Ca sa lamurim problema si sa nu mai ceara unii si altii poze si sa sa invete si fratele meu ceva
In primul rand hai sa lamurim ce inseamna Blow-off pe diesel.
Acesta este un dispozitiv compus din doua parti. o parte care se monteaza la pedala de acceleratie si care simte in momentul in care se ridica piciorul de pe pedala , moment in care comanda o electro-supapa montata pe evacuare care da drumu instant la presiunea creeata de turbina.
Dupa o documentare mai minutioasa pentru ca am luat de bun ce mi-au zis si mie altii ( si au fost multi, unul mai cunoscator ca celalalt) am ajuns sa imi dau seama de unde provine sunetul la mine:
Masina are evacuare Borla de 63 de mm Straight Pipe ( fara tobe sau catalizator). Sunetul care se aude la mine este generat de Back-up-ul turbinei ( presiunea pe care aceasta o genereaza in momentul in care am ridicat piciorul de pe pedala de acceleratie) si care este aruncat in evacuare prin intermediul unui Diverter Valve. Practic , principiul de functionare este acealshi. Presiunea din turbina este evacuata instant in tevile de esapament. Cu alte cuvinte am o versiune mecanica a unui blow-off de diesel doar ca , motorul fiind diesel ( volum mic de aer emis in sarcina datorita principiului de functionare si EGR-ului cumulat cu faptul ca DiverteR Valve-ul nu poate elibera instant presiunea , aceasta scapand oarecum treptat sunetul este mai alungit daca vreti.
Sper ca si fratele meu sa fii invatzat ceva ca se mai uita si el pe forum
any more questions, feel free to ask