Salut!
Asa cum spune in titlu, de vreo 3 saptamani am obervat ca imi pica lichid de racire pe la carcasa termostatului, presupun ca s-a dus garnitura.
Langa carcasa termostatului e un senzor, pozitionat pe fata blocului motor cam in dreptul cilindrului 4.
Masina sta pe dreapta de vreo luna pentru niste lucrari si dupa 3 saptamani am pornit-o si am observat martorul de baterie aprins si un mers intrerupt si fara putere. La prima pornire a mers acceptabil, dar dupa ce am incarcat bateria pe redresor si am pus-o la loc pe masina n-a mai pornit deloc. Cand am lasat-o pe dreapta mergea bine si inca nu observasem pierderea de antigel si inca mai incarca alternatorul(presupun ca a ramas vreun carbune blocat ca am mai patit asta o data).
Din moment ce o masina nu se poate strica stand degeaba(cel putin nu in felul asta), mai ramane problema senzorului respectiv care ori s-a ars ori da scurt-circuit la mufa si de-asta nu mai porneste.
Problema e ca nu stiu exact ce senzor e ala si nici daca poate da astfel de simptome. E undeva deasupra EGR-ului si e destul de mica partea ce iese afara din blocul-motor, pare invelit in ceva ceramic.
Daca stie careva denumirea senzorului si un cod si simptomele ce le da cand e mort, as ramane recunoscator. Motorul e 1,6 16V BCB.
Alte lucruri nu s-au intamplat la motor in timp ce statea pe loc, deci aici trebuie sa fie problema.