Am revenit, dar eu zic ca de data asta cu ceva noutati mai "consistente".
1. A fost schimbat sensorul EGT, masina avea urmatoarele simptome: dupa 4500 RPM, de la 1.4bar scadea brusc la 1 bar (ca in filmuletul urmator la secunda 7)
Acum masina trage foarte bine, are peak de 1.52 bar, uneori tine 1.5 foarte bine uneori mai pierde (trebuie sa aflu de ce) si scade la 1.3-1.35.
Atasez log in mers ( https://ufile.io/vb678 ), poate isi da cineva cu parerea despre modul in care face boost acum.
2. A fost montat heatshieldul, acum din punctul meu de vedere compartimentul motor arata foarte bine. Am renuntat la capacul motor dupa cum mi-a recomandat Arthur.
.
3. In sfarsit procesul de inmatriculare s-a terminat, masina are numere de RO.
.
4. Dupa ce am primit vestea buna ca masina trage si merge cum trebuie, am dat fuga la shopping si am luat "prostioare"
Intercooler, dimensiune fagure 600x300 cu iesire de 76.
Adaptoare bobine inductie TFSI pentru 1.8T
..
Footrest pentru Cupra R.
.
Si acum inevitabil exista si cateva probleme.
1. A fost schimbat in cluster cu VCDS din UK in Europe, ideea e ca doar in dreapta s-a modificat din mile in km, dar rangeul, consumul si restul din ecranul din stanga sunt inca in UK. Stie cineva cum pot rezolva?
2. Masina pierde ulei pe la capacul culbuturori.