dany19940 scrie:Ia verifica tu switch-ul de la pedala de frana si cel de ambreiaj cu testerul, nu ca se aprind becurile cand calci pedala. Este un grup de masura in care se poate vedea functionalitatea lor. Plus ca poti avea un aer fals pe circuitul de frana - adica furun de vacuum sau toba franei.
Mersi de pont, am verificat asta si n-are nici o treaba switch-ul, se aprind becurile pe frana, totul este in regula acolo.
Totusi, acustic vorbind, mi se pare ca se aude ca un fasait in momentul in care ii dau "sprituri" in acceleratie..., dar poate e doar o parare... si parca sa zic ca nu mai trage asa ca inainte, e mai lenesa unpic si parca si mototul suna unpic altfel...
Nu-mi poate spune nimeni in service/tester de incredere in Bucuresti? Ca n-as vrea sa duc masina la toti cofetarii... )
PS: am citit pe in forum de VW ca I s-a gripat unuia rulmentul de la compresorul de A/C si ca aia I-at fi rupt cureaua de distributie si I-a cam aranjat motorul pe acolo... Este posibil sa fie asa? Eu ma gandeam ca se rupa cureaua de la accesorii doar si ca ramai fara servodirectie, alternator...dar nu ca se duce distributia. Sau gresesc eu? Nu de alta dar cam fluiera rulmentii la compersor si pana ajung sa se uite cineva la el (e in tip pe undeva pe langa Basarab, Florin - 0727628720, stiti ceva de el? ca am inteles ca se ocupa numai cu compresoare de A/C).
Multumesc anticipat!