Azi am avut prima problema de genul cedarii unei piese la Leutz, a cedat in mers o bobina de inductie. (martor motor aprins si palpaind in bord, scadere in cuplu, mers in 3 pistoane, tremurat excesiv) Dupa ce am identificat care din cele 4 era plesnita, am ajuns fuga fuga la colega noastra de pe forum GINA (10x GINA) la Dona Constanta si am achizitionat piesa, pretz 167 RON. Schimbatul celei vechi cu cea noua nu a durat mai mult de 3 minute si am schimbat-o personal in parcare
Am rezolvat problema in timp util intrucat maine, vineri am planuit un drum pana la munte. Am inteles ca e problema cu aceste piese la aceste modele, ca ar ceda la aproximativ 80 K km, eu am 79K km. Oricum cu aceasta ocazie am observat ca toate cele 4 bobine de inductie erau cele originale de pe masina.
Seat Leon 1M 2002, 1,6 105 cp. CT 11 RDZ
You should never underestimate the predictability of stupidity.