12 Feb 2018, 17:28
Cum am promis, va tin la curent cu cele intamplate. In primul rand, a trebuit sa schimb radiatorul din habitaclu. Vreo 16€ nou si vreo 50€ manopera. prea complicat pt mine, si am dus la cineva sa se ocupe. acum probabil va mai costa si vreo 40€ incarcatul cu freon. Dar de ce sa spart radiatorul? Dupa ce am inlocuit radiatorul tot nu am avut caldura in masina. ghiata de doua degete pe geamuri. Se pare ca era garnitura de chiuloasa. era arsa la pistonul doi si baga gaze pe conducta de apa. radiatorul a fost veriga slaba si a cedat primul. asa ca m-am inarmat cu rabdare, in fata la un atelier mecanica a unui prieten, si cu sfaturile lui (si majoritatea sculelor), vineri si sambata, am schimbat garnitura respectiva. Acum merge perfect, am caldura, motorul trage, si nu mai pierd nici antigel. Blocul motor era tot infundat la gaurile de racire. ma mir cum de nu sa supraincalzit. am curatat frumos, am pus totul la loc, doar ca acum nu se mai ridica acul de la 60°. Am stat pe loc vreo 4 minute la 3000 de rotatii si am reusit, dar de una singura nu mai creste temperatura. Termostataul nu e deschis, pt ca furtunul care intra in radiator e cald, dar cel care iese e rece. Cineva mi-a spus ca poate sa pus minzerie pe captorul de temperatura cand am lucrat la ea si nu lucreaza bine. cine stie. am sa il desfac sa vad. pana una alta am nevoie de o tija de la joja ca era rupta si curge ulei pe langa ea. toate cele bune.