Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
alxmylove
Mesaje: 45
Membru din: 15 Dec 2011, 09:03
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

01 Feb 2012, 22:57

Buna seara. Rezultatul tesului a fost urmatorul:


Wednesday,01,February,2012,19:01:58:10074
VCDS Version: Release 10.6.4



Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl
Control Module Part Number: 036 906 032 E
Component and/or Version: ME7.5.10 3577
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: 122FBE7B74FF
8 Faults Found:

17811 - EGR System: Regulation Deviation
P1403 - 35-10 - - - Intermittent
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 35-00 - -
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
17808 - EGR Valve (N18): Electrical Malfunction
P1400 - 35-10 - - - Intermittent
16792 - EGR Potentiometer (G212): Signal too High
P0408 - 35-10 - - - Intermittent
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-10 - - - Intermittent
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction
P0141 - 35-10 - - - Intermittent
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

Wednesday,01,February,2012,19:06:00:10074
VCDS Version: Release 10.6.4

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl
Control Module Part Number: 1J0 959 799 S
Component and/or Version: 41 Zentral-SG Komf. 0001
Software Coding: 00257
Work Shop Code: WSC 00046
Additional Info: 1J1959801C 41 Tõrsteuerger. FS0002r
Additional Info: 1J1959802D 41 Tõrsteuerger. BF0002r
VCID: 4E976A0BA047
1 Fault Found:

00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-00 - Unknown Switch Condition
. Reactualizez problemele mele, anume un fel de rateu dupa care EPC se aprinde in bord. Am testat si becul de Check engine care nu se aprinde(e ars, scos sau acoperit-voi da bord jos). Sfatul celui care a pus testerul pe masina a fost sa curat EGR-ul si clapetele de acceleratie (sondele lambda in timpul testului spunand ca sunt ok). A 3-a problema este ca nu functioneaza inchiderea centralizata si a spus ca ar avea legatura cu ultima eroare si trebuie schimbat ceva la contact. Acum va rog frumos sa-mi spuneti daca toate cele expuse sunt in regula si daca imi puteti recomanda in Iasi rezolvarea acestora cu costuri cat mai scazute.
Multumesc anticipat.
 
alxmylove
Mesaje: 45
Membru din: 15 Dec 2011, 09:03
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

06 Feb 2012, 10:24

La mine problema e clara dupa test si mecanic. EGR-ul este blocat, nu se misca absolut deloc. Mai am de rezolvat inchiderea din cheie .. dar trebuie sa gasesc pe cineva priceput si sa treaca zapada asta:D.
Multumesc de sfaturi si o zi buna.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

06 Feb 2012, 10:41

Schimba partea electrica a contactului. Sau ai ceva cu una din sigurante, nu-ti face contact sau chiar e arsa, una din cele mici, parca 14?! Revin mai dupa-amiaza cu numarul ei.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
seby79
Mesaje: 20
Membru din: 12 Iun 2009, 12:02
Localitate: Bucuresti

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

14 Mar 2012, 17:30

Mie mi se aprind amandoi martorii de fiecare data cand fac supra-plinul, insa nu imediat dupa supra-plin, ci mai repede cand urc o rampa cu o viteza necorespunzatoare. Ciudat este faptul ca daca imediat dupa acea opresc motorul martorul EPC se stinge, iar martorul de motor se stinge la vreo maximum 2 zile dupa ce se aprinde.
Care credeti ca este problema??? :lol:
 
George-Urs
Mesaje: 41
Membru din: 24 Noi 2011, 17:22

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

17 Mar 2012, 15:17

salut.de curand am schimbat racordul flexibil la leon-ul meu 1.6,16v,cod motor bcb din 2003,pt ca era rupt de tot si mi se tot aprindea imaginea cu un motor in bord.acum sta aprins permanent,in schimb pana sa schimb racordul se aprindea dar se stingea la maxim o zi dupa.pe langa acel motoras din cand in cand se aprinde si epc in bord dar daca ii iau contactul si il pun iarasi se stinge si nu se mai aprinde.stie cineva daca epc se aprinde de la cv anume,am verificat si am avut un bec ars,dar l-am schimbat si tot se aprinde,si daca cu motorasul trebuie sa-l sterg la tester sau se va stinge si acum singur?
 
DuffYdDuck
Mesaje: 23
Membru din: 14 Aug 2011, 13:23
Localitate: Craiova,Rovine
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

25 Mar 2012, 12:26

salut.
cam acum doua zile a inceput sa piarda din putere masina,adica daca o accelerez putin si vreau sa schimb treptele intr-un interval mai scurt,turometru urca ,motorul se tureaza,dar nu accelereaza,sa zic asa "da in gol".colac peste pupaza azi,mi se aprinsa si martorul EPC.
are legatura cu discul de ambreiaj???
salut !
Leon,1.6,16v,105 CP,2002
 
George-Urs
Mesaje: 41
Membru din: 24 Noi 2011, 17:22

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

25 Mar 2012, 19:28

in cazul tau e clar ca trebuie sa schimbi ambreiajul.asta nu e problema de senzori sau altceva sigur este vreo componenta din ambreiaj.si pt binele tau si a nu arunca dupa mai multi bani cumpara tot kit-ul de ambreiaj.

 
DrSYgma
Mesaje: 1
Membru din: 14 Iul 2011, 14:51

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

30 Apr 2012, 11:31

Am si eu o problema similara cu a lui Seby, au trecut mai mult de 6-8 luni de cand ma confrunt cu ea. La inceput se aprindea EPC impreuna cu martorul motor, iar dupa ce opream motorul si reporneam, EPC disparea si mai ramanea doar martorul motor aprins pt inca 2-3 chei, dupa care disparea si el. Am observat ca EPC se aprindea exact in momentul cand schimbam intr-una din treptele inferioare (intr-a doua sau a treia, cel mai frecvent a doua). De ceva vreme, martorul EPC ramane aprins permanent, nu se mai stinge, iar martorul motor are acelasi comportament, se aprinde uneori cand schimb in treapta a doua, dar se stinge dupa 2-3 contacte. Tin sa precizez ca masina nu si-a schimbat comportamentul absolut deloc, in tot intervalul acesta a functionat ireprosabil. Am fost la service unde mi-au pus-o de vreo 2 ori pe tester, fara ca mecanicii de acolo sa aiba vreun raspuns clar (e vorba de un service autorizat Honda, unde insa vin multe masini din categoria VW si oamenii sunt multumiti - inclusiv eu, am mai rezolvat la ei unele probleme). Insa aici nu mi-au putut da un raspuns clar, mi-au zis sa o mai urmaresc. Au resetat martorii, dar acestia s-au aprins la loc dupa o perioada.

Am in masina si rezultatul ultimului test, il voi posta ulterior, care indica o eroare la axa cu came, fara a sti sigur daca problema pleaca de aici.

Seby, tu i-ai dat de cap? Fac si eu frecvent supraplinul, dar nu am observat o corelatie cu acest eveniment.

Am uitat sa precizez: e vorba de un Seat Ibiza 2003 motor 1,4 benzina.


seby79 scrie:
Mie mi se aprind amandoi martorii de fiecare data cand fac supra-plinul, insa nu imediat dupa supra-plin, ci mai repede cand urc o rampa cu o viteza necorespunzatoare. Ciudat este faptul ca daca imediat dupa acea opresc motorul martorul EPC se stinge, iar martorul de motor se stinge la vreo maximum 2 zile dupa ce se aprinde.
Care credeti ca este problema??? :lol:
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4324
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

20 Iul 2012, 18:52

Spre casa mi s-a aprins si mie EPC in bord, dar nu am nici o :problema: :shock:
 
gionutz5
Mesaje: 33
Membru din: 28 Mar 2012, 17:00

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

23 Iul 2012, 16:58

Ce inseamna BULB DEFECTIV ??? Mi-a aparut simbolul in bord si in carte inseamna ca acesta se cheama Bulb defectiv, dar nu stiu ce inseamna sau care ar fi problema.
 
MAIKY
Mesaje: 4
Membru din: 20 Aug 2012, 13:22

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

21 Aug 2012, 14:16

salut !
am si eu un toledo 2001 1.6 si aqm 2 zile am calcat o in treapta 1 pana pe la 5000 de ture si mi s a aprins martorul epc. la semafor am oprit motorul si am pornit iar si a revenit la normal, n a mai ramas aprins. acum nu stiu din ce cauza.
m a puteti ajuta cu ceva opinii?
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

21 Aug 2012, 14:55

gionutz5 scrie:
Ce inseamna BULB DEFECTIV ??? Mi-a aparut simbolul in bord si in carte inseamna ca acesta se cheama Bulb defectiv, dar nu stiu ce inseamna sau care ar fi problema.

Serios?....si prin urmare vrei sa ghicim ce masina ai sau cum?
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

21 Aug 2012, 16:58

Are Leon 1P din 2007...Vezi ca ai un bec ars pe undeva, de aia ai mesajul acela.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
razvan daniel
Mesaje: 81
Membru din: 18 Mar 2012, 16:12

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

21 Aug 2012, 17:13

MAIKY scrie:
salut !
am si eu un toledo 2001 1.6 si aqm 2 zile am calcat o in treapta 1 pana pe la 5000 de ture si mi s a aprins martorul epc. la semafor am oprit motorul si am pornit iar si a revenit la normal, n a mai ramas aprins. acum nu stiu din ce cauza.
m a puteti ajuta cu ceva opinii?

daca ti se mai aprinde la turatii mari incearca sati cureti clapeta iar dak tot se aprinde dupa ce ai curatato incearca o diagnoza :hi
 
misikat
Mesaje: 4
Membru din: 23 Dec 2012, 12:04

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

23 Dec 2012, 12:17

Am un vario din 2002,1,4 benzina,adus recent, avea martorul EPC aprins, prima sonda defecta. Am inlocuito, dar turometrul oscileaza usor in relanti si uneori cu motorul cald porneste greu si functioneaza intrerupt pt cateva secunde. Nu am nici un martor aprins si nici o defectiune la tester.A fost facuta o revizie completa egr-ul curatat ,inlocuit bujii, ulei ,filtre. Ce poate sa aiba?

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori