Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Attractive
Marius
Subiect Autor
Mesaje: 438
Membru din: 19 Mar 2008, 10:07
Localitate: Bucuresti

Lag - Turbo

21 Oct 2008, 09:10

Da... asa cum zice si topicul... am o mare problema care ma dispera si anume LAG ! Ca sa fiu mai concis... atunci cand o calc brusc, sta 1,5 - 2 secunde pe ganduri (pana se face presiunea necesara in turbina) si apoi fuge.

Problema a aparut de cand mi-am schimbat turbina, nevoit fiind, din cauza uzurii celei vechi. Cu alte cuvinte, s-a rupt axul, a bagat tot uleiul din motor in intercooler si in admisie ce a rezultat la blocarea motorului.
Norocul meu a fost ca nu am avut viteza mai de loc cand s-a intamplat, si ca nu mi-a afectat deloc motorul.

Sansele ca turbina sa fie mai mare sunt excluse!

Primul sfat care l-am primit de la un prieten a fost sa imi verific toate furtunasele de aer, sa nu fie vreunul spart sau gatuit.

Alte idei sau sfaturi?
Seat Leon 1.9 TDI 1M <- VÂND -> http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=95&t=13822
POWERED BY ASPAD - 140 CP, 300NM
Imagine
 
Avatar utilizator
baiatubaiatu
B 36 LRN
Mesaje: 248
Membru din: 11 Sep 2008, 11:16
Localitate: Bucuresti

21 Oct 2008, 13:08

si la mine face la fel, dar mi-a fost tarsha ca nu stiam cum sa explic :))
daca se mai plange cineva de asa ceva poate e ceva normal... sper si eu...
Seat Leon 1.9 TDI, 110 CP
ImagineImagine
 
Avatar utilizator
Attractive
Marius
Subiect Autor
Mesaje: 438
Membru din: 19 Mar 2008, 10:07
Localitate: Bucuresti

21 Oct 2008, 13:18

Iti zic SIGUR ca nu e ceva normal :)
Pana sa am probleme cu turbina si sa o schimb, cum o calcam, cum pleca de sub mine :wink:
Seat Leon 1.9 TDI 1M <- VÂND -> http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=95&t=13822
POWERED BY ASPAD - 140 CP, 300NM
Imagine
 
Avatar utilizator
baiatubaiatu
B 36 LRN
Mesaje: 248
Membru din: 11 Sep 2008, 11:16
Localitate: Bucuresti

21 Oct 2008, 13:26

la naiba! alti bani, alta distractie...
Seat Leon 1.9 TDI, 110 CP
ImagineImagine
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

21 Oct 2008, 14:43

Hmm, nu stiu ce sa-ti zic daca zici ca turbina nu-i mai mare.
Ai pe masina softul original?
Ai ceas turbo sa verifici cati bari face final?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Attractive
Marius
Subiect Autor
Mesaje: 438
Membru din: 19 Mar 2008, 10:07
Localitate: Bucuresti

21 Oct 2008, 14:49

Nu am softul original si din pacate nu am nici ceas sa vad presiunea in turbo.
Eu totusi sper sa fie de la furtunase... pe unul dintre ele l`am vazut putin gatuit... si sunt cam prajite toate, sau sa nu se fi curatat uleiul de pe senzorul de la turbo.
Partea mai nasoala e sa nu fie din cauza reglajului axului turbinei... acolo n`am umblat si nici nu prea as vrea sa umblu pentru ca pierd garantia la ea.
Seat Leon 1.9 TDI 1M <- VÂND -> http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=95&t=13822
POWERED BY ASPAD - 140 CP, 300NM
Imagine
 
Avatar utilizator
baiatubaiatu
B 36 LRN
Mesaje: 248
Membru din: 11 Sep 2008, 11:16
Localitate: Bucuresti

21 Oct 2008, 15:04

auzi, dar cum arata si pe unde e turbina asta?:) acum daca tot s-a deschis subiectul... macar sa stiu si eu o treaba....
as vrea sa verific si eu furtunele de la turbi
Seat Leon 1.9 TDI, 110 CP
ImagineImagine

 
Avatar utilizator
Attractive
Marius
Subiect Autor
Mesaje: 438
Membru din: 19 Mar 2008, 10:07
Localitate: Bucuresti

21 Oct 2008, 15:06

Din cate am inteles astea de aici ar influenta pozitiv sau negativ turbina http://clubseat.eu/viewtopic.php?t=694& ... &start=105
Seat Leon 1.9 TDI 1M <- VÂND -> http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=95&t=13822
POWERED BY ASPAD - 140 CP, 300NM
Imagine
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7620
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

21 Oct 2008, 19:40

salut, vedeti ca este o valva care regleaza cand sa intre turbina si daca are latenta mare, normal creste si timpul de reactie.
Sper sa nu ma insel :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
Attractive
Marius
Subiect Autor
Mesaje: 438
Membru din: 19 Mar 2008, 10:07
Localitate: Bucuresti

24 Oct 2008, 15:20

Am fost miercuri la reprezentanta pentru o testare cu vag-com`ul. Dubios... totul lucreaza in parametrii normali. EGR`ul este functional, am presiune pe furtunele de vacuum, nicio eroare stocata in ECU.
Am incarcat un test standard al "tijei" de la turbina, in care o coboara in punctul minim, si o urca in punctul maxim. A fost efectuata cu succes. Nu a dat nicio eroare.
Ori este sentimentul placebo ori din acel moment am simtit ca parca a diparut lag`ul respectiv. Inca nu ma pot pronunta exact, dar tind sa cred ca nu mai e acolo.
Sper sa fie vreme frumoasa maine, pentru ca am programat sa schimb toate furtunele de la vacuum si sa mai verific inca o data furtunele de la intercooler sa nu am scapari de presiune pe acolo.
Va tin la curent cu ce am rezolvat.
Seat Leon 1.9 TDI 1M <- VÂND -> http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=95&t=13822
POWERED BY ASPAD - 140 CP, 300NM
Imagine
 
Avatar utilizator
baiatubaiatu
B 36 LRN
Mesaje: 248
Membru din: 11 Sep 2008, 11:16
Localitate: Bucuresti

27 Oct 2008, 13:40

ce-ai facut cu furtunele? le-ai rezolvat? se simte vreo diferenta? cam cat te-a costat testatul cu vag com-ul?
Seat Leon 1.9 TDI, 110 CP
ImagineImagine
 
Avatar utilizator
Attractive
Marius
Subiect Autor
Mesaje: 438
Membru din: 19 Mar 2008, 10:07
Localitate: Bucuresti

27 Oct 2008, 15:34

Le`am schimbat in weekend acum... o groaza de furtune rascoapte si un pic topite...
Am gasit furtun la metru, asa ca am skimbat dupa plac :)
Sa zic k se simte o ameliorare, in sensul ca urca/coboara mult mai repede in ture. Lag`ul in skimb tot mai este, nu mai este asa de pronuntat ca la inceput, dar mai este prezent, oricum sub o secunda.
Pentru test nu am platit nimic deoarece am fost la acelasi baiat care mi-a schimbat turbina.
Seat Leon 1.9 TDI 1M <- VÂND -> http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=95&t=13822
POWERED BY ASPAD - 140 CP, 300NM
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori