Salutare dragi colegi de forum,aici incerc sa fac un manual cu dupa care va puteti ghida pentru a instala cotiera OEM in Seat Leon 1m/toldedo 2
Sa incepem:
-Prima data inainte de a ne pune sa dezmontam tunelul ne asiguram sa avem toate suruburile si cotiera este in ordine si stare buna.
Pentru o usoara accesibilitate pe parcursul operatiuni e necesar schimbarea pozitiei scaunelor in fata si in spate
-Incepem prin a desface tunelul,(trebuie scos de tot afara pentru a face gaura pentru cotiera,daca nu o are)
-scoatem cele 4 capacele de o parte si de alta a tunelului si scoatem suruburile.
-Dupa care scoatem capacelul de la tunel de langa frana de mana,pur si simplu se prinde si se impinge de jos in sus.
-Dupa care prindem teaca de pe frana de mana,tragem de ea inspre in fata
-Apoi scoateti scrumiera din spatele tunelului
-Desfacem usurel burduful de la schimbatorul de viteze de la baza si il ridicam in sus pana la nuca
-Scoatem capacelul de la conectorul OBD si scoatem conectorul da la locul lui,are niste clapite in spatele conectorului partea de jos,trebuie impinse clapitele
in jos amandoua odata si cu alt deget impingeti conectorul inspre inauntru,e recomandat scoasa inainte cutia cu scrumiera pentru a accesa mai usor
pentru a desface acest conector.
-trecem in partea din spate si scoatem scrumiera,aceasta se scoate deschizando la maxim si trasa inspre partea din spate.
-in spatele scrumierei intalnim 2 suruburi torx care trebuie desfacute
-Apoi cu grija ridicam tunelul incepand din partea din spate iar cand ajungem la buruful schimbatorului ne oprim si impingem butonul de la capacul rezervor de
jos in sus si desconectam cablul.
-Trecem burduful usurel prin gaura in pozitie oblica asa evitam sa scoatem nuca de la schimbator.
-Scoatem tunelul afara din masina pentru ai face gaura pe unde intra picorusul la cotiera.
-tunelul meu deja avea gaura de aceia am folosit poze de pe fullcustom/es pentru a vedea unde trebuie facuta gaura
Eu acest timp l-am folosit pentru a restaura tunelul cu imprimatie,vopsea neagru mat si lac mat,acesta e rezultatul.
Sa mergem mai departe:
-Luam cele 2 saibe si le pozitionam pe gaurile de langa frana de mana exact ca in pozele de mai jos
-Cam asa trebuie sa arate
-Dupa care luam piciorusul si cu suruburile il fixam,asa trebuie sa apara,nu se poate gresi pozitia in alta pozitie nu s-ar fixa.
-Dupa ce am fixat piciorusul si am gaurit tunelul procedam a repune tunelul la locul lui in sens invers al dezmontari
ridicat de partea din spate il asezam sub bord,conectam OBD-ul apoi lasam usurel in jos si trecem burduful cu schimbator
prin gaura,apoi scoatem cablurile de la butonul de la capac rezervor prin gaura de la buton,conectam butonul si il asezam la locul lui
si asezam tunelul la locul lui ca sa ramana piciorusul asa..
-infiletam suruburile de dupa scrumiera din spate.
-Apoi cele 4 surubele de pe lateralele tunelului.
-Asezam burduful la locul lui si capacelul de la OBD,teaca de la frana de mana si capacelul de langa frana de mana.
-Apoi punem cotiera in piciorus
-Luam acest surub si infiletam ca cu saibele sa impinga piesa cea de la piciorus asemanatoare cu o furca.
-dupa ce e fixata cotiera,strangem capacele care acopera piciorusul si punem scrumiera la locul ei.
-cam acesta e rezultatul
!!Acest manual e facut doar pentru a da o idee celor care nu stiau sa instaleze cotiera,asa ca tratati-l ca atare,
sper ca multora dintre voi sa le fie de ajutor,imi cer scuze pentru posibile erori.
Orice critica si obiectie este bine-venita cu intentia de a rectifica si ajuta ca instalarea sa fie cat mai usoara.!!
Ne mai citim,Salutare
>>>>>>>by lokittoFR<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<