vreau sa va aduc la cunostinta cele 2 probleme pe care le-am avut in decurs de 1 minut in data de 19.12.2009 cand gerul noptii a fost de -10 sau mai mult grade celsius.am pornit leonul 1,4 16v 98000 km la ora 07.40, totul perfect, lam lasat 1 minut sa-si ia uleiul si am mers cu el 1,6 km la max 1800 rpm, l-am oprit si repornit dupa 10 minute, iar dupa 300 de metri cand am calcat ambreiajul pedala s-a dus moale la fund si nu a mai intrat in viteza.am tras pe dreapta +avarii, am reusit in final sa-i dau 1,2 ,3 deoarece pedala prindea ceva chiar jos(la fund) si am parcurs pana acasa 1,3 km, iar acolo surpriza:(, sub masina o pata imensa de ulei motor care curgea din spatele motorului de sub carcasa filtrului de aer (nu stiu ce se afla acolo) cika ceva incalzitor al uleiului?in baia de ulei aveam pe minim, deci din acel loc curgea ulei dupa mine.mam uitat de unde am plecat cu masina la prima pornire si nu se vedea ulei sau altceva ce sa tradeze problema, doar la pornirea de dimineata dupa cheia de start s-a auzit un sunet metalic jumate de sec(probabil pana a urcat ulei in rampa).astept sugestii, sfaturi, poate a mai patit cineva asa ceva, acum masina e in garajul mecanicului, desfacem luni si vedem
(