Vw_g60 scrie:Stiu ca arata bine totul capsulat si acoperit, insa partea negativa e ca toate acele capace nu fac altceva decat sa retina caldura sub ele, cablajele se coc si devin casante, piesele de plastic la fel....
Nu spun ca fara ele totul e perfect, dar lipsa lor ingaduie o ventilatie suplimentara a respectivelor zone.
Stiu ca mi-ai spus anterior de instalatia bobinelor ca sufera de "coacere", am facut rost de o protectie de pe 2.0 TFSI. Oare e plug and play pe 1.8T?
Mari noutati cu masina nu am, e acasa, mai mult sta si asteapta tot procesul greoi de inscriere a unui autovehicul in Romania. Am luat un senzor de temperatura de la turbina (l-am trimis deja acasa, cred ca el imi da masina peste cap de imi scade boostul la 1 bar peste 4000rpm si consum exagerat, plus noxe peste limita). Am schimbat suportul bateriei, acum capacul se aseaza cum trebuie, am luat un heatshield, am schimbat rezervorul lichidului de servo (avea prinderile rupte), am schimbat colierele furtunelor de la intercoolere (nu tineau la presiune). Am piscina in partea stanga fata, trebuie sa refac izolarea de pe portiere.
Later edit: Acum am vazut ca am folosit persoana I, rectific tot ce s-a reparat la masina, a fost facut de fratele meu. (am tot zis, am schimbat, am montat, am facut dar nu prea am cum wireless
)
.