Salutare, nu stiu daca s-a mai deschis subiectul dar am deschis acum unul nou. in incercarea mea de a scoate ceasurile de bord, am avut marea idee de a desface clema de la conectori de la ceasul de bord de 32 de pini cu surubelnita, pe care va da-ti seama ca unul dintre acestia l-am rupt, intrebarea mea este: (1) daca pot schimba traseul cu totul de la o alta masina cu aceeasi motorizare dar cu cod motor diferit, ca sa nu mai stau sa cer o mufa taiata ca ulterior sa o duc la cineva sa imi sudeze toate cele 32 de conexiuni, acum mufa este conectata, dar nu are suportii care o tin fixa si cel mai probabil de la vibratii se va slabi + ca acum am abs ul pornit, (2) ceasul de bord are o problema de-aia am si incercat sa-l scot si am si reusit, dar cred ca trebuie schimbat, nu-i merge turometrul decat dupa ceva timp de functionare si asta cu conditia sa oprest si pornesc masina pentru ca sta inghetat la peste 8000 de ture sau se gandeste sa mearga in 6500 - 8000. Multumesc anticipat.