Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
CAR ZONE
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 19 Feb 2008, 11:13
Localitate: Craiova
Contact:

03 Mar 2008, 19:23

kenzo_boy scrie:
sincer ca si ceilalti iti zic...super masina...la cati mai multi km si fara incidente.... dar de curiozitate....la prima intalnire care vii...poate ai timp si de o plimbare si cu mine :D ca tare curios sunt ;))


Va multumesc inca o data tuturor pt. aprecieri iar in ceea ce priveste solicitarea ta cu cea mai mare placere atunci cand voi reusii sa vin si eu la una dintre intalniri :D
Ultima oară modificat 03 Mar 2008, 19:31 de către CAR ZONE, modificat 1 dată în total.
 
CAR ZONE
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 19 Feb 2008, 11:13
Localitate: Craiova
Contact:

03 Mar 2008, 19:26

julia_crista scrie:
frumoasa masina. ai facut din ea, vorba lui puffy, un adevarat avion.
Vad ca inca mai ai modificari in calcul..... sa-ti iasa la fel de bine.
O asteptam live ca de poza mi s-au lipit ochii.

INTREBARE: pt toti cei care au modificari la masini (Ace, sa imi spui si tu): SE TERMINA VREODATA? adica vine si momentul in care poti sa spui GATA, NU MAI AM CE SA II MAI FAC?


Asa cum au spus si ceilalti nu cred ca se termina vreodata, cel mai important este sa faci lucrurile cum trebuie ca sa te bucuri ulterior de investitie si de munca depusa!

Cel putin in ceea ce ma priveste satisfactii sunt din plin :D
 
CAR ZONE
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 19 Feb 2008, 11:13
Localitate: Craiova
Contact:

03 Mar 2008, 19:30

bbm scrie:
salut, bun venit pe forum, intrebari:

- cu ce presiune mergi acum? sau care este overboost ul si la cit ramine constant?
- la ce turatie (aproximativ) ai "full booost" ?


Salut,

Cu softul pe care il am acum turbina face overboost 1.3-1.4 si presiune constanta de 1.2, presiune de lucru incepe sa faca de la aprox 3500-3800 de ture.

Am vazut ca si tu ai montat o turbina IHI si ti-as adresa aceleasi intrebari!
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

03 Mar 2008, 23:24

CAR ZONE scrie:
bbm scrie:
salut, bun venit pe forum, intrebari:

- cu ce presiune mergi acum? sau care este overboost ul si la cit ramine constant?
- la ce turatie (aproximativ) ai "full booost" ?


Salut,

Cu softul pe care il am acum turbina face overboost 1.3-1.4 si presiune constanta de 1.2, presiune de lucru incepe sa faca de la aprox 3500-3800 de ture.

Am vazut ca si tu ai montat o turbina IHI si ti-as adresa aceleasi intrebari!


eu merg cu 1.45-1.50 , fara overboost
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
CAR ZONE
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 19 Feb 2008, 11:13
Localitate: Craiova
Contact:

03 Mar 2008, 23:50

bbm scrie:

eu merg cu 1.45-1.50 , fara overboost


Si de la ce turatie face presiune turbina?
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

04 Mar 2008, 09:03

CAR ZONE scrie:
bbm scrie:

eu merg cu 1.45-1.50 , fara overboost


Si de la ce turatie face presiune turbina?


2700-2800 incepe sa invirta, la 3500-3600 am full boost
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

04 Mar 2008, 13:22

ti-as face o recomandare daca nu te superi, sa vorbesti si cu nicu de la racing nick, stie cu ce se maninca sportul asta (a avut de a face cu motorsportul si inca mai are) si in plus, are si multe multe relatii in domeniu; ca o idee, acum 1 saptamina am vazut ca avea pe stoc un LSD de la quaiffe (nu stiu exact pt ce era dar merita intrebat) , am vazut ca avea pe stock pt motor de 1.8T tot ce trebuie pt up grade la motor: biele, pistoane, bolturi, cuzineti, segmenti, turbina, etc si crede-ma , erau marci foarte bune in domeniu, vorbeste cu nicu si mi spui pe urma daca a meritat telefonul
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning

 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

04 Mar 2008, 13:24

a, si inca ceva, vezi ca la noi in cutia de viteza, diferentialul actual nu este prins cu suruburi, este prins cu nituri, iti spune nicu mai multe (ce fel sint, cum se desfac, cum se pun altele, etc - asta daca nu ai mai facut pina acum si deja stii) - eu am montat LSD la ei la tuning corner
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
CAR ZONE
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 19 Feb 2008, 11:13
Localitate: Craiova
Contact:

05 Mar 2008, 19:49

bbm scrie:
ti-as face o recomandare daca nu te superi, sa vorbesti si cu nicu de la racing nick, stie cu ce se maninca sportul asta (a avut de a face cu motorsportul si inca mai are) si in plus, are si multe multe relatii in domeniu; ca o idee, acum 1 saptamina am vazut ca avea pe stoc un LSD de la quaiffe (nu stiu exact pt ce era dar merita intrebat) , am vazut ca avea pe stock pt motor de 1.8T tot ce trebuie pt up grade la motor: biele, pistoane, bolturi, cuzineti, segmenti, turbina, etc si crede-ma , erau marci foarte bune in domeniu, vorbeste cu nicu si mi spui pe urma daca a meritat telefonul


