01 Ian 2009, 23:13
Salut.
Daca bateria invarte vioi motorul, incearca sa verifici cu un instrument de masura daca ai pe bujiile incandescente, dupa ce ai pus contactul, deci atata timp cat este aprins martorul in bord, tensiune de 12V.
Daca ai, decupleaza firul de la bujii, desfaci piulitele si masori intre fiecare surub unde ai avut fir si masa, trebuie sa obtii o indicatie de scurt circuit, rezistenta lor este foarte mica, consuma fiecare cam 20A. Daca nu obtii nici o indicatie, atunci bujia respectiva este intrerupta si trebuie sa o schimbi.
Cumpara bujii de calitate, cele turcesti si ieftine pot sa tina chiar doua zile!.
Motoarele diesel au neaparata nevoie de bujiile incandescente la pornire, pentru a preincalzi aerul din cilindru.
Eventual poti incerca sa pui contactul de doua ori, adica sa incalzesti de doua ori bujiile, dar tot trebuie sa le verifici daca sunt bune, ori ba.
Faptul ca pleaca cu mult fum inseamna ca injectoarele pulverizeaza motorina, dar nu ai temperatura suficienta pentru a se aprinde.
Bafta.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion