Pai daca ai dat jos clapeta aia trage aer din ambele directii, si de jos de la galerie si din lateral spre teava pusa de tine. Eu am blocat acum multi ani clapeta in pozitia inchis la galerie si trage aer doar din lateral. Spor
Pai am montat-o inapoi acum si trage doar din lateral si mai observat ca inainte mai aveam fluctuati la relanti sau cand era pe liber se accelera singura . Vad ca au disparut acum de cand am montat clapeta inapoi , posibil tragea aer fals sau nu avea suficient .
Revin cu o alta problema acum , in seara aceasta cand am iesit de la munca nu am putut sa mai plec cu masina deoarece pornea si se oprea . Am tot incercat sa o pornesc dar fara rezultat . Prietenei mele i-a trecut prin minte ca sa curatam cheia si a pornit instant . Ajuns acasa nu am lasat lucrurile asa , am luat testerul si am pus sa vad ce erori am . Am lasat mai jos poze cu erorile . ..
Ngk 7968 (BCB) am pus si eu. Nu prea e nici o diferenta fata de vechile bujii Bosch "R6" care tot vreo 50lei costa bucata. Singura impresie subiectiva e ca se tureaza mai bine cand schimb viteza, adica parca e mai cursiva accelerarea, mai "rapida", parca se aude motorul mai "rotund". Si pornirea e ceva mai rapida.