Nu ma supar de loc, a-si incepre prin a-ti spune ca eu detin un magazin de tuning in Craiova care se cheama " CAR ZONE" iar Racing Nick este unul dintre furnizorii mei asa ca il cunosc pe Nicu si stiu ce experienta are in domeniu si ca ma poate ajuta cu destule, problema e ca deocamdata bugetul meu nu include schimbarea diferentialului si a internelor pt. ca am vorbit cu cei de la Revochnik (cu siguranta trebuie sa stii despre cine vorbesc) si ei pun la dispozitie un soft "stage 3" pt. 1.8T care la modificarile facute de mine cu benzina de curse ridica puterea pana la 440 CP http://revotechnik.com nu urmaresc o astfel de valoare de aceea sunt interesat sa achizitionez si SPS 3 pt. o setare mai convenabila a performantelor. Problema e ca toata investitia se ridica la peste 3000 Euro, bani pe care nu ii am deocamdata
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

05 Mar 2008, 22:20

dap, am auzit de revo dar hai sa o luam pe rind si sa -ti spun parerea mea - vorbind strict la obiect adica masina ta banuiesc ca masina de zi cu zi:

- benzina de curse? cunosti un furnizor de benzina de curse la mai putin de 4 euro litrul? nu cred ca vrei asta si in plus, nu cred ca vrei sa pleci la drum cu, canistrele in portbagaj; daca ai setari pt benzina de curse - adica avansuri mari iar benzina de curse impiedica detonatiile, stii si singur ce se intimpla cind pui benzina de la pompa si -i dai citeva "talpi" - sa mi aduci aminte sa ti spun ce experienta neplacuta am eu acum dupa ce am bagat omv 100......bilbiie la relanti de parca are parkinson, cu petrom99 nu facea asa

- ai idee ce debit de aer are gt28 pe care il folosesti tu? din ce stiu eu, mai mare decit ihi 34 - ce am eu dar nu cu mult; tu pui biele forjate, pui pistoane dar un lucru nu ai cum sa -l rezolvi si anume blocul motor care la 1.8T este renumit pt grosimea blocului - sau mai bine spus cit este de subtire blocul intre cilindrii; deci daca vei impinge presiunea catre limita turbinei, pui biele, pistoane, etc vezi ca blocul dupa 1.7-1.8 bari e posibil sa se faca cilindrii precum butoiul - vorbesc la modul cel mai serios;

- revo sint buni dar ei din ce stiu eu fac softuri, iti recomand sa mai auzi citeva pareri si sa vezi apoi ce decizi (fie si pt cind vei avea banii), eu am vorbit si la jabba, in grecia in 2 locuri , cu rob si john de pe cupra net, eu zic sa nu exagerezi cu presiunea; iar cu bielele de serie, nu incerca mai mult de 1.5 presiune pt citez "se rup si nu stii cind iar cind se rup, vei schimba blocul"

PS: nu sint de profesie mecanic sau inginer auto, ti am spus doar ce am citit eu, ce mi au spus altii din domeniu care modifca in general VAG; cind te gindesti sa faci pasul cu desfacut motor, vorbeste si cu nicu si mai asculta o parere si de la el
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
CAR ZONE
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 19 Feb 2008, 11:13
Localitate: Craiova
Contact:

06 Mar 2008, 10:34

In niciun caz nu ma gandeam sa fac un soft care sa atinga randamentul maxim al componentelor si cu atat mai putin un soft optimizat pt. benzina de curse ci doar am facut o precizare la cat se poate ridica puterea pe baza turbinei GT28RS. Asa cum ai zis si tu masina mea este de zi cu zi si deocamdata eu sunt destul de multumit de compromisul pe care l-am reusit in acelasi timp daca voi aplela la REVO pt. soft voi achizotiona si Serial Port Swich - SPS, este un dispozitiv care iti permite sa schimbi unele setari ale presiunii, amestecului, avans etc, bineinteles ca este vorba despre presetari facute de REVO nu umblii tu de capul tau. Ideea era ca pe mine ma incanta aceasta varianta pt. ca pot merge cu masina zi de zi si cand e cazul, la un click distanta, pot avea si mai multa putere, oricum nu ma gandeam la 440 ci undeva aproape de 400!
Eu le-am dat mail celor de la REVO si i-am intrebat la ce presiune va lucra turbina iar raspunsul lor a fost ca la 1.6 bari

In orice caz nu este foarte aproape aceasta etapa asa ca voi avea destul timp pt. a ma informa
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

06 Mar 2008, 18:47

nu suna rau ce zic ei , 1.6 bari si 400 cai e o treaba buna
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
Avatar utilizator
Michael
Mesaje: 31
Membru din: 13 Mar 2008, 10:37
Localitate: Bucuresti
Contact:

13 Mar 2008, 11:20

foarte tare masina si lucrata bine. felicitari pentru ea.
 
BAD_MF
Mesaje: 75
Membru din: 29 Ian 2008, 16:18
Localitate: iasi
Contact:

13 Mar 2008, 11:34

Car zone vezi ca ai un PM de la mine ;)
225/40R18 > 255/35R18 on PORSCHE chrome WHEELS
 
CAR ZONE
Subiect Autor
Mesaje: 16
Membru din: 19 Feb 2008, 11:13
Localitate: Craiova
Contact:

13 Mar 2008, 13:21

BAD_MF scrie:
Car zone vezi ca ai un PM de la mine ;)


Salut,

L-am vazut si ti-am raspuns, in cazul in care nu ai primit mes. iti raspund inca o data: Difuzorul montat de mine nu este de Leon de aceea nu l-ai gasit la sectiunea Seat Leon , este de Seat Altea si a fost adaptat de mine.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori