12 Iun 2019, 06:42
Iar explic: temperatura citita in grupurile de masura din motor si bord trebuie sa fie aproximativ aceeasi, din cauza senzorului dual, adica 2 senzori in aceeasi carcasa/corp. Daca valorile citite difera mai mult de 5°zic eu, abia atunci schimbi senzorul. Dar asta nu justifica faptul ca la tine nu urca pana la 90. Daca ar fi ceva la senzor, ar indica 80 sa zicem. Iar un senzor care se intrerupe da erori, in motor sau bord. Mai fa o data analiza/scanarea nu cu un tester generalist, cauta un VCDS. Daca temperaturile indicate unde am zis sunt cum am scris si nu sunt erori, atunci senzorul G2/G62 NU are probeme. Asta nu te impiedica sa-l schimbi daca chiar iti sta pe creier. E alegerea ta, pentru linistea sufleteasca.
Inafara de termostat, nu exista alt element care poate regla/mentine temperatura motorului. Daca simti furtunele radiatorului calde mereu, tot in zona termostatului e problema. Ele trebuie sa fie reci pana deschide termostatul.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...