Salutare! Problema este in felul urmator:
Dau sa pornesc, porneste destul de repede, dar nu mai porneste motorul cu ralanti-ul crescut.
In mod normal, la temperatura de afara cu motorul rece ar trebui ca ralanti-ul sa fie peste 1000Rpm, insa eu am ralanti de motor cald.
De asemenea, indicatorul de temperatura pleaca direct de la 90grade cu motorul rece.
Pana acum, la masina s-au schimbat: EGR si pompa de benzina- care oricum trebuiau schimbate. Problema este foarte grava pentru ca motorul nu sta pornit mai mult de 2 secunde cu ralanti-ul ala pentru ca e rece...de asemenea nici nu pot accelera ca sa-l tin putin turat pana se incalzeste deoarece pare ca se ineaca pentru ca miroase a benzina foarte tare pe esapament. Noroc ca e bateria buna pentru ca pornirea mea la rece dureaza vreo 15min, adica vreo 30 de porniri in ritmul asta pana se incalzeste motorul putin si pot sa-l iau cu turatul putin cate putin fara a se ineca si fara a se opri.
Suspectez un senzor care citeste temperatura lichidului de racire, insa nu stiu cum se numeste sau unde e localizat. Odata ce se incalzeste motorul, merge bine.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!