Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

08 Oct 2008, 17:58

nu se intelege nimic! :shock:
Este bine daca ai rezolvat, dar care a fost problema si rezolvarea?
:D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
C_kst
Mesaje: 1224
Membru din: 16 Aug 2008, 11:14
Localitate: Bucuresty

08 Oct 2008, 18:09

problema cik a fost condensu...rezolvarea nu a fost nici una...k acum nu am probleme :))))...zilele trecute pornea la a 3-a cheie si se oprea...si la a 4 o lua bine...cand era pe liber si accelerai scotea apa...si asta mi s-a zis k e de la condens...k e normal...
Detailing Interior - pt cine vrea sa readuca interiorul la viata viewtopic.php?f=96&t=12464&p=270513#p270513
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

08 Oct 2008, 18:18

Da, este normal sa apara condens pe traseul de evacuare, atunci cand arderea este buna si mergi distante scurte prin oras, dar nu are de ce sa influenteze condensul din evacuare pornirea, poate sa corodeze mai repede tobele. :shock:
In fine, bine ca nu mai ai probleme.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
C_kst
Mesaje: 1224
Membru din: 16 Aug 2008, 11:14
Localitate: Bucuresty

15 Oct 2008, 10:06

am rezolvat problema...ma speriasem degeaba....era doar benzina...avea apa si mizerie :))))...greseala mea...
Detailing Interior - pt cine vrea sa readuca interiorul la viata viewtopic.php?f=96&t=12464&p=270513#p270513
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

15 Oct 2008, 12:09

C_kst scrie:
am rezolvat problema...ma speriasem degeaba....era doar benzina...avea apa si mizerie :))))...greseala mea...


Bine ca s-a rezolvat! Daca se poate, ce benzina pusesesi? Acum ce ii pui?
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
C_kst
Mesaje: 1224
Membru din: 16 Aug 2008, 11:14
Localitate: Bucuresty

15 Oct 2008, 17:34

benzina de la baieti :)))...la vechea masina nu aveam probleme....daca am zis sa pun tot de la yei...asta e....acum pun 98 super
Detailing Interior - pt cine vrea sa readuca interiorul la viata viewtopic.php?f=96&t=12464&p=270513#p270513
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

16 Oct 2008, 07:00

Uuuuu...de la baieti? :? Mai mai mai...bine ca ai schimbat acum, sper sa nu mai ai probleme. Toate bune!!! :wink:
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC

 
Avatar utilizator
cosminlzr
Mesaje: 102
Membru din: 07 Oct 2008, 01:19

Re: nu porneste din prima

15 Noi 2008, 15:11

Eu obisnuiam sa pun benzina de 98 de la Lukoil si vara trecuta (2007) mi s-a aprins becul de la "Diagnoza/poluare excesiva" in bord. Cei de la service mi-au spus ca e de la benzina. De atunci am pus numai de la Petrom V sau OMV Carrera 95 si din cand in cand Carrera 100 si nu am mai avut probleme. Oricum, citind ce s-a scris mai sus, am sa incerc si eu efix de la Rompetrol.
Leon 2003, 1.6 16V, 105CP
 
mihai leon
Mesaje: 43
Membru din: 02 Dec 2007, 18:15
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Probleme cu pornirea

01 Ian 2009, 20:22

Acum odata cu venirea iernii si a frigului am inceput sa am si probleme cu pornirea.Dupa ce pun contactul si stau sa stinga martorul de bujii incerc sa pornesc masina si se chinuie rau saraca,invarte in gol de ma plictisesc,mai incerc o data sau de doua ori si o ia pana la urma,dar cand porneste scoate un fum gros albastru.Ce sa fie oare?Bujiile sau altceva?problema asta o face numai cand e frig rau afara.
seat leon 1.9 tdi,90hp
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Probleme cu pornirea

01 Ian 2009, 23:13

Salut.
Daca bateria invarte vioi motorul, incearca sa verifici cu un instrument de masura daca ai pe bujiile incandescente, dupa ce ai pus contactul, deci atata timp cat este aprins martorul in bord, tensiune de 12V.
Daca ai, decupleaza firul de la bujii, desfaci piulitele si masori intre fiecare surub unde ai avut fir si masa, trebuie sa obtii o indicatie de scurt circuit, rezistenta lor este foarte mica, consuma fiecare cam 20A. Daca nu obtii nici o indicatie, atunci bujia respectiva este intrerupta si trebuie sa o schimbi.
Cumpara bujii de calitate, cele turcesti si ieftine pot sa tina chiar doua zile!.
Motoarele diesel au neaparata nevoie de bujiile incandescente la pornire, pentru a preincalzi aerul din cilindru.
Eventual poti incerca sa pui contactul de doua ori, adica sa incalzesti de doua ori bujiile, dar tot trebuie sa le verifici daca sunt bune, ori ba.
Faptul ca pleaca cu mult fum inseamna ca injectoarele pulverizeaza motorina, dar nu ai temperatura suficienta pentru a se aprinde.
Bafta.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
bv10ptz
ingineru
Mesaje: 1165
Membru din: 17 Dec 2008, 21:31
Localitate: Brasov

Re: Probleme cu pornirea

04 Ian 2009, 16:58

sunt mai multi factori care pot influenta pornirea,,greoaie'' a motorului,si anume:calitatea uleiului,una sau mai multe bujii neconforme(arse sau in scurt)calitatea carburantului(eu,cel putin,iarna pun aditiv in motorina),trebuie verificat in primul rand uleiul
Seat Leon 1.9 TDI , 110 CP - 2003
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Probleme cu pornirea

04 Ian 2009, 19:02

Motoarele de seat, functioneaza cu uleiuri multigrad, asta inseamna ca nu trebuie schimbat uleiul cand vine frigul. :D
Daca o bujie incandescenta intra in scurt, se distruge releul de timp si siguranta, curentul absorbit in mod normal de bujii fiind undeva in jur de 80-100A. :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Probleme cu pornirea

04 Ian 2009, 20:46

Ce tip de motor ai? Codul din 3 litere adica....
 
Avatar utilizator
alexEAT
Mesaje: 141
Membru din: 29 Oct 2008, 21:10

problema pornire

05 Ian 2009, 13:51

salut,

am fost plecat cateva zile la munte, si nu am mai pornit masina vreo cateva 4 zile, cand sa plec spre casa masina a pornit din prima dar destul de chinuit... la vreo 2-3-4 secunde si clipocea beculetul din dreptul acului care indica temperatura lichidului de racire. Dupa un minut de clipoceala am oprit motorul, l-am pornit iar dupa alt minut si a fost ok s-a stins beculetul si a si pornit repede. stie careva care sa fi fost problema? tin sa mentionez ca masina a fost parcata si putin in panta.

multam fain

Imagine
Crono Yellow SEAT Leon FR TDI
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Subiect Autor
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: problema pornire

05 Ian 2009, 13:56

daca te uitai la aria probleme gaseai inca vre-o 2 topicru unde sa postezi problema ta!
data viitoare atentie sporita te rog!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori