Dupa cum am promis, deschid acest topic pentru cei care vor sa faca trecerea de la consola normala 1DIN la consola pentru navigatie 2DIN.
Am preferat sa folosesc doar piese OEM, cu exceptia a doua dintre ele.
Montajul a fost facut de catre colegul de forum dany19940 caruia ii multumesc foarte mult.
Asadar, iata cum arata lista de cumparaturi:
1. Consola centrala 2DIN
- COD : 1M0858063B + carcasa metalica 1M0858757A
- am luat-o de pe ebay.co.uk. second hand - pret 171 lire cu transport pana la Bruxelles
2- Rama OEM gri 2DIN:
- cod: 1M0863263F 5D4
3- Tunel central pentru navigatie:
- cod: 1M0863241BN40N
4- Scrumiera pentru tunel 2DIN, compusa din 5 piese:
- scrumiera, cod: 1J0857961G 01C
- capac scrumiera, cod 1J1857351C 1QA
- pahar scrumiera, cod 1J0857311A 01C
- tija metalica: 1J0857979
- surub prindere scrumiera de tija, cod: N 90698606
Toate piesele de la pozitiile 2, 3, si 4 sunt noi, cumparate de pe http://www.seat-leon.de/shop/index_seatleon.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Pret cu transport inclus pana la Bucuresti: 181.66 EURO
5- Navigatie after market luata de pe ebay.de:
Pret 470 Euro cu transport inclus pana la Bruxelles
Mai departe, cateva detalii despre montajul facut Dany:
- dupa ce a demontat consola 1DIN, mi-am dat seama ca nu am cumparat inca o piesa, si anume o bara metalica, care sustine practic toata consola de alte emente de caroserie.
In poza de mai jos este bara 1DIN:
Pentru inca 50 de Euro, ar fi trebuit sa cumpar bara 2DIN, cea de mai jos:
Pana la urma, mi-a confectionat Dany o astfel de bara metalica:
Inca o mica problema a fost cu un mic furtun care face legatura intre senzorul de la climatronic din consola centrala si motoras. Cel de pe masina 1DIN nu se potriveste pe 2DIN pentru ca trebuie indoit si se stranguleaza, asa ca a trebuit taiat si inadit ca o prelungire cu o teava de cupru.
O sa-l rog pe Dany sa mai completeze el cu informatii practice din timpul montajului.
Cateva poze de la montaj:
Si poze cu navigatia: