cu foarte mare incredere. mereu e un risc. vezi baietii care si-au facut si daca au fost multumiti.
 
daniel92
Mesaje: 4
Membru din: 05 Mai 2013, 11:11
Localitate: Calarasi

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

07 Mai 2013, 14:44

justliv mam uitat pe mai multe forumurii si stiu ce pareri au oamenii ,,,chestia e ca oricum imi fac ...stiu cum se simte am avut si la un logan si stiu de la pasat acolo am un cip PT (powertunig) sau ceva de genu .. oricum ms pt sfat .. mam interesat la RBN Tuning
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

07 Mai 2013, 23:49

eu ti-am zis sa te interesezi inainte ca sa vezi avantaje si dezavantaje. daca ma intrebi pe mine, te sfatuiesc sa-ti faci dar sa ai mare grija unde. si da, si eu imi voi face in curand insa ceva mai complex. astept sa termin lucrarea si voi prezenta in amanunt tot, inclusiv parerile personale despre modul in care s-a facut lucrarea si cat de bine lucreaza baietii.
 
daniel92
Mesaje: 4
Membru din: 05 Mai 2013, 11:11
Localitate: Calarasi

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

08 Mai 2013, 13:27

aham mai facut curios ;) vreau sa vad

 
Avatar utilizator
Freetrack 2011
Mesaje: 98
Membru din: 24 Ian 2011, 08:04
Localitate: Galati

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

11 Ian 2014, 22:44

Salutare la toata lumea!!! :hi

Vreau sa anunt si eu lumea ca m-am hotarat sa ma fac ceva schimbari la seat-ul meu (Freetrack 170cp CR):
1. sa trec de la un soft DNA la un soft REVO
2. sa renunt la filtrul de particule
3. sa pun distantiere pe spate (nu foarte mari cred ca 10 mm).

Vroiam sa intreb daca este un inlocuitor al filtrului de particule (adica o bucata de teava care sa arate la fel ca fioltrul de particole).

Astept ceva pareri si sfaturi, eventual de la cei ce au acelasi motor.

Multumesc
Cupra Ateca
GL-13-WBK
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

11 Ian 2014, 23:10

in mod normal ai doua variante, ori mergi pe un downpipe cumparat de la o firma mare, ori faci ceva custom la o firma care se ocupa de evacuari. va mai trebui sa iti faca ei si setarile astfel incat sa nu ai erori de la scoaterea dpfului.

nu cred ca gasesti downpipe care sa arate fix la fel cu dpful, tu de fapt nu vrei sa dai nimic de banuit, nu ? :) oricum daca nu mai ai garantie, nu are nicio relevanta. ba chiar te-ai putea gandi sa faci o evacuare completa cap coada, daca vrei si sunet si performante optime.
 
Avatar utilizator
Freetrack 2011
Mesaje: 98
Membru din: 24 Ian 2011, 08:04
Localitate: Galati

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

12 Ian 2014, 11:06

Promt ca de obicei!!!
Multumesc mult Gammer.
Sunetul nu vreau sa-l modific prea mult deci cred ca daca scot DPF-ul e suficient, in ceea ce priveste garantia nu mai este.
O singura nelamurire am, pe site la REVO nu este un stage 2 pt TDI 170 CR, o sa sun sa vorbesc cu ei.
Unde este un dealer REVO care sa aiba si stand, eu am fost la Brasov si am fost multumit, dar acum cred ca ar fi bine sa o pun pe un stand sa aiba si o curba de cuplu cat mai liniara.
Ma gandeam sa rigidizez putin si suspensia spate, da asta chiar nu stiu pe unde gasesc pe cineva care se pricepe.
Cupra Ateca
GL-13-WBK
 
Avatar utilizator
Freetrack 2011
Mesaje: 98
Membru din: 24 Ian 2011, 08:04
Localitate: Galati

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

12 Ian 2014, 14:14

De fapt cand am spus ca vreau sa rigidizez suspensia spate ma gandeam sa elimin putin din balansul care il capata pt ca este inalta si are si cursa la suspensie lunga, obara stabilizatoare mai rigida, poate?!
Ce zici Gamer, e buna idea?
Cupra Ateca
GL-13-WBK
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

12 Ian 2014, 15:48

la suspensie nu te pot ajuta, la mine e nemodificata. stiu ca a fost manu cu leon 2.0 tdi si si-a intarit amortizoarele la o firma specializata, erau foarte moi (pt versiunea style, si invechite). personal nu stiu daca e o varianta prea fericita, poate doar daca amortizoarele sunt duse.

pt ruliul caroseriei trebuie sa mergi pe antiroll bars, chiar fata spate. dar trebuie sa stii ca nu sunt legale pentru circulatia pe strada, si nu stiu daca exista firme mari care sa fi facut asa ceva pentru modelul tau.
 
Avatar utilizator
Freetrack 2011
Mesaje: 98
Membru din: 24 Ian 2011, 08:04
Localitate: Galati

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

18 Ian 2014, 14:22

Am revenit!
Acum tovarasa mea respira mai usor, a scapat de catalizator (un model pe care baietii nu il mai vazusera, mai avea un fagure metalic inainte de partea ceramica), dar am mers tot pe DNA intrucat daca vroiam sa schimb pe REVO trebuia sa-mi desfaca iar compu' masinii si nu prea am vrut plus ca mai era si o diferenta de 250 de euroi.

Sunt foarte multumit si surprins de consumul masinii dupa operatie, a scazut dramatic, o sa-l verific cu prima ocazie si de la plin la plin nu doar dupa ce spune compu de bord.

Saltul de putere nu mai e asa spectaculos ca de la stock la stage 1 dar se simte cum masina trage mai de jos si urca mai repede in ture dar destul de liniar ceea ce e ok.

Scoate un puf de fum la sprit si o sa merg in urma ei sa vad ce face si in sarcina si la turatii mai mari.

Cam atat.

Am uitat, cine are cumparat card cu hartile pt Europa de E la un RNS 315 vroiam daca se pot rula de pe card ca sa pot pastra hartile cu care a venit masina???
Cupra Ateca
GL-13-WBK
 
B22VXX
Mesaje: 210
Membru din: 23 Sep 2008, 13:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

30 Mai 2014, 17:06

salut

am un 1P FR 170 cp, PD cu filtru particule din 2007. are 80.000 km si ma gandeam sa maresc puterea. Cel mai ok ca pret am gasit la aspad (chiptuning.ro) unde este 750 lei, puterea crescand la 200 cp, si cuplu de la 350 la 410Nm. Credeti ca merita, a facut cineva la ei? la altii gem rbn e 300 euro, diferenta foarte mare.

Am mai intrebat: ARE CINEVA UN FR ASEMANATOR TUNAT IN BUCURESTI SA IL VAD PT IMPRESII?

MS
Seat Leon 1P FR diesel, galben

Imagine
 
Ciosmi
Mesaje: 1588
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

01 Iun 2014, 21:56

Diferenta de pret e cam mare,depine si ce primesti :).
Ideea de baza : cei 2 nu pot demonstra puterea :) .
La rbn e posibil sa primesti ceva custom.

Arunca un ochi si la racing code. Au dyno + softul este mereu custom.
Leon Cupra Mk2 - Stage 2+ | EvoMS Intake | Custom exhaust (3") | H&R Street Performance SS Coilover | Sachs clutch | RS4 FPR | Vis HPFP | Bosch 044 |
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 36

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori