Ma bad
. Am citit eu prost. Se mai intampla. Multi stau pina ajung la cei 90000km, nu conteaza cati ani (pentru ei). Eu am vrut sa stau, dar nu m-a lasat....masina. Adica in timpul unei excursii, cand aveam aproape de 59000, s-a spart carcasele rolelor intinzatoare. Eram in Austria. Norocul meu a fost ca proiectantul motorului cred ca a prevazut aceasta posibilitate. Curelele normal ca s-au lasat, intinzatoarele (sau ce-a ramas din ele) si-au facut treaba, dar nu au sarit de pe rotile dintate. Aveam doar o mica trancaneala la relanti. Si am continuat drumul pina in Italia, pe la jumatea cizmei. Inconstientul din mine a mers pe alocuri si cu 180. Media a fost in jur la 140, deci destul zic acum. Acolo m-am dus la service Seat si am schimbat tot. Acolo am auzit ca fabricantul ar recomanda ca, in tarile cu variatii mari de temperatura vara/iarna, distributia sa fie inlocuita la 60000 km. Daca stiam asta, o schimbam inainte de plecare si nu mai aveam masina imobilizata cateva zile, pina au venit piesele. Si era august, cand mai tot este inchis in Italia(vacanta). Asa am dat 400 euro pe tot, in loc sa mai vizitez ceva de banii astia. In tara sigur era mai ieftin. Privind in ansamblu ,pot zice ca am avut noroc. Nu s-a stricat nimic altceva.