10 Ian 2013, 00:22
Cauta erorile pe site la Rosstech ca iti da acolo cauzele posibile si rezolvarea erorilor. E posibil sa fie din cauza Egr-ului eroare de pe catalizator, sa citeasca sonda lambda 2, cea de dupa catalizator, o valoare mai mare a noxelor. Asta poate insemna ca e blocat Egr-ul, insa sa nu-ti faci mari sperante cu curatarea lui. Daca masina nu trage cum trebuie si astea sunt erorile si dupa curatarea Egr-ului nu se rezolva problema, ori schimbi supapa ori anulezi Egr-ul...Eu asa stiu din ce-am mai citit pana acum.
Mie vara imi ramane ralanti-ul "agatat" pe la 1500 de ture cand scot din viteza. Daca am peste 40 de km/h nu apare fenomenul, cand cobor sub viteza asta apare si dispare numai daca ii calc ambreiajul sau ciupesc acceleratia. Din ce mi-a zis cineva, Egr-ul lucreaza pana la viteza de 40 de km/h. Dupa o curatare si adaptare profesionala a Egr-ului, am scapat de problema vreo 2 saptamani si apoi a aparut iar. Mi-a zis mecanicosul ca am nevoie de un Egr nou. Eu l-am lasat asa cum e, nici nu l-am anulat si nici nu l-am schimbat...
2003 Leon 1M Black 1,6 16V BCB. 224.224 Km and rolling almost perfect
Benzina buna si ulei bun sa fie!