Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
ccristian
Mesaje: 133
Membru din: 06 Dec 2007, 10:05
Localitate: Bucuresti

26 Mar 2008, 14:19

Cred ca la benzina lista de cauze e diferita. Nu cred ca au bujii incadescente ci un fel de bobine.

OffTopic: A mea a pornit si la -10 cu o bujie :D. Trei erau duse, acum le-am schimbat si porneste instant, cateodata am impresia ca nici nu invarte demarorul.
Leon 2002 - 1.9 TDI ASV Sport
 
Avatar utilizator
adrian1
Mesaje: 230
Membru din: 10 Mar 2008, 11:09
Localitate: bucuresti
Contact:

08 Mai 2008, 13:44

Masina este noua , e pe benzina 1,4 si are 900 km, azi-dimineata a pornit abea la a 4 cheie, pornea motorul si in secunda 2 se oprea, asta la primele 2 chei, la a trei-a incercare a pornit si a tremurat rau apoi s-a oprit si la a 4-a cheie a pornit normal.

Am sunat la Seat si am vb cu dir. de vanzari pe care il cunosc personal sia spus ca a avut si el problema asta la ibita 1.4 si 2 clienti la leon cu motor 1.4, si ei au sunat la fabrica si li s-a spus ca la urmatorul plin sa puna benzina de 98 si sa mearga cativa km cu masina mai turata pt ca mai ales fiind in rodaj masina nu se tureaza f tare si atunci nu se curata injectoarele, deci sa stau linistit ca nu e ceva care va persista si trebuie sa-i dau putin cox cativa km pana trece rodajul sa se curete( sa aiba ardere mai puternica)
Sper ca acesta sa fie motivul, oricum o sa vad daca mai apare problema si o sa bag benzina de 98 si ies putin pe autostrada cu ea sa vad...
Oriunde merg si orice fac, in fata vad doar rosu-alb / Sufletul meu e colorat, in alb si rosu, rosu-alb !
SOLO DINAMO!
-------------------------------------------------
Leon 1,4 100 cai frumosi :P, Candy White& Beautiful
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

08 Mai 2008, 13:54

adrian1 scrie:
Masina este noua , e pe benzina 1,4 si are 900 km, azi-dimineata a pornit abea la a 4 cheie, pornea motorul si in secunda 2 se oprea, asta la primele 2 chei, la a trei-a incercare a pornit si a tremurat rau apoi s-a oprit si la a 4-a cheie a pornit normal.

Am sunat la Seat si am vb cu dir. de vanzari pe care il cunosc personal sia spus ca a avut si el problema asta la ibita 1.4 si 2 clienti la leon cu motor 1.4, si ei au sunat la fabrica si li s-a spus ca la urmatorul plin sa puna benzina de 98 si sa mearga cativa km cu masina mai turata pt ca mai ales fiind in rodaj masina nu se tureaza f tare si atunci nu se curata injectoarele, deci sa stau linistit ca nu e ceva care va persista si trebuie sa-i dau putin cox cativa km pana trece rodajul sa se curete( sa aiba ardere mai puternica)
Sper ca acesta sa fie motivul, oricum o sa vad daca mai apare problema si o sa bag benzina de 98 si ies putin pe autostrada cu ea sa vad...


Salut Adi,

Imi pare rau de problema pe care o ai, sa speram ca sfatul celor de la fabrica este in regula. Pentru ca tocmai ei recomanda sa nu se mearga turat in primii 1500 km...insa nu mai ai mult pana acolo, iar dupa aceea poti din cand in cand sa o faci cate un condus mai sportiv. Daca imi permiti, cu cei ai alimentat pana acum? E oare posibil ca benzina sa fie de vina? (eu am avut in trecut la prima masina probleme cu benzina Top 99+ de la Petrom...).
Oricum, bafta si sa auzim doar de la foarte bine in sus! :)
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
Avatar utilizator
adrian1
Mesaje: 230
Membru din: 10 Mar 2008, 11:09
Localitate: bucuresti
Contact:

08 Mai 2008, 14:09

Am alimentat doar cu Carrera 95 de Petrom v, si acum mi s-a spus sa incerc ori ceva de 98 ori Efix, si apropo rodajul mi s-a spus 3000 km fara turatii peste 3500.
Oriunde merg si orice fac, in fata vad doar rosu-alb / Sufletul meu e colorat, in alb si rosu, rosu-alb !
SOLO DINAMO!
-------------------------------------------------
Leon 1,4 100 cai frumosi :P, Candy White& Beautiful
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

08 Mai 2008, 14:21

adrian1 scrie:
Am alimentat doar cu Carrera 95 de Petrom v, si acum mi s-a spus sa incerc ori ceva de 98 ori Efix, si apropo rodajul mi s-a spus 3000 km fara turatii peste 3500.


Cred ca trebuie sa ma apuc sa iau lecitina... :oops:, insa in carte am vazut ca dupa 1500 km se iese din rodaj. Nu bag mana in foc sa nu ma ard, prin urmare o sa intreb la service sa vad ce imi zic si ei.
Referitor la benzina, tocmai aceasta Carrera imi ridica ceva semne de intrebare...iti recomand cu caldura ca dupa ce bagi putin de 98 pana se rezolva problema sa pui Efix...
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
Avatar utilizator
adrian1
Mesaje: 230
Membru din: 10 Mar 2008, 11:09
Localitate: bucuresti
Contact:

08 Mai 2008, 16:27

dap, cred ca o sa merg pe Efix.
In legatura cu rodajul mie mi-au spus 3000 la altii 15000, ce sa mai cred, ca nu stiu nici ei?:)
Oriunde merg si orice fac, in fata vad doar rosu-alb / Sufletul meu e colorat, in alb si rosu, rosu-alb !
SOLO DINAMO!
-------------------------------------------------
Leon 1,4 100 cai frumosi :P, Candy White& Beautiful
 
cristydp
Mesaje: 29
Membru din: 11 Apr 2008, 19:01
Localitate: Bucuresti

08 Mai 2008, 17:29

adrian1 scrie:
dap, cred ca o sa merg pe Efix.
In legatura cu rodajul mie mi-au spus 3000 la altii 15000, ce sa mai cred, ca nu stiu nici ei?:)

In cartea tehnica a masinii se specifica urmatoarele despre rodajul motorului:in primii 1000 km nu se conduce cu viteza mai mare de 75% din vitexa max a autovehiculului,nu se accelereaza intens,se evita turatiile mari,nu se tracteaza remorci.Dupa 1000 km rulati,pana la atingerea a 1500 km,viteza de deplasare poate fi crescuta TREPTAT pana la viteza maxima sau pana la turatia maxima(pag. 186 la mine).
Tu ne cede malis!

 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

08 Mai 2008, 19:28

cristydp scrie:
adrian1 scrie:
dap, cred ca o sa merg pe Efix.
In legatura cu rodajul mie mi-au spus 3000 la altii 15000, ce sa mai cred, ca nu stiu nici ei?:)

In cartea tehnica a masinii se specifica urmatoarele despre rodajul motorului:in primii 1000 km nu se conduce cu viteza mai mare de 75% din vitexa max a autovehiculului,nu se accelereaza intens,se evita turatiile mari,nu se tracteaza remorci.Dupa 1000 km rulati,pana la atingerea a 1500 km,viteza de deplasare poate fi crescuta TREPTAT pana la viteza maxima sau pana la turatia maxima(pag. 186 la mine).


