Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
alxmylove
Mesaje: 45
Membru din: 15 Dec 2011, 09:03
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

09 Ian 2013, 01:30

Buna seara. Dupa repararea tuturor problemelor de pe masina am mai ramas cu una cred. Ca sa o iau cu inceputul am schimbat egr plus curatat conducta care ducea in admisie (fiind plina de mizerii si avand un cod de eroare cu egr - insuficient flow), curatat clapeta de acceleratie, schimbat senzor temperatura ulei G62, schimbat ulei+ toate filtrele, aveam eroare cu G28(senzor turatie arbore cotit)-desfacut , gasit fire dezizolate, izolat, pus la loc, scapat de problema, schimbat kit complet distrubutie, bujii. Dupa toate aceste operatii am mai ramas cu urmatoarele :
Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl
Control Module Part Number: 036 906 032 E
Component and/or Version: ME7.5.10 3577
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: 1221CBEC5E749EE
2 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit
P0141 - 35-10 - Malfunction - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Poate o sa-mi spuneti sa le sterg ca sunt intermitente. Ei bine ele reapar si le am din momentul in care am cumparat masina.
Intrebarea mea pentru cei mai experti ca mine (am invatat despre masina asta mai mult decat as fi crezut ca o sa am nevoie), cele doua erori sunt legate de sonda numarul 2, cea de dupa catalizator; trebuie schimbata?
In modulul engine la adresa 41 imi arata aceasta sonda insa in campurile dedidate rezistentei nu apare nimic (valoare care ar trebui sa apara fiind intre 0 si 0.5 ohm parca), iar la celelalte campuri arata lambda on-off in functie de cum lucreaza.Ideea este ca nici pentru prima sonda nu primesc valori ale rezistentei, si va rog sa ma lamuriti. Un alt aspect pe care nu l-am inteles ar fi ca uitandu-ma pe internet dupa unde as putea gasi o sonda de vanzare, selectand masina cu seria coroseriei si tot restul, imi apar sonde cu diferite lungimi, de la 590 mm la 750 mm; are vreo importanta acest aspect? (poate ma veti pune sa merg la reprezentanta-am mers si am cerut senzorul G28 pe original si mi-a adus Bosh care nu se potrivea, dupa 2 saptamani deci nu prea mai suntem in relatii bune).Cei care au experienta acest senzor ar trebui sa aiba 4 sau 5 pini (asta dupa ce am citit o discutie pe vw forum; tot ce am gasit eu de cumparat p internet ar avea 4 pini) Daca cineva imi poate da un cod al piesei dupa care sa pot comanda mai usor, multumesc frumos.
Ar mai fi ceva; cand citesc tensiunile de pe cilindri 1, 2 si 3 au valori aproape identice (1,7 parca pe liber) iar 4 are 0,9. E normal?
Masina este Seat Leon 1m, 1,4 benzina, cod motor AXP.
Multumesc anticipat.
 
Avatar utilizator
murgan_iulian
Mesaje: 53
Membru din: 30 Noi 2010, 20:38
Localitate: Timisoara/DrTrSeverin
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

14 Ian 2013, 22:29

salutare....problema am si eu cu EPC-ul...masina nu mai imi trage...interesant e ca nu imi apare nimic pe diagnoza....nu mai stiu ce sa ii fac si unde sa merg cu ea...
MH-18-JUL
1.6 16V 105CP cod:AUS
Imagine Imagine Imagine
 
misikat
Mesaje: 4
Membru din: 23 Dec 2012, 12:04

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

18 Ian 2013, 19:05

La Vario am gasit problema cu oscilatiile turometrului si micile intreruperi : fise oxidate si deteriorate sub protectia de cauciuc la intrarea in bobina. Nasol e ca trebuie sa schimb si bobina, s-au rupt catozii ( cum se cheama nu stiu) unde se fixeaza fisele in bobina.
 
misikat
Mesaje: 4
Membru din: 23 Dec 2012, 12:04

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

24 Ian 2013, 16:59

misikat scrie:
La Vario am gasit problema cu oscilatiile turometrului si micile intreruperi : fise oxidate si deteriorate sub protectia de cauciuc la intrarea in bobina. Nasol e ca trebuie sa schimb si bobina, s-au rupt pinii ( cum se cheama nu stiu) unde se fixeaza fisele in bobina.
 
SaliCristian
Mesaje: 2
Membru din: 01 Feb 2013, 00:53

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

01 Feb 2013, 01:02

Salut ....am o ibiza din 2001 si azi am zis so scot la o plimbare.......cand am pornito martorul EPC nu se mai stinge..am oprito si pornito de vreo 3 ori,degeaba...tin sa mentionez ca pe spate dreapta numai merge stop pe frana ma poate ajuta cineva ce sa-i fac ?? Ms mult :bounce:
 
 
SaliCristian
Mesaje: 2
Membru din: 01 Feb 2013, 00:53

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

01 Feb 2013, 15:47

Gata sa rezolvat am schimbat becul si sa stins dne ajuta ms mult

 
Avatar utilizator
murgan_iulian
Mesaje: 53
Membru din: 30 Noi 2010, 20:38
Localitate: Timisoara/DrTrSeverin
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

08 Feb 2013, 12:43

Problemele mele cu EPC-ul si rezolvarile aferente

La Golf IV sa aprins si nu se mai stingea
Simptome: nu se mai aprindeau stopurile cand calcam pedala de frana
Rezolvare: schimbat switch-ul de sub pedala de frana

La Seat Leon 1M cod AUS se aprindea EPC si se stingea cand reporneam masina
Simptome: nu mai tragea masina si mergea "in suturi" :D
Rezolvare: curatat clapeta de acceleratie.

Sper sa va fie de folos aceste informatii.
MH-18-JUL
1.6 16V 105CP cod:AUS
Imagine Imagine Imagine
 
seatibiza
Mesaje: 12
Membru din: 03 Ian 2011, 14:30

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

05 Apr 2013, 20:43

salutare am si eu o problema acum cateva zile mi sa aprins in bord EPC si dupa ce am stationat 1 ora am condus inca 3 km si mi so aprins becu de la motor ,am observat ca nu imi merg nici becurile de pe spate la frana ,poate ma ajuta cineva cu un raspuns cam ce ar putea fi problema.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

05 Apr 2013, 22:24

Ori ai becurile arse, ori ti s-a dus intrerupatorul de pe pedala de frana.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
cristimoise
Mesaje: 535
Membru din: 19 Aug 2013, 13:56
Localitate: Buzau - București

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

18 Mar 2015, 15:39

Este posibil sa se arda stopul pe frâna central, fara a se aprinde martorul epc? Azi am obs ca nu se mai aprinde..
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

18 Mar 2015, 22:11

Sa nu ai firul interupt.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
cristimoise
Mesaje: 535
Membru din: 19 Aug 2013, 13:56
Localitate: Buzau - București

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

18 Mar 2015, 22:29

ciudat, s-a rezolvat de la sine :?: :!:
 
Avatar utilizator
aerofobic
Mesaje: 13
Membru din: 18 Sep 2009, 09:28

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

12 Iul 2016, 10:22

Salut,

Revin cu o problema pe care vad ca au avut-o mai multi. De ceva vreme, mi se aprinde EPC si check engine-ul. Cand se intampla asta, turatia motorului fluctueaza. Las un filmulet sa vedeti despre ce este vorba. Dupa cateva opriri/porniri EPC se stinge si ramane martorul de motor aprins. In timpul decelerarii, cu ambreiajul apasat turatia nu scade sub 1000 de ture si cateodata creste singura. Revine la 600 de ture cand masina este oprita.



La diagnoza apar urmatoarele coduri: 17950 Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
Pana acum am facut urmatoarele: schimbat clapeta noua Siemens VDO + adaptare, curatat senzor presiune aer, schimbat senzor temperatura apa, schimbat EGR + adaptare, inlocuit filtru de benzina. Ieri am mai fost la alt mecanic mi-a spus ca trebuie schimbat ECU masinii.

Daca aveti si alte sfaturi va rog sa le impartasiti.
Masina este un Seat Leon 1M 2005 1.6 16v BCB.

Va multumesc
 
Avatar utilizator
aerofobic
Mesaje: 13
Membru din: 18 Sep 2009, 09:28

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

22 Aug 2016, 10:39

Salut. Se pare ca motorul tragea aer fals pe la ventilul de recirculare a gazelor arse. Problema s-a rezolvat dupa schimbarea lui:)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori