Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
icarus86
Subiect Autor
Mesaje: 44
Membru din: 12 Noi 2009, 14:46
Localitate: Bucuresti

Seat Leon 2005 1M, ALH

12 Noi 2009, 14:51

Salutare tuturor,

tocmai am adus al doilea Seat in familie . De trei saptamani sunt posesorul unui Seat Leon tip 1M, din 2005, cu motor 1.9 TDI 90CP (cod motor ALH). Masina merge binisor (nu are tocmai "zvac"-ul pe care mi l-am dorit, dar sper ca se va rezolva cu un chip-tuning). Am totusi cateva mici probleme cu masina, si ma gandeam ca cine va citi acest topic, ma poate indruma spre rezolvari.

- Nu merge incalzirea in scaunul soferului. Voi verifica siguranta. Sper sa fie atat.
- Nu merge duza de stropire luneta. Voi verifica daca e infundata. Sper sa nu fie spart furtunul pe undeva.
- Stergatorul spate e vai steaua lui. O sa-l inlocuiesc. Nici cele din fata nu sunt insa cine stie ce minune.
- Click-ul tipic semnalizarii se aude sporadic, chiar si dupa ce am oprit semnalizarea. O sa inlocuiesc releul (am gasit pe undeva un topic pe tema aceasta).
- Butonul de TCS este blocat (nu se poate apasa). Martorul de TCS se aprinde / stinge din cand in cand (in proportie de 90% este aprins). Sper sa fie doar butonul si un contact prost, si nu intreg sistemul de TCS.
- Cand este rece motorul (dimineata mai ales) se aude un scartait (ca de la o rola care freaca), in partea dreapta-fata (la motor). Cineva mi-a zis ca ar putea fi cureaua de la alternator, si ca e normal, nu trebuie inlocuita. O sa verific, sper sa nu fie scumpa de inlocuit.
- La dyno-test, atat curba de putere cat si cea de cuplu aratau o cadere (da, cadere!) in zona 2.000-2.500rpm. Cei de acolo au zis ca este de la mersul in oras, si sunt depuneri pe evacuare / turbina. Ar trebui sa se curete cu una-doua "forje" pana in 4.000-4.500rpm.
- Receptia radio este slaba. O sa incerc sa inlocuiesc antena, poate ajuta.

Acum si vestile bune:
- Consumul. Deocamdata sunt undeva pe la 6.2-6.5% mediu, condus in Bucuresti (cam 60%), pe DN1 (cam 10%) si pe A2 (cam 30%).
- Martorul de bujii se stinge aproape instant, iar masina porneste literalmente la sfert de cheie. E o placere.
- Sonorizarea este de exceptie. Basul este foarte puternic. Masina asta are cumva un mic sub-woofer ascuns pe undeva???

La final, intrebarile:
- Am inteles ca nu e bine sa merg cu rezervorul spre gol, deoarece pe fund se aduna mizeriile din motorina, si risc sa se infunde injectoarele. Se poate curata rezervorul? Se pot curata injectoarele?
- Am inteles ca pompa de motorina ar fi foarte scump de inlocuit. Se poate curata? Exista vreun plan de intretinere?
- Fostul proprietar a pus faruri cu Xenon (doar faza scurta). Farurile sunt reglate prost (bat foarte jos). Faza lunga in schimb bate foarte sus. Are cineva vreo schema cum ar trebui reglate? Din ce stiu pe Ibiza, ar trebui sa fiu in stare sa le reglez singur.
- Cand am cumparat masina, avea 73.000km. Am inteles ca trebuie schimbata distributia pe la 80-90.000. Ma insel? Trebuie mai repede? Ceva sfaturi?

Toate cele bune!
2006 SEAT Ibiza 1.2i, 70CP
2005 SEAT Leon 1.9TDI, 90CP (@ 115CP, 275Nm)
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

12 Noi 2009, 15:56

salut, bine ai venit in ClubSeat. asteptam si niste poze cu masinuta. cat despre intrebari, eu pot sa te ajut doar la intrebarea cu becurile cu cateva sugestii. eu cu becurile stock in faruri nu am avut probleme deloc, dar s-a gasit fratele si mi-a schimba si pe faza scurta si pe lunga cu niste saracii tip obor "xenon filled gas". vreau sa zic ca era praf, vedeam mai prost decat cu alea galbene originale, din cauza ca sunt facute pe vapor si nu au filamentul perfect centrat, sau au reziduri pe partea de sticla din fabricatie. din cauza asta, mie imi bateau foarte aiurea.

in primul rand verifica faptul ca toate becurile stau corect in soclurile lor. apoi, ca sa te convingi ca becurile sunt ok schimba-le intre ele (stanga - dreapta) si verifica la poarta unui garaj ceva daca punctele sunt in aceleasi locuri. daca si becurile sunt ok, atunci ori te duci intr-un service sa iti regleze farurile, ori faci singur operatiunea asta, cu ajutorul ghidajelor din far (cu surubelnita). sunt scheme pe net despre cum trebuie sa pice punctele, ce-i drept, e mai greu sa reusesti singur sa le faci perfect, dar nici in service nu e garantat ca ti le seteaza asa cum trebuie.
 
alicia
Mesaje: 486
Membru din: 25 Mar 2009, 11:28

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

12 Noi 2009, 23:58

buna si bineiavenit...cat despre cureaua de distributzie e adevarat ca trebue scgimbata la 90 mi de km eu am 92 si nu am schimbata miercurea care vine mau pus pe lista cei de la seat(dupaia iti pot spune cat ma costat(cred ca creo 350 de ero miau zis))...asteptam poze cu leutzul tau...un salut
 
Avatar utilizator
BIG MAX
BESTIUȚA
Mesaje: 421
Membru din: 06 Dec 2008, 02:29
Localitate: Cluj-Napoca ROMANIA

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

15 Noi 2009, 12:49

Bun venit in club!
se pot curata injectoarele fara problema,distributia cam trebuie schimbata ca esti la limita de km. garantati de uzina si e bine sa fie schimbata pentru a nu avea surprize mai costisitoare,farurile se regleaza si nu e scump sa mergi la un electrician sa ti le regleze max.10-15 ron. si eu am kit xenon pe faza scurta si imediat dupa instalare am fost la reglat si m-a costat 5 ron...bine sunt din cluj poate la voi e mai scump ca am vazut in semnatura ca esti din bucuresti-nu are sub ascuns,asa suna instalatia audio care e rausita si mie imi place cum se aude-butonul de tcs are un arc aco;o,vezi nu e sarit si obtureaza manevrarea butonului?...-stergatoarele obligatoriu schimbate ca vine vremea umeda si e chin iar daca ingheata nu forta stergatoarele noi,asteapta dezghetarea parbrizului si a lunetei si cumpara lamele cu grafit ce rezista pana la 1 6oo ooo de aplicatii adica culisari-daca e rola de la cureaua de alternator aia e cam 200-300ron iar cureaua undeva intre 30 si 50 ron,deci vezi si inlocuiestele,o sa te mire ca la modelele M1 nu sunt asa de scumpe piesele de schimb chiar daca sunt piese de origine sau inlocuitoare si de calitate- nu inlocuii antena ca e un receptor bun,verifica conexiunea dintre mufa si receptorul final,antena ce e pe masina e cu amplificare si e ok.
Buna alegerea si dupa ce scapi de micile inconveniente o sa te "satisfaca" cu siguranta achizitia ta ,e o masinuta frumoasa cu linie sportiva ,tenta tinereasca si confort!
Sa ai drumuri bune si te tuca Max-u!
LEON 1.4/16 V
 
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

16 Noi 2009, 00:26

Bine ai venit printre noi si te asteptam la intalnirile clubului :) !
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
Avatar utilizator
mihaiioo
Mesaje: 923
Membru din: 11 Ian 2009, 23:54
Localitate: sibiu
Contact:

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

16 Noi 2009, 00:35

bine ai venit . asteptam si pozele cu leutul tau
seat leon 1 p 2.0TDI 105 cp W 38681N
 
icarus86
Subiect Autor
Mesaje: 44
Membru din: 12 Noi 2009, 14:46
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

16 Noi 2009, 17:46

Hello,

multumesc pentru primirea calduroasa.
Am facut cateva poze in acest w/e, urmeaza sa le uploadez in curand. :)

@BIG MAX, gamer555: multumesc mult pentru sfaturi!
In legatura cu incalzirea la scaunul soferului, nu e de la siguranta :( din cauza ca este o singura siguranta pentru ambele scaune, iar incalzirea in scaunul pasagerului merge bine. O sa verific cablul pana in scaun (am primit un pontca ar putea fi desprins din mufa) respectiv potentiometrul din butonul de pe consola.

Numai bine!
2006 SEAT Ibiza 1.2i, 70CP
2005 SEAT Leon 1.9TDI, 90CP (@ 115CP, 275Nm)

 
Avatar utilizator
florineatza
de_vis
Mesaje: 1067
Membru din: 27 Iun 2009, 18:18
Localitate: BUCURESTI RAHOVA CITY
Contact:

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

21 Noi 2009, 06:53

Salut si bine ai venit in club,

Cred ca ne-am vazut la o intalnire acu vre-o 2 saptamani.. banuiesc ca Tu esti cu leonul 1M visiniu si parca aveai numere de BV daca imi mai aduc eu aminte....
la prima pb a ta.. cu scaunul sofer ca nu se incalzeste.. parerea mea.. daca nu e siguranta sa nu fie vre-un fir iesit de pe undeva, cu stergatoarele si duza spate ar putea fi ori furtun sau duza infundata ori sa nu fie iesit furtunul din motoras de sub vasul cu lichid de parbriz, stergatoarele au le-am schimbat si te sfatuiesc si pe tine pt ca daca masina a stat mult in soare e posibil sa se fi deteriorat de la soare..., cu sunetul de la semnalizare am mai auzit aceeas pt si am inteles ca ar fi chiar d el areleu de semnal care ar putea fi defect si se poate schimba, butonul TSC indicat e sa-l schimbi pt ca el ar putea fi problema "pomului de craciun din bord" iar TSC-ul este controlul tractiuni si pe care eu nu il am si cred k mi-ar fi prins bine :D.
Cureaua de la alternator se poate schimba si poti vedea daca mai face zgomot la rece, iar de "cadere" nu stiu ce sa zic.
De semnalul radio nici eu nu sunt multumit si nu cred k vei rezolva ceva daca schimbi antena.. dar ai putea sa incerci, dar eu cred k e defect de "aura"

Rezervrul nu stiu cum sar curata dac anu il dai jos, iar injectoarele se curata lafel ca si evacuarea .. cu ceva "forja" pe la 4000 - 4700 ture.... evident se pot da jos si duse la curatat.. dar sincer eu nu as face asa ceva.. desi am facut-o si nu cred k am sa mai fac acest lucru.
Farurile se pot regla usor, iar distributia se schimba la 90000km, iar chitul de distributie ca si pret e pe undeva pe la 700-800 RON iar montajul depinde la ce service il faci...

PS si eu am motor tot ALH si ce am spus mai sus sunt mai mult ca pareri personale si ai pute sa mai pui intrebari pe la intalniri dac avi sau pe forum....

MULTI KM FARA EVENIMENTE !!!
 
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

21 Noi 2009, 10:41

Bine ai venit, enjoy the car! Hai cu pozele!

Rezervorul il poti demonta si spala, iar injectoarele le puti curata cu un aditiv de motorina fara probleme.
Pompa de injectie diesel nu trebuie inlocuita, ea se repara, in cazul in care are probleme. de obicei, o pompa de motorina duce mai mult decat duce motorul, conditia e sa fie motorina buna cea pe care o folosesti si sa schimbi filtrele la timp.

Farurile se pot regla cu surubelnita/imbus, similar descrierii de mai jos.

