Salut!
In urma constatarii unui zgomot ridicat si din ce in ce mai ridicat la motor am ajuns cu ea in service. Aici am avut "bucuria" sa aflu ca: masina nu avea racordul flexibil si ca primul catalizator (asa mi s-a spus ca primul probabil mai este unul inainte de toba), este crapat, are o crapatura aproape pe toata circumferinta, problema este ca motorul este AZD iar acest catalizator se schimba cu tot cu galerie, deoarece mi s-a spus ca acei carbuni nu mai stau cum trebuie (desi eu nu am constat o scadere a puterii masinii).
Acum am mai multe optiuni:
- sa iau o galerie noua, care e o carca de bani (sare din schema);
- sa iau o galerie de la dezmembrari - am cautat, nu foarte mult si nu am gasit nimic... sunt mai multe pentru diesel;
- sa scutur tot carbunele din catalizator si sa il sudez la loc sa ramana asa... (probabil o sa am probleme la anul la ITP, sau nu?)
As vrea sa va rog sa va dati cu parerea, cei care au mai intalnit aceasta problema cum au rezolvat-o si poate chiar sfaturi de la cei mai cunoscatori ca eu sunt in dilema nu prea stiu ce sa fac , nici nu vreau sa arunc f multi bani, dar nici sa nu o stric prin nepasare, sunt f multumit de masina.
Am gasit codul piesei, acesta ar fi: 036253052FX
si aici este o lista cu toate marcile de la care ar merge teoretic folosita:
http://www.as-sl.com/catalogo/ficha.asp ... 29&md=3224
Multa bafta!