26 Ian 2017, 00:48
Multumesc frumos pentru raspuns.
Sper sa nu te superi, dar ce ai scris tu mai sus denota ca te pricepi sa insiri denumiri de piese, dar nu ca te pricepi la modificat masini. Stiu ca suna deranjant dar o sa iti dau cateva exemple deduse din raspunsul tau in speranta ca o sa ma intelegi corect.
In primul rand chiar tu ai spus ca un cuplu mare e bun la 4x4...masina ta e tractiune fata, corect? Ce facem cu cuplul ala mare pe 2 roti motrice?
In al doilea rand vorbesti de puteri cuprinse intre 250cp si 400cp, ai idee ce cuplu vine in tandem cu puterea asta, la un diesel mai ales in contextul ca dieselul dezvolta cuplu mare din turatii f mici? Vrei sa faci o masina de drag sau una de strada?
Enumeri foarte multe piese si la final tragi concluzia ca toate ar fi cam 3000euro, in ce context, luate la mana a doua? Intreb pt ca dupa cunostintele mele spre exemplu o evacuare facuta cum trebuie, nu teava sudata total aiurea (ca doar sta sub masina si nu o vede nimeni) costa undeva la 500euro, o suspensie nereglabila bunicica e si ea vreo 400euro, un set de bucse poliuretanice (nu no name facute pe vapor care crapa dupa 6 luni) sunt si ele vreo 4-500euro, un set de bare stabi e vreo 700euro, un ambreiaj sa tina tot cuplul ala probabil vreo 300euro minim, un soft custom facut cu cap nu pe genunchi e vreo 300euro si uite asa am ajuns scurt la peste 2000euro fara sa mentionam multe din piesele enumerata de catre tine si fara vreo manopera de montaj. Apropo nu uita sa pui in lista de cumparaturi si un set de frane al naibii de bune ca altfel.......
Dupa judecata mea rapida targetul minim mentionat de tine adica 250cp, poate fi atins cu o investitie de 6-7000euro, astfel incat rezultatul sa fie o masina care sa stea mai mult pe strada decat in garaj la reparat si care sa fie completa din toate punctele de vedere: performanta dinamica, handling, franare.
Iar cu banii astia plus cat ai mai lua pe masina ta la vanzare deja iti iei un 2.0TDI de 170cp stock, care sare instant de 200cp cu 2 modificari si va fi fiabil dimineata la pranz si seara.
Pana acum am vorbit doar de cai si nm, dar se mai pune si intrebarea: esti in stare sa strunesti puterea/cuplul asta in mod eficient? Inteleg ca esti incepator deci nu ai cativa ani de experienta in sofat in care sa iti dai seama ce anume ai nevoie de la o masina si in ce fel. Esti sigur ca poti conduce o astfel de masina eficient sau te va conduce ea pe tine?
Imi place sa vad proiecte deosebite si complete dar din pacate in timp ce hartia suporta cam orice, practica da grav de pamant cu visele.
Tu in mod evident vei face ce doresti, eu doar mi-am exprimat o parerea in virtutea informatiilor si afirmatiilor furnizate de catre tine.