"Am cautat o poarta de garaj, o ruleta,o rigla, o nivela folosita in constructii, o creta, vreo 2 pietre si am imprumutat un set de chei in imbus. Avand in vedere ca a fost prima data cand reglam farurile am zis sa urmez exact pasii din ghid. Am masurat cei 7 metri de la perete, am marcat aceasta distanta si m-am dus cu masina pana la cativa cm de perete. Acolo am marcat un punct ce reprezenta mijlocul masinii, eu m-am folosit de emblema, l-am notat cu V, si inca 2 puncte din dreptul becurilor de faza mica, pe care le-am marcat cu C. Atentie cum marcati centru becurilor, intrucat Clio nu are marcat pe far cu un punct locul corespunzator centrului becului. Mai bine va uitati intai din fata la far si apoi cu putina pasta corectoare marcati acest centru (pasta va iesi apoi usor daca frecati putin cu degetul). Ideal pentru asta eu as recomanda sa se foloseasca o cumpana de constructii, pentru a nu se marca aiurea punctele pe perete. De corectitudinea marcarii punctelor farurilor pe perete tine reusita intregului proces. Din punctul V se va cobora o dreapta cam 15-20 de cm sau mai mult. Apoi se va cobora din dreptul fiecarui punct C 7.5 cm si se vor marca punctele noi. Cele 2 puncte nou obtinute se vor marca cu B. Apoi se vor uni printr-o dreapta. Daca ati marcat corect atunci distanta intre punctul V si punctele C, respectiv B trebuie sa fie identica.
Apoi mutati masina la linia de 7 metri, pe care eu am facut-o din 2 pietre ca sa le vad mai bine pe intuneric si aprindeti farurile pe faza scurta. Reglajul farurilor trebuie sa fie pe zero acum. Avand in vedere ca zero este reglajul standard, cu o persoana pe locul conducatorului in masina, recomandabil ar fi sa se gaseasca cineva in acest loc, sa fie ceva benzina in rezervor si sa nu fie frana trasa sau altceva, adica se vor lua toate masurile pentru ca masina sa fie perfect dreapta pe strada.
Acum se va trece la reglajul farurilor. Daca se poate ar fi bine ca acum sa scoateti alimentarea farului din stanga. Veti vedea cum fascicolul de lumina va desena o linie dreapta in partea stanga iar in partea dreapta va desena o linie la 45 de grade. Deasupra acestor linii va trebui sa fie mai intuneric. Intersectia acestor doua drepte desenate de lumina va trebui sa coincida cu punctul B din dreapta. Daca nu va coincide se va actiona asupra suruburilor de reglaj.
Suruburile de reglaj este bine sa le cautati cand aveti lumina la indemana. Ele sunt din plastic alb si pentru a actiona asupra lor se folosesc chei tip imbus. Unul din suruburi se afla intre cele 2 becuri iar cel de-al doilea se afla cam in dreptul becului de semnalizare. surubul aflat inte cele 2 becuri regleaza inaltimea fascicolului de lumina (sus-jos) iar cel de langa semnalizare regleaza directia acestuia (stanga-dreapta).
Asadar daca punctul de intersectie al celor 2 drepte desenate de fascicol se afla in afara punctului B se va umbla la reglaje pas cu pas pana la aducerea lui in acest punct. Pentru aducerea in acest punct se va actiona cu cheia imbus asupra suruburilor, pentru a regla in sus se va strange surubul dintre becuri iar pentru a regla in jos se va desface. Dupa ce vom aduce punctul pe linia BV se va actiona asupra surubului stanga dreapta (aici n-am avut nevoie, asa ca nu stiu sensurile) intr-o parte sau in alta pana se va aduce punctul pana va fi exact pe punctul B. si gata. apoi se va deconecta farul din dreapta pentru a nu fi jenati de fascicole nenencesare.
Se alimenteaza apoi farul din stanga si se repeta operatiile.

Atentie pentru cei care au bateria veche (slaba). Daca reglajul dureaza mai mult ca timp este bine sa se mai porneasca motorul din cand in cand, farurile consuma mult.
Acum recitind documentul am descoperit ca nu am facut chiar bine anumite etape si ca ar fi bine sa-l fac din nou. Asta e cand faci prima data reglajele.
Va recomand ca inainte de a va apuca de reglaj sa recititi atasamentul adaugat de mine, poate mie mi-a scapat ceva de acolo, nu se stie.

Attachment: http://s2.urcaok.net/download4.php?file=800204

Spor la lucru" - Sursa: renoforum.ro


Distributia, daca nu a fost inca schimbata, cred ca ar trebui sa o schimbi. Cureaua de alternator scartaie in felul descris de tine, poti sa jonglezi din intinzator si nu o sa iti mai faca probleme. La pornire, alternatorul trebuie sa incarce mai puternic bateria, de aceea scartaie, patineaza.

Succes!
 
icarus86
Subiect Autor
Mesaje: 44
Membru din: 12 Noi 2009, 14:46
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

22 Noi 2009, 02:09

Hello everyone,

multumevsc mult mult de tot pentru sfaturi si incurajari!

Am rezolvat butonul de TCS - erau clemele rupte, arcul pierdut (probabil cineva a incercat sa il "repare"), si statea in continuu in pozitia "apasat", de unde si aprinderea / stingerea sporadica a martorului din bord. Am lipit cu "picatura" clemutze noi pe lateralul butonului, am adaugat un arc de la un pix, si acum merge brici. Nu am testat eficienta TCS-ului in sine, dar atata timp cat il tin activat, martorul nu se aprinde deloc, de unde cred ca e ok.

Am verificat conectarea cablurilor de la incalzire in scaun - sunt legate. Maine voi verifica daca ajunge curent pe acolo. Ceea ce mi se pare suspect este ca in scaunul pasagerului, sezutul scaunului nu prea simt sa se incalzeasca, pe cand spatarul frige clasa intai. De unde cred ca e vorba de doua rezistente separate per scaun, in scaunul sofer pot fi intrerupte amandoua, iar in scaunul pasager doar una. Ramane sa mai aprofundez problema.

Am identificat si ce se intampla cu stropirea lunetei. Sub rezervorul de lichid de parbriz, undeva in partea stanga este problema. Cand dau sa stropeasca luneta curge pe acolo intr-o veselie. Nu am reusit insa sa imi dau seama cum as putea demonta rezervorul ca sa ajung mai aproape de spartura. Poate ma ajutati voi cu o idee.

La semnalizare sunt 99% convins ca este releul. Sunt perioade de timp cand este foarte cuminte, click-aie cand trebuie, si tace in rest. In schimb, sunt perioade cand click-aie aproape intr-una, parca e turbat. As putea sa incerc sa demontez consola ca sa il schimb, dar nu stiu ce exact ar trebui sa pun in loc. Ramane sa mai vad, stiu ca pe v w mi-a fost indicat un topic cu aceasta problema (thank you!), dar nu am apucat sa citesc.

Acum cu cea mai mare problema - motorul. Azi am alimentat din nou de la Petrom - Sprint Diesel as usual. Am urcat Poiana Brasov ceva mai "alert", iar dupa aprox. 2-3km de urcare, n-a mai vrut. Nu mai auzeam suieratul specific TDI in zona 2.000-3.000 rpm, nu mai tragea deloc motorul, era moarta cu totul. Abia am reusit sa ma tarasc pana la Belvedere. Mentionez ca in prealabil am mers cuminte pana s-a incalzit motorul. Ajuns la Belvedere am oprit motorul, am stat cam 5 min, dupa care am coborat. Am mai facut in seara asta cam 20km prin oras, si masina a tras bine (pana in 4.200rpm - mai sus parca se gatuie de tot), si nu s-a mai repetat comportamentul.
Inca o mentiune: am un prieten cu Focus 1.8 TDDI (90cp) si unul cu Octavia 1.9 TDI (90cp, ALH ca si mine). Ambele trag mult mai bine decat grasunu' meu.
Ce am concluzionat:
- schimb urgent ulei & filtre
- conectat VAG-COM-ul sa vedem ce zice (aici apelez la ajutorul vostru, daca se indura cineva)
- curatat turbina si injectoare

Sorry pentru postul lung. Revin cu info si poze (promit ca pun maine seara :) ).

Week-end placut tuturor!
2006 SEAT Ibiza 1.2i, 70CP
2005 SEAT Leon 1.9TDI, 90CP (@ 115CP, 275Nm)
 
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

22 Noi 2009, 10:39

Eu cred ca, in primul rand, filtrul de motorina e imbacsit / are apa. Unele filtre au un buson de golire, incearca sa il folosesti pe ala, dar motorul sa il tii pornit, ca altfel iti trage aer si abia o pornesti dupa, omori electromotorul. Spre Predeal, cred ca ai dat peste temperaturi apropiate de cea a inghetului, de aici si problemele. Apoi, poate si motorina cumparata sa nu fi fost foarte buna. Eu zic sa pui filtrul de motorina primul pe lista si pentru ca nu e scump, pune si filtrul de aer langa cel de motorina si sa ne mai zici, te rugam, cum merge dupa ce le schimbi. Succes, duminica frumoasa.
 
icarus86
Subiect Autor
Mesaje: 44
Membru din: 12 Noi 2009, 14:46
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

23 Noi 2009, 10:56

Hello all,

cu intarziere, iata si niste poze cu grasunu':

http://rapidshare.com/files/310966259/IMG_0806.JPG.html
http://rapidshare.com/files/310966260/IMG_0798.JPG.html
http://rapidshare.com/files/310966261/IMG_0783.JPG.html
http://rapidshare.com/files/310966262/IMG_0775.JPG.html
http://rapidshare.com/files/310966263/IMG_0764.JPG.html
http://rapidshare.com/files/310966264/IMG_0716.JPG.html
http://rapidshare.com/files/310966265/IMG_0739.JPG.html

Abia astept sa-l duc in service, sa rezolv problema cu motorul. Ceva recomandari? Metrotehnica?

Cheers!

P.S. Am pus pozele la repezeala pe RapidShare - stiu ca e un gunoi. Voi uploada si pe flickr, dar mai dureaza. Intre timp, imi cer scuze pentru inconvenienta ...
2006 SEAT Ibiza 1.2i, 70CP
2005 SEAT Leon 1.9TDI, 90CP (@ 115CP, 275Nm)
 
Avatar utilizator
Bogdan_wtb
Mesaje: 818
Membru din: 05 Mai 2008, 18:45
Localitate: IASI
Contact:

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

02 Dec 2009, 19:53

sa-l stapinesti sanatos fara incidente si in legatura cu motorul iti dau un sfat prietenesc nu mai alimenta de la petrom au cel mai infect carburant, parerea mea , incearca rompetrol sau omv . Legat de puterea motorului schimba tot ce inseamna filtre : motorima , aer , polen (daca e cazul) si apoi vezi diferenta . Foarte recomandat e schimul de curea de distributie .
Ex-Leon 2002 1,6 16v 105cp[/size][/b]
viewtopic.php?f=134&t=4979
Opel Vectra C Y22DTR
Seat Ibiza 1.4 16v
 
Avatar utilizator
patzaichin
LEONidas
Mesaje: 1717
Membru din: 22 Sep 2009, 21:08
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

03 Dec 2009, 08:48

BIne ai venit in club...la cat mai multi km...PERFECTI!
LEONidas...1.4 TSI
ImagineImagineImagine
 
icarus86
Subiect Autor
Mesaje: 44
Membru din: 12 Noi 2009, 14:46
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon 2005 1M, ALH

06 Dec 2009, 11:33

Hello again,

intre timp am fost in service - Metrotehnica.
Mi-au lasat o impresie foarte buna. Costul total al reviziei a fost de 1.020 lei, asta incluzand schimb de ulei + filtre precum si o diagnoza completa a masinii / verificari / reglari. Baietii au spus ca nu au reusit sa afle ce se intampla cu turbina. Au spus ca au incercat sa schimbe diverse piese (debitmetru, diversi senzori) si comportamentul este acelasi: in sarcina, peste 2.500 rpm, turbina se opreste brusc. Mi-au recomandat sa schimb cu totul turbina (cost estimat 7-8.000 lei), dar au raspuns negativ la intrebarea daca dupa schimbarea acesteia, comportamentul masinii se va corecta 100%.
Am alimentat de atunci de la OMV, si oricat am tras de masina, nu am mai reusit sa reproduc comportamentul. Am tras de ea, 3.500-4.500 rpm, nimic. Merge inainte fara nicio problema. Ce cred eu:
- fostul proprietar mergea batraneste (schimb la max. 2.500)
- filtre si ulei neschimbate de ha-haaa
- motorina de la Petrom, care se pare ca nu-i prieste (?) - o sa-i dau sa pape de la OMV daca vad ca ii place
Urmeaza sa o duc in Brasov la o cunostinta care sa curete turbina. De asemenea, ca tot e in Brasov, o sa ii fac si o polishare completa.

Total OT: tot nu-mi vine sa cred ce consum mic are. In Bucuresti sta undeva pe la 7%, iar in afara sub 5%. Eu schimb in mod normal la 2.700-3.500 rpm, mai putin cand e motorul rece si schimb la 2.300-2.700 rpm pana se incalzeste nitel.

Intrebare: am vazut ca RCD Aura are un buton pentru CD-Changer. Ma bate gandul sa caut un CD-Changer cu MP3 (am vazut pe be-loud.ro parca ...). Are cineva experienta cu asa ceva? Ma oftic putin ca se aude atat de bine in masina asta, si totusi nu pot folosi un CD cu MP3 sau un stick USB.

Numai bine!
2006 SEAT Ibiza 1.2i, 70CP
2005 SEAT Leon 1.9TDI, 90CP (@ 115CP, 275Nm)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori