04 Iul 2011, 14:09
Poti sa-l cureti cat de cat pe loc(adica sa-l demontezi fara sa scoti mufa si sa-l speli "la botul calului") sau sa scoti si mufa si sa-l speli intr-o cratita sau alt recipient. Oricum, nu se poate spala fara sa-l scoti din suruburi in orice situatie ai vrea. In primul caz nu va trebui sa-i faci adaptarea din nou doar, asta e singurul "+". Daca ai acces la VCDS, atunci da-l jos si fa-l luna. Si ar fi bine sa incerci sa cureti si teava care pleaca din el si intra sub clapeta de acceleratie, adica sa dai jos si clapeta in timpul operatiunii ca sa vezi unde iese teava in galerie. In acea teava se aduna destula mizerie uneori, mai multa decat inaintea EGR-ului.
Spor la treaba !
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...