03 Apr 2012, 13:34
Florentin, goleste complet cutia de ulei, apoi torni pana curge pe la busonul de umplere. Apoi suspenzi o roata, pornesti motorul si faci cateva manevre de schimbare viteza. Sau pleci cu ea la drum. Sau daca-i pe cric e mai usor. Conditia e ca masina sa fie la orizontala cand faci umplerea. Apoi opresti, astepti vreo 5 minute, deschizi din nou busonul de umplere si refaci nivelul pana curge iar. ATAT! La golire s-o lasi pana nu mai curge deloc din ea. Cand am desfacut capacul din spate la Arosa, am vazut pe un canal din partea cea mai de jos ceva depuneri negre, subtiri de tot, care au putut fi sterse cu carpa. Deci acolo se aduna ce rezulta in urma exploatarii. Ar trebui ca busoanele sa fie magnetice, sa adune ele eventuala pilitura. Succes!
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...