1. Bucşele se pot schimba cu unelte de mână.
2. Se desfac: şurubul care ţine bara stabilizatoare de bieleta scurtă care o uneşte cu bascula de suspensie; şurubul care ţine brida de metal peste bucşă, pe subcadru.
3. Pentru a realiza pasul #2, e nevoie ca maşina să stea pe capre şi să comprimaţi suspensia punând cricul sub basculă. Altfel, cu 25% din greutatea maşinii pe ea, bara nu se va putea desprinde din niciunul din cele 2 puncte de prindere, nici măcar dacă ar trage de ea Guvernatorul Californiei în persoană.
4. Odată îndeplinit pasul #2, bucşele se pot desprinde de bară (faptul că au din fabrică o "tăietură" le ajută să se desfacă). Bara rămâne pe maşină, atârnând liberă.
5. Recomand foarte serios înlocuirea bucşelor cu poliuretan, de la Powerflex sau alt furnizor. Bucşele mele nu ajunseseră nici măcar la 70 000 km şi deja erau diforme şi cu 1 mm de joc.
6. Bucşele de poliuretan trebuiesc gresate
foarte serios înainte de a le monta, cu vaselina cu cupru care vine în cutia lor. Bucşa, locaşul ei pe bară, gulerul metalic de pe bară e care se sprijină, brida care o prinde, 2 cm în afara ei pe bară. Altfel vor scârţâi până vă scot peri albi. Nu vă zgârciţi la vaselină.
7. Remontarea bridei metalice peste bucşă e partea cea mai dificilă, mai ales dacă bucşa e de poliuretan şi deci nu se poate comprima cu mâna. Eventual ar trebui încercat cu un şurub cu 3-4 mm mai lung, dar eu l-am pus pe cel standard, şi apropiat puţin câte puţin prin strângere. O cheie cu clichet face minuni.
8. Se remontează bara la bieletă, comprimând din nou suspensia cu cricul până se aliniază găurile de şurub.
Dacă încercaţi metoda asta cu nişte bucşe dure Powerflex, nu o faceţi în soare într-o zi când sunt 37 de grade la umbră, decât dacă aveţi nevoie urgentă de concediu medical şi nu ştiţi ce pretext să găsiţi. E oribil. O muncă potrivită pentru prizonieri la Dachau sau Mauthausen
~Nautilus