25 Iun 2011, 14:58
Senzorul este de fapt un simplu switch de inalta presiune. Nu stiu care e normal inchis si care normal deschis, insa pinul 2 este comun dupa schema. O data este pus la masa (pinul 1), o data este pus la +12v (pinul 3). Insa , dupa logica, ca sa faca ceva restul sistemului, banuiesc ca atunci cand intra 12V pe pinul 2 (adica se inchide circuitul pinilor 2-3), atunci se comanda compresorul si se comunica la ECU sa mareasca turatia la relanti. Cand presiunea creste peste valoarea la care e setat switch-ul, circuitul 2-3 se deschide si se inchide 2-1, bobina compresorului decupleaza ambreiajul si se comunica la ECU sa lase relantiul normal. Deci cand apasati butonul de A/C, ar trebui ca switch-ul deja sa aiba inchis 2-3, adica sa fie 12 V pe pinul 2 ALB (deci 2-3 este normal inchis si 2-1 normal deschis).
Dar daca spuneti ca ati schimbat intre ele switch-urile si la cealalta masina porneste aerul, atunci switchul este bun. Masurati tensiunile pe pini si vedeti daca aveti 12 V intre pinul 1(-) si pinul 3(+). Mai postati ce tensiuni mai gasiti si folositi PM, sa nu umplem forumul cu consultatii si depanari online. Dupa ce se rezolva problema, puneti un singur post cu ce si cum.
Ce tip motor ai, AXP sau AHW?
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...