Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
adrian.mercore
Mesaje: 1
Membru din: 09 Oct 2016, 12:28

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

09 Oct 2016, 12:32

Salut. Ma poate ajuta cineva cu o lămurire sau măcar o părere? Mașina, un Seat Ibiza din 2007, nu mai pornește deloc, iar in bord sunt aprinși martorii de la baterie si EPC (atașez foto). Care ar putea fi cauza? Cu o zi in urma mașina a mers fara probleme. Imagine


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Aurel Seat Ibiza
Mesaje: 5
Membru din: 28 Dec 2016, 20:14

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

19 Ian 2017, 16:16

Martorul EPC trebuie sa se aprindă când pui contactul? Daca nu se aprinde care este problema? Poate ca de aia nu porneste destul meu
 
DanuTz Tan
Mesaje: 1
Membru din: 04 Feb 2017, 20:19

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

04 Feb 2017, 20:55

Salut prieteni , va rog frumos ajutatima și pe mine că mai am puțin și îmi iau câmpii , am un seat Leon de 2003 de 1,6 16V 77kw cod motor BCB și o am de un an și umpic și când am luato avea un bec ca un robinet mai mare așa și e galben în bord și la început de mai stingea acum de câteva luni nu sa mai stins deloc și azi ii pusei o sonda lambda la mana a doua că testerul mecanicului meu zicea că e defecta sonda mea, după ce o pusai ii curățați și egherul și clapeta și tot ce ținea de eghere și degeaba e tot aprinsă . Mai nou acum pe tester mai dă și 3 erori. Prima este: oxigen ( lambda ) senzor heating, cod de defect 17524 B1 S1 și alta este 17591 -O2 senzor și a 3: P 1116-35-00 open circuit , ajutatima va rog din suflet, dacă puteți să mă ajutați și vreți datimi un apel sau ceva beep SMS, la nr 0770657882 și vă voi răsplăti daca doriți , mulțumesc frumos
 
Avatar utilizator
gabi1988
Mesaje: 1163
Membru din: 12 Feb 2012, 18:21
Localitate: Snagov

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

06 Feb 2017, 12:22

Salut , privitor la sonda ca prin asta am trecut si eu codul de eroare se refera la circuitul de incalzire al sondei ca este defect, deci nici sonda asta nu cred ca este buna.
Incearca sa iei noua deoarece au si ele o durata de viata undeva la 100000-150000 km
De restul poate te mai ajuta colegii ca nu stiu.
Sau poate gasesti pe cineva prin zona care are sonda ok sa faci o proba.
Leon 1.6 16 v 2004 Bifuel
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

06 Feb 2017, 17:43

Fa un efort si ia sonda noua - NGK, doar pe original original vei gasi. Scumpa, dar isi face treaba asa cum a fost proiectat motorul. Dupa ce o pui pe cea noua, sterge erorile avute si ar trebui sa fie bine. Daca mai apar alte erori, ar trebui sa nu mai fie nimic referitor la sonda lambda.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Marky23
Mesaje: 1
Membru din: 28 Mar 2017, 23:52

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

29 Mar 2017, 00:32

Salut, detin o skoda fabia, motor 1.4 BBY din 2004 si am o problema cu martorii de bord EPC, CONTROLUL TRACTIUNE si CHECK ENGINE. Sunt momente in care martorul control tractiune este aprins si accelerez, motorul nu se accelereaza. Cand pun contactul si pornesc masina, acul de la turatii ajunge la 2000 de turatii si acolo incepe sa se accelereze singura sau sunt momente cand pornesc masina, acul de la turatii ajunge la 1000 de turatii si apoi incepe sa scada si da sa moara motorul iar dupa 5-10 secunde isi revine dar nu pot sa accelerez sau sunt momente cand pot sa accelerez. As dori sa stiu care ar putea fi cauza?
Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

29 Mar 2017, 07:11

Totul incepe cu o diagnoza.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
Veritas
Mesaje: 3
Membru din: 14 Aug 2017, 20:42

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

14 Aug 2017, 21:22

Buna
Am mare nevoie de ajutor intrucat nu stiu ce sa mai fac cu masina. Va rog mult, cei care cunoasteti electronica VAG, daca aveti amabilitatea sa ma ajutati
Am un Seat Altea XL din 2008, 1.6, Benzina
Din senin mi-au aparut martorii de eroare in bord(prima data cel de presiune in roti si imediat cel de control al stabilitatii). Dupa cateva porniri ulterioare au mai aparut si senzorul acela de emisii si EPC, iar masina intra intr-un safe mode, in care trepideaza toata si nu merge mai mult de viteza a doua . Am fost cu ea la service si dupa codurile de eroare parea a fi clapeta de acceleratie. A fost curatata si timp de vreo 2 luni de zile a mers fara probleme, apoi au inceput din nou aceleasi erori. Am cumparat clapeta noua originala VW si dupa inca aprox 2 luni dupa inlocuire am aceeasi problema. De data asta intre erorile ce apar in interfata vag se adauga o eroare ce tine de pedala de acceleratie. La service a fost desfacuta pedala si curatate contacte, dupa care a functionat bine. Dupa alte aprox 2 luni am aceleasi erori. Se pare ca daca fac orice pe la ea ma tine aprox 2luni dupa care am aceeasi problema. Are rost sa schimb pedala de acceleratie? Multumesc anticipat
Imagine
 
Avatar utilizator
Tombstone
Mesaje: 40
Membru din: 22 Iun 2016, 11:00
Localitate: Usa
Contact:

Re: Martorul EPC la bord - Problema si rezolvare

01 Noi 2021, 22:07

Marky23 scrie:
Salut, detin o skoda fabia, motor 1.4 BBY din 2004 si am o problema cu martorii de bord EPC, CONTROLUL TRACTIUNE si CHECK ENGINE. Sunt momente in care martorul control tractiune este aprins si accelerez, motorul nu se accelereaza. Cand pun contactul si pornesc masina, acul de la turatii ajunge la 2000 de turatii si acolo incepe sa se accelereze singura sau sunt momente cand pornesc masina, acul de la turatii ajunge la 1000 de turatii si apoi incepe sa scada si da sa moara motorul iar dupa 5-10 secunde isi revine dar nu pot sa accelerez sau sunt momente cand pot sa accelerez. As dori sa stiu care ar putea fi cauza?
Imagine

Am aceeasi problema cum ai rezolvat-o?

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori