05 Mar 2008, 22:20
dap, am auzit de revo dar hai sa o luam pe rind si sa -ti spun parerea mea - vorbind strict la obiect adica masina ta banuiesc ca masina de zi cu zi:
- benzina de curse? cunosti un furnizor de benzina de curse la mai putin de 4 euro litrul? nu cred ca vrei asta si in plus, nu cred ca vrei sa pleci la drum cu, canistrele in portbagaj; daca ai setari pt benzina de curse - adica avansuri mari iar benzina de curse impiedica detonatiile, stii si singur ce se intimpla cind pui benzina de la pompa si -i dai citeva "talpi" - sa mi aduci aminte sa ti spun ce experienta neplacuta am eu acum dupa ce am bagat omv 100......bilbiie la relanti de parca are parkinson, cu petrom99 nu facea asa
- ai idee ce debit de aer are gt28 pe care il folosesti tu? din ce stiu eu, mai mare decit ihi 34 - ce am eu dar nu cu mult; tu pui biele forjate, pui pistoane dar un lucru nu ai cum sa -l rezolvi si anume blocul motor care la 1.8T este renumit pt grosimea blocului - sau mai bine spus cit este de subtire blocul intre cilindrii; deci daca vei impinge presiunea catre limita turbinei, pui biele, pistoane, etc vezi ca blocul dupa 1.7-1.8 bari e posibil sa se faca cilindrii precum butoiul - vorbesc la modul cel mai serios;
- revo sint buni dar ei din ce stiu eu fac softuri, iti recomand sa mai auzi citeva pareri si sa vezi apoi ce decizi (fie si pt cind vei avea banii), eu am vorbit si la jabba, in grecia in 2 locuri , cu rob si john de pe cupra net, eu zic sa nu exagerezi cu presiunea; iar cu bielele de serie, nu incerca mai mult de 1.5 presiune pt citez "se rup si nu stii cind iar cind se rup, vei schimba blocul"
PS: nu sint de profesie mecanic sau inginer auto, ti am spus doar ce am citit eu, ce mi au spus altii din domeniu care modifca in general VAG; cind te gindesti sa faci pasul cu desfacut motor, vorbeste si cu nicu si mai asculta o parere si de la el
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning