Nu am citit tot ce s-a postat pe acest topic, insa ai putea sa verifici:
-clapeta de acceleratie care din cate stiu eu are influenta asupra relantiului (curatare + calibrare)
-bujiile + fisele
-pompa de benzina trebuie sa iti bage 3 bari, injectorul parca deschide la 1,8 bari. daca iti baga mai putin e posibil ca vre-un injector sa nu iti deshida sau sa iti pirure
-poti sa verifici tot circuitul de admisie aer sa nu iti traga aer fals, dar aici cred ma mai degraba s-a accelera
-eventual o scanare cu vag com poate ai ceva erori pe la vre-un senzor de temperatura si iti trimite date eronate si automat si amestec benzina & aer putin diferit fata de nevoi, poate sa fie si de la EGR (parca reciurcula ceva gaze arse, bagandu-le in amestecul de benzina & aer) sau eventual vre-o sonda lambda.
Cam atat stiu sa iti spun pt ca astea sunt lucrurile pe care le-am verificat sau urmeaza sa le verific pt o alta problema in functionarea motorului.