20 Oct 2023, 21:05
Pai ce treaba au ceasurile cu contactul care nu se mai invarte? Acum explica mai bine: ai rotit cheia si a ramas asa? Ai rotit cheia si cand ai revenit la pozitia initiala au ramas alimentate ceasurile? Sunt mai multe posibilitati. In prima varianta au iesit verturile prin orificii largite din cauza uzurii si nu mai au cum sa revina. Se schimba contactul cu totul.
A doua versiune presupune ca s-a rupt capatul butucului si nu mai antreneaza partea electrica a contactului. Rezolvarea e tot schimbarea partii mecanice a contactului. Si mai exista posibilitatea sa se fi stricat doar partea electrica, caz in care se schimba doar ea. Asta presupune ca cheia sa se poata roti in contact, iar volanul sa se elibereze cand faci asta. Deci...care e versiunea?
Oricare ar fi, nu e chiar complicat de rezolvat. Dar unii fac din asta "rocket science"...
PS: De unde esti? Constanta?...dupa unul dintre IP-uri...
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...