Corect, si eu stiam acelasi lucru. La 15000 se merge la revizie. Oricum motorul este prerodat in fabrica, totusi pentru siguranta e bine ca acesti primii 1500 km sa fie parcursi cerebral...apoi cu D-zeu inainte. Un rodaj bine facut se vede mai tarziu in buna functionare a masinii.
Felicitari pentru alegerea Efix-ului, sigur o sa fii multumit Adi.
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
cristydp
Mesaje: 29
Membru din: 11 Apr 2008, 19:01
Localitate: Bucuresti

08 Mai 2008, 20:17

PapaGiorgio scrie:
cristydp scrie:
adrian1 scrie:
dap, cred ca o sa merg pe Efix.
In legatura cu rodajul mie mi-au spus 3000 la altii 15000, ce sa mai cred, ca nu stiu nici ei?:)

In cartea tehnica a masinii se specifica urmatoarele despre rodajul motorului:in primii 1000 km nu se conduce cu viteza mai mare de 75% din vitexa max a autovehiculului,nu se accelereaza intens,se evita turatiile mari,nu se tracteaza remorci.Dupa 1000 km rulati,pana la atingerea a 1500 km,viteza de deplasare poate fi crescuta TREPTAT pana la viteza maxima sau pana la turatia maxima(pag. 186 la mine).


Corect, si eu stiam acelasi lucru. La 15000 se merge la revizie. Oricum motorul este prerodat in fabrica, totusi pentru siguranta e bine ca acesti primii 1500 km sa fie parcursi cerebral...apoi cu D-zeu inainte. Un rodaj bine facut se vede mai tarziu in buna functionare a masinii.
Felicitari pentru alegerea Efix-ului, sigur o sa fii multumit Adi.

In ceea ce priveste revizia,am auzit multe recomandari ca sa fie efectuata pana in 13000 km.Se intelege bine motorasul cu benzina rompetrol?
Tu ne cede malis!
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

08 Mai 2008, 20:47

cristydp scrie:
PapaGiorgio scrie:
cristydp scrie:
adrian1 scrie:
dap, cred ca o sa merg pe Efix.
In legatura cu rodajul mie mi-au spus 3000 la altii 15000, ce sa mai cred, ca nu stiu nici ei?:)

In cartea tehnica a masinii se specifica urmatoarele despre rodajul motorului:in primii 1000 km nu se conduce cu viteza mai mare de 75% din vitexa max a autovehiculului,nu se accelereaza intens,se evita turatiile mari,nu se tracteaza remorci.Dupa 1000 km rulati,pana la atingerea a 1500 km,viteza de deplasare poate fi crescuta TREPTAT pana la viteza maxima sau pana la turatia maxima(pag. 186 la mine).


Corect, si eu stiam acelasi lucru. La 15000 se merge la revizie. Oricum motorul este prerodat in fabrica, totusi pentru siguranta e bine ca acesti primii 1500 km sa fie parcursi cerebral...apoi cu D-zeu inainte. Un rodaj bine facut se vede mai tarziu in buna functionare a masinii.
Felicitari pentru alegerea Efix-ului, sigur o sa fii multumit Adi.

In ceea ce priveste revizia,am auzit multe recomandari ca sa fie efectuata pana in 13000 km.Se intelege bine motorasul cu benzina rompetrol?


Mie de revizie mi-au spus ca ma asteapta la 15000 sau un an. Mai mult ca sigur va fi la un an, pentru ca fac in jur de 10000 pe an. Stiu ca se recomanda revizia ceva mai devreme de cei 15000 daca regimul de mers este preponderent urban.
In primul rand am indragit efectiv Efix-ul de la vechea masina, efectiv simt ca ii prieste motorului, daca pot spune asa. :diabloanifire: . Leonul pare si el sa fie multumit, nu am facut inca un consum cat de cat, insa ochiometric , uitandu-ma la kilometraj si la indicatorul de benzina, pare a fi ok. Deci recomand cu caldura Efix-ul, eu de cateva zile ma straduiesc sa imi fac si cardul "Fill & Go".
Spor maxim si multa bafta! :cheers: :salute:
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
Avatar utilizator
adrian1
Mesaje: 230
Membru din: 10 Mar 2008, 11:09
Localitate: bucuresti
Contact:

08 Mai 2008, 22:08

Eu am avut cordoba tdi si bagam efix si mergea super, am facut sigreseala sa bag motorina de la lukoil si de abea mai mergea.
Cu efix si sprint diesel mi-a placut cel mai mult cum se misca masina.
Oriunde merg si orice fac, in fata vad doar rosu-alb / Sufletul meu e colorat, in alb si rosu, rosu-alb !
SOLO DINAMO!
-------------------------------------------------
Leon 1,4 100 cai frumosi :P, Candy White& Beautiful
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

09 Mai 2008, 07:19

adrian1 scrie:
Eu am avut cordoba tdi si bagam efix si mergea super, am facut sigreseala sa bag motorina de la lukoil si de abea mai mergea.
Cu efix si sprint diesel mi-a placut cel mai mult cum se misca masina.


Si eu stiu pe cineva care a patit-o cu Lukoil-ul, ma surprinde pentru ca cei de la Lukoil au investit mult in rafinaria de la Ploiesti. :shock:
Eu am cautat pana am gasit ce ii place masinii si sper sa ii tina tot asa pe cei de la Rompetrol. :lol:
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

09 Mai 2008, 21:24

Nici eu n-am fost multumit cu LukOil cu masina anterioara.De atunci nu ma mai risc! :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
gr3mlin
Mesaje: 38
Membru din: 12 Mai 2008, 08:59
Localitate: Iasi
Contact:

02 Iun 2008, 07:48

adrian1 scrie:
Masina este noua , e pe benzina 1,4 si are 900 km, azi-dimineata a pornit abea la a 4 cheie, pornea motorul si in secunda 2 se oprea, asta la primele 2 chei, la a trei-a incercare a pornit si a tremurat rau apoi s-a oprit si la a 4-a cheie a pornit normal.

Am sunat la Seat si am vb cu dir. de vanzari pe care il cunosc personal sia spus ca a avut si el problema asta la ibita 1.4 si 2 clienti la leon cu motor 1.4, si ei au sunat la fabrica si li s-a spus ca la urmatorul plin sa puna benzina de 98 si sa mearga cativa km cu masina mai turata pt ca mai ales fiind in rodaj masina nu se tureaza f tare si atunci nu se curata injectoarele, deci sa stau linistit ca nu e ceva care va persista si trebuie sa-i dau putin cox cativa km pana trece rodajul sa se curete( sa aiba ardere mai puternica)
Sper ca acesta sa fie motivul, oricum o sa vad daca mai apare problema si o sa bag benzina de 98 si ies putin pe autostrada cu ea sa vad...


Salut, Si eu cred ca am aceeasi problema ca tine :( (tot motor 1.4 si vreo 2000 de km facuti pana acum) E super ca am gasit postul tau :D , si o sa-i pun si eu benzina de 98 sa vad daca se rezolva. Dar mai am o intrebare ,(avand in vedere ca eu nu-s sofer asa experimentat) Cand zic aia sa mergi cum motorul mai turat, pana in cate turatii sa-i dau? Eu de obicei am ascultat sfatul lor (ei mi-au zis 3000 de km si sa nu depasesc 3000 de turatii ) si pana acum schimbam vitezele intre 2500 si 3000 . :?:
L30n 1P, 1.4, 85 CP
Imagine
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6512
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

02 Iun 2008, 08:33

mai turat inseamna sa ii dai pana la 5500 6000 de ture, pana unde incepe rosu la turometru.

si poti sa faci chestia asta cam dupa 2000 de km, ca daca o inveti 3000 de km sa mearga numa in 3500 de ture, cand o sa ii dai putin in goarna, o sa iti consume super mult, si nici motoru nu o sa iti mearga cum trebuie.

dupa 1500 de km, mai iesi pe un drum mai lung si mergi cu ea cativa km pe la 140-150 unde ar trebui sa ai undeva la 4500 de ture.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori