Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
VladZNN
Subiect Autor
Mesaje: 63
Membru din: 07 Iun 2013, 17:06
Localitate: Torino

Sfaturi modificari

03 Oct 2014, 15:04

Va salut cu respect!
Am in minte cateva modificari pentru Leonul meu si as vrea sa cer cateva pareri.
In prima faza as vrea sa schimb bordul (ceasurile) cu cel de pe Audi A4 din 01-05 sau mai nou.Am vazut ca un coleg a pus de pe Passat,si as vrea sa stiu daca am nevoie de vreun adaptor sau trebuie sa schimb ceva.
O a doua modificare ar fi trapa :D.As vrea sa stiu de la ce model se potriveste cel mai bine si la ce ar trebui sa am grija cel mai mult.
O a 3-a si probabil cea mai costisitoare e tractiunea integrala.Ma gandesc sa "fur" sistemul intreg de pe Golf 4 sau A3.
Acum astept sfaturile si parerile voastre.Multumesc anticipat!!!
Seat Leon 1.9 ARL 150CP 2004
Ex: Volkswagen Passat 1.9 TDI 130CP 2001
Ex: Hyundai Coupe 1.6 16v DOHC 105 CP 2003
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9838
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: Sfaturi modificari

03 Oct 2014, 15:17

Trapa OEM poti pune dar trebuie sa cam tai din masina. Adica sa gasesti la dezmembrari un Leon cu trapa, sa-l tai cu tot cu montantii A, B si C, apoi sa-l tai pe al tau si sa-l pui pe celalalt.
Daca vrei doar sa pui o trapa pe plafonul tau, e si mai mare deranjul, pentru ca in afara de acel decupaj, care nu va iesi perfect, mai trebuie sa tai o bara de ramforsare tranversala si eventual sa o sudezi in alt loc. Apoi va trebui sa cumperi partea textila, trapa, comutator, cabluri...etc.
Tractiune integrala nu prea ai cum sa pui teoretic, pentru ca Leon 1M 4x4 are alta caroserie fata de Leon cu tractiune fata.
Ceasurile nu cred ca se pot pune. Sa vedem ce spune si Dani.

P.S. alte idei mai usor de pus in practica nu ai?!!! :tongue
 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 3042
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Sfaturi modificari

03 Oct 2014, 15:51

Tot ce ai enumerat e destul de costisitor,parca colegul nicola a montat plafonul cu trapa
Bordul nu am vazut sa fi schimbat cineva la noi in tara,in afara am vazut ca si-au montat de A3 insa trebuie un electronist cu rabdare pt montaj sau colegul dany :))
Mai rentabil e sa cumperi alta masina cu dotarile respective(4x4 si trapa)
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9838
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: Sfaturi modificari

03 Oct 2014, 16:00

Asa e, colegul Nicola si-a pus trapa, varianta cu plafon complet de la dezmembrari.
De ce nu cauti un Leon Cupra 4 cu trapa din 2002, tot ARL, si ai rezolvat 2 probleme?
Ceasuri s-au pus de Golf 4: http://www.fullcustom.es/data/car_leon_ ... -immo3.pdf
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 453
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Sfaturi modificari

03 Oct 2014, 16:07

De ceasuri nu ma pricep daca merg sau nu merg dar legat de treaba cu trapa si conversia la tractiune 4x4 iti pot spune ca sunt realizabile.

Pentru trapa nu e necesar sa tai cupola masinii cu tot cu montanti, trebuie sa decapsezi plafonul actual si sa recapsezi un plafon al unei masini cu trapa dupa care probabil mai sunt necesare cateva operatiuni de tinichigerie.

Legat de transmisia 4x4 si aceasta se poate face, reconstruind practic partea din spate a podelei caroseriei si probabil modificand tunelul central pentru acomodarea transmisiei (cel mai usor e sa faci comparatie cu Golf4 4motion, sau A3 quattro ca sa iti faci o idee).

Insa presupunand ca ai cele cateva mii de euro bune necesare pentru a realiza aceste modificari, de ce nu ti-ai vinde masina actuala, ai adauga acesti bani si cu toata suma iti cumperi un Leon de fabrica 4x4 si cu trapa avand in vedere ca s-au fabricat astfel de exemplare?
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9838
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: Sfaturi modificari

03 Oct 2014, 16:27

Eu nu am vazut nici un 1M sa faca conversie la 4x4.
Decapsarea plafonului este mai costisitoare decat modalitatea spusa de mine. Sunt multe puncte de sudat, plus acea bara tranversala de mutat.
Plus ca nu e ceva complet, pe cand daca o sa gaseasca una la dezmembrari cu absolut tot, nu-si mai bate capul cu fel si fel de piese mai mici sau mai mari.
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 453
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Sfaturi modificari

03 Oct 2014, 17:32

Faptul ca nu ai vazut nu inseamna ca nu se poate. 8)

Treaba cu plafonul poate parea mai simpla prin taiere si sudura dar nu e chiar asa, in varianta propusa de tine practic tai din structura masinii dupa care trebuie, aliniata perfect si sudata toata partea superioara. Nu e imposibil, dar e o procedura mai radicala si mai migaloasa decat doar sa ii scoti plafonul vechi si sa sudezi in puncte unul nou lasand structura masinii in pace.

Oricum asta e o discutie pur teoretica pentru ca povestea asta nu se va intampla.

 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9838
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: Sfaturi modificari

03 Oct 2014, 17:42

De acord, vorbe, vorbe :tongue
 
VladZNN
Subiect Autor
Mesaje: 63
Membru din: 07 Iun 2013, 17:06
Localitate: Torino

Re: Sfaturi modificari

04 Oct 2014, 20:16

Multumesc de incurajari dragi colegi :))
Stiu ca cel mai usor ar fi sa-mi cumpar una cu toate "mofturile" mele,dar nu gasesc.Probabil visam cu ochii deschisi,dar mie nu mi se par atat de irealizabile.Oricum...incercarea moarte n-are!!! :))
Seat Leon 1.9 ARL 150CP 2004
Ex: Volkswagen Passat 1.9 TDI 130CP 2001
Ex: Hyundai Coupe 1.6 16v DOHC 105 CP 2003
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Sfaturi modificari

04 Oct 2014, 20:44

Eu personal nu sunt de acord cu modificari la structura masinii..sau conversii de cutii de viteze si 4x4 ce spui tu pe acolo..pur si simplu nu e cazu de 4x4 la masina aia..de banii aia poti face multe altele sau poti cumpara un bmw 330 XD cu de toate si aia e..oricat ai incerca tu sa modifici o masina de genu' nu va fi niciodata mercedes..insa suma investita cu siguranta va depasi un mercedes. Vorbesc pur teoretic..daca vrei o masina unicata, poti vedea proiectul lui mihai cu 1P-ul..sau black magicul 1P de pe forum si multe altele care arata intr-un mare fel..masini de pus in rama unde investitia nu e in zadar ; eu pun pariu pe ce vrei tu ca o conversie nu o sa iti iasa ca la carte..am vazut mai multi care au incercat chestii de genu si in final au fost foarte dezamagiti. E pacat sa faci experimente dastea si sa strici o masina care a fost facuta pt altceva. Plus ca nu inteleg ce va place 4x4..e un sistem destul de complicat si costisitor in caz de defectiuni...se simte o pierdere de cuplu si nu cred ca vei merge iarna ca si cu un jeep cu ea avand in vedere garda la sol a masinii stock.